Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään jumpassa oli TOSI LIHAVA NAINEN! Oikein säälitti

Vierailija
20.06.2006 |

että miksi se tulee niin " väärään" paikkaan... taisi ällistyä miten normaali kropan kädet ja jalat venyy ja taipuu ja miksei hänellä niin tapahdu. Raukka :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin ap, joka ilmeisesti menee jumppaan vahtaamaan muita ihmisia..

Vierailija
2/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoksilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hän siis kai ainakin yrittää tehdä jotain ettei olisi enää niin lihava...

säälittäviä tuollaiset arvostelijat!!!!

Vierailija
4/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua vielä TOSI LIHAVAKSI luokitella, vaikkei näistä nyt tiedä.

Vierailija
5/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa syödä julkisesti, ei saa mennä uimarannalle eikä näköjään saa edes yrittää pudottaa painoaan!

Vierailija
6/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä valossa ymmärrän pointtisi. Ehkä ensin olisi pitänyt laihduttaa. Tosin lihavilla on muutenkin usein vääristynyt näkemys monista asioista: ehkä tuo lihava oikeasti uskoi etukäteen voivansa tehdä samat liikkeet kuin muutkin. Sinänsä ihan hyvä asenne että lihavakin voi jumpata (siis jos voisi)!

Vierailija
7/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mullakin olisi ollut syytä olla siellä !

100kg mittarissa!

Vierailija
8/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siinä valossa ymmärrän pointtisi. Ehkä ensin olisi pitänyt laihduttaa. Tosin lihavilla on muutenkin usein vääristynyt näkemys monista asioista: ehkä tuo lihava oikeasti uskoi etukäteen voivansa tehdä samat liikkeet kuin muutkin. Sinänsä ihan hyvä asenne että lihavakin voi jumpata (siis jos voisi)!

Vierailija
9/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan täysillä ylipainoiset muuten voi tehdä tasan samoja liikkeitä kuin normaalipainoisetkin, se on ihan henkilökohtaista että miten taipuu.. Mäkin olen kiloistani huolimatta notkeampi kuin monet laihat ystäväni.. että silleen. Liikunnan iloa hänelle, toivottavasti ei lannistunut ankean ap:n kyyläilyistä..

Vierailija
10/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, taitaa olla totta että lihavat on lepposia jne.. *laulaa* -15-

Vierailija
11/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hih, taitaa olla totta että lihavat on lepposia jne.. *laulaa* -15-

Vierailija
12/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua säälittää. Sulla ei oo elämää :(. Nostappas se läskipersees ylös sieltä tietsikkatuolista ja koita hankkia sellainen. Mutta ei taida tuollaiselta luuserilta sekään onnistua.

Vierailija
13/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luiden päällä on lihaa, toista kuin ap:lla. Miehet ei luukasojen perään viheltele. Ah kun kesällä saa laittaa mekkoa ja piukaa vaatetta päälle ja saa miesten huomion. Ei ole terassilla tarvinnut istua.....

Rinnatkin löytyy ja runsaat. Voi ap ressukkaa, muistatko edes millaiset ovat rinnat. Sulta taitaa löytyä sellaisen paikat ja kuppikoko on AAA.

Vierailija
14/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miten sen nyt ottaa. Joku kehuu, joku haukkuu. Ite oon ihan tyytyväinen kroppaani ja se riittää. -25-

Vierailija
15/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se lihava oli oikeessa paikassa kun jumpassa. Luulempa, että hän teki liikkeitä juuri niin kuin pystyi ja siitähän ne liikkeet notkistuvat kun siellä kulkee + paino putoaa. Ja jos hänellä oli mukavaa jumpassa, niin miksei hän saisi siellä käydä?

Edellä moni pyylevä kehui notkeudellaan, hyvä. Minä taas olen hoikka, mutta tavattoman kankea... aina ollut, voisin sanoa, että sukuvika.

Vierailija
16/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainoksessa tai niillä kyttäämilläsi rehevillä. Omasi ovat tainnet kadota vitutuksen seurauksena.

Vierailija
17/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ahmia possuttaa valtavat lautaselliset ja vielä suklaalevyt ja pullat päälle?

Vierailija
18/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa on hyvä idea jos syöminen ei ole enää hallinnassa. Ainakin polttaa jotain kaloreita.

Vierailija
19/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lihavat syövät niin hirveästi.

Pohjaton nälkä!

Vierailija
20/25 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ajatellut että hyvä että yrittävät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme