Montako yötä yövyit vuonna 2019 hotellissa?
Tai hostellissa tai airbnb-majoituksessa, jos työmatkoja ei lasketa?
Minä kuukauden verran eli yhteensä 33 yötä. Jos työmatkojen yöpymiset lasketaan niin vähän yli 50.
Tuli vain mieleeni, kun varasin loppukuulle majoitusta.
Kommentit (50)
9. Lomilla olen harvemmin hotelleissa.
Kuusi yötä. Kolme kotimaassa, kolme ulkomailla.
Booking.comin mukaan 24 ja en muista, että olisin muuta kautta varannut.
Joku 50, vain 40 työmatkoja tästä luvusta. Edellisinä vuosina 200 työmatkayötä ja parikymmentä lomayötä päälle.
Yhden yön vietin kylpylähotellissa. Olisin ollut muuten 8 yötä, mutta peruutin yhden reissun viime vuonna. Työhöni ei kuulu matkustelua lainkaan.
17 yötä hoteillessa. Kaikki työmatkoja, kotimaassa ja Euroopassa.
9 yötä. Kaksi kolmen yön reissua ja yksi yhden yön reissu ulkomailla ja yksi kahden yön reissu kotimaassa.
Vierailija kirjoitti:
9 yötä. Kaksi kolmen yön reissua ja yksi yhden yön reissu ulkomailla ja yksi kahden yön reissu kotimaassa.
Lisään, että kaikki vapaa-ajan matkoja. Työmatkoja ei juurikaan ole, ainakaan yöpymisen tarvitsevia.
Arviolta joku 50 yötä työmatkoja plus 10-15 lomayötä. Lomia vietettiin normaalia enemmän tuttuja moikkaamassa ja työreissujakin vähänlaisesti, joten kaikkiaan hiljainen vuosi.
Vierailija kirjoitti:
9. Lomilla olen harvemmin hotelleissa.
Missä yleensä olet lomilla?
2 omilla matkoilla ja 3 työmatkoilla.
Hotellissa kotimaassa 6 yötä ja ulkomailla 7 sekä 10 yötä ulkomailla huoneistossa, muistaakseni.
3 yötä hotellissa. 14 yötä yövyin 4 hlön huoneessa, mutta sitä en ihan hotelliksi sanoisi, vessa ja suihku ja keittiökin oli yhteiset koko kerroksen kanssa. Lähdin siis Itä-Eurooppaan, paikalliset järjestivät majoituksen.
2. Työmatkoilla 4.