Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies oikeasti ihastua vaikka ei tee aloitetta?

Vierailija
04.01.2020 |

Aidosti, tunne puolella. Vai onko se kuin väitetään että mies on vain sen yhden asian perässä, oli naisesta kiinnostunut tai ei.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus on hiipunut, mutta jatkaa sitä huvin vuoksi tai sitten alun perinkin ollut vain ajanvietettä. Älä jää roikkumaan tuollaiseen, kun siitä ei tule mitään. Onko mies varattu? Kyllähän suurin osa miehistä on aika harkitsevia kenen kanssa ryhtyvät sivusuhteisiin, joten ei flirtti tarkoita miehilläkään sitä, että olisi aikomus toteuttaa mitään sen kummempaa.

Vierailija
42/44 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ka voi, miksei voisi?  Tässä mielessä on onni, että tasa-arvo on jo edennyt niin pitkälle, että myös nainen voi tehdä aloitteen, eikä hänen (naisen) tarvitse jäädä arvailemaan, että olisikohan tuo tai tämä mies hänestä kiinnostunut. Toki tällä palstalla olen kohdannut niitä saanen sanoa fossiileita, jotka ovat sitä mieltä, että miehen tulsii olla aina se, joka tekee ensimmäisen liikkeen ja osoituksen kiinnostuksesta, koska ei ole kiva saada pakkeja.- Ikään kuin se olisi yhtään sen mukavampaa saada niitä miehenä. Hämmentävää on ollut lukea, kun edelleen on myös naisia, jotka kokevat, että naisena aloitteen teko olisi, jotenkin nöyryyttävänä. Yhtä kaikki ei ei ole huono asia sekään, että myös sinkkuna voi elää oikein hyvää ja laadukasta elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus on hiipunut, mutta jatkaa sitä huvin vuoksi tai sitten alun perinkin ollut vain ajanvietettä. Älä jää roikkumaan tuollaiseen, kun siitä ei tule mitään. Onko mies varattu? Kyllähän suurin osa miehistä on aika harkitsevia kenen kanssa ryhtyvät sivusuhteisiin, joten ei flirtti tarkoita miehilläkään sitä, että olisi aikomus toteuttaa mitään sen kummempaa.

Sivusuhteeseen ei tarvitse ryhtyä. Sekoitatte nyt flirtit ja sen kun kaksi ihmistä huomaa ihastuneensa toisiinsa. Tätä kysyn, voiko mies tuntea pitkään naista kohtaan ihastusta aidosti, niinkuin itse olen tuntenut jo vuosia. Mutta mies ei tekisi mitään aloitetta, edes sen takia että saisi ehkä piparia.

Vierailija
44/44 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee aloituksen niin on todennäköistä että suhteesta tulee pelkkä seksisuhde. Nainen ei saa koskaan tietää olisiko mies ihastunut häneen ja tehnyt itse aloitteen. Seksisuhde sopii kaikille miehille ja sitä ei paljasteta. Samalla voi katsella sitä oikeaa.

Miksi miehet eivät sitten ehdota seksiä sille aloitteen tehneelle naiselle, vaan alkavat kohdella häntä kuin ilmaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme