Miten voitte olla noin kireinä vaikka yli kahden viikon ylimääräinen loma takana???
Tiuskitaan, kävellään päälle, tuhistaan, haukutaan, tööttäillään, rynkytellään ostoskärryjä tai lasten rattaita, huudetaan miehelle ja lapsille ymym mielenvikaista käytöstä!? Älkää pitäkö lomaa jos noin ahdistaa. Herranjestas.
Kommentit (26)
Mikä loma. No joo viisi ylimääräist vapaata, mutta loma🤔
No sepäs se kun paluu sorvin ääreen ahdistaa.
Oliko mulla loma? Miksi mulle ei kerrottu siitä? Mä urpo oon käynyt töissä 😳
Ei mulla ainakaan ole ollut mitään lomaa. Itseasiassa 7 vuoteen, satunnaisia yksittäisiä viikkoja lukuunottamatta. Eli minä tööttäilen ihan hyvällä omallatunnolla.
Loma meni töitä tehden, joten väsyttää ihan kamalasti. Meillä siis joululoma peruttiin. Syynä ulkopuolisen aiheuttama vahinko, joka pitää korjata. Vakuutus korvaa, mutta jonkun se homma on silti tehtävä. Eikä tarvi sanoa, että tekeminen on työnantajan ongelma. Minä olen se työnantaja.
Väsyttää, stressaa, ketuttaa, väsyttää vielä lisää.
Just sen takia. Alkaispa pian koulu niin pääsisin kouluun. Voi sitä onnea kun muksut eivät mölyä korvan vieressä ja ukko nalkuta toisella puolella.
Ylimääräinen loma? Kyllä ihan vuosilomapäiviä käytin joulunajan pyhien lisäksi.
Julkisen sektorin etanoilla on aina loma. Lomaa 8 viikkoa viodessa
Jos et ole opettaja tai lapsi niin ei sulla todennäköisesti lomaa ole. Mutta kun yhdellä mammalla on loma niin kai sitten ajattelee että kaikilla muillakin on. Ja jos itsellä on elämä yhtä juhlaa niin kukaan muu ei voi olla kiukkuinen. Nauttisi lomastaan jos sellaisen on saanut ja lakkaisi kyttäämästä muiden, töitä tekevien ihmisten arkista taistelua.
Vierailija kirjoitti:
Zuvaceilla on jatkuva ahdistus päällä, koska milloinkaan ei voi tietää, milloin näkee kadulla tai liiikennevälineessä ilmiselvän reisistin tai nÄtsin.
Sä kuulut oletettavasti niihin, jotka kommentoi iltapäivälehtien sivuilla ja Facebookissa ihan jokaikistä asiaa mahanmuuton kannalta. Sun kaltaisia varten perustettiin se jo kuopattu pakkomielteiset aasinsillat turvapaikanhakijoihin-Fb-sivu.
/6
Työttömänä vtuttaa muuten vaan. Ensi viikolla pitää kyllä hakea halpaa kaljaa ja juoda monta päivää. Tää selvinpäin olo on ihan vammaista!
Vierailija kirjoitti:
Zuvaceilla on jatkuva ahdistus päällä, koska milloinkaan ei voi tietää, milloin näkee kadulla tai liiikennevälineessä ilmiselvän reisistin tai nÄtsin.
Sori ohis mutta juuri luin uutisen suomalaisten ahdistuksesta ja siinä nousi persujen kannattajat kaikista ahdistuneimmiksi.
Ei ole ollut mitään lomaa.
Normaalit työvuorot ovat pyörineet, normaaleilla vapaa-päivillä.
Miksi aina luullaan, että kaikki suomalaiset käyvät töissä 8-16 ja la ja su ovat vapaa, sekä kaikki juhlapyhät.
Tuo on historiaa, yhä enemmän lisääntyy ihmisten epätyypilliset työajat.
Tänään näin perheen isä joka huusi aivan silmittömästi pikku pojalle, olisi tehnyt mieli lyödä tota junttia! Kokoajan vaa kasvatetaan huonoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole opettaja tai lapsi niin ei sulla todennäköisesti lomaa ole. Mutta kun yhdellä mammalla on loma niin kai sitten ajattelee että kaikilla muillakin on. Ja jos itsellä on elämä yhtä juhlaa niin kukaan muu ei voi olla kiukkuinen. Nauttisi lomastaan jos sellaisen on saanut ja lakkaisi kyttäämästä muiden, töitä tekevien ihmisten arkista taistelua.
Miten ap joka luulee että kaikki on lomalla on päätynyt jonnekin missä on ostoskärryjä?
Mä olen aina kiree, sama olenko töissä tai kotona. Senpä takia otankin viikottaiset kännit, että olen edes silloin rento ja hyväntuulinen.
Joulu ollut niin kiireistä aikaa, ettei ole edes ehtinyt litsutella alapäätänsä kumppanin kanssa. :(
Tää nyt vaan nyt on tätä välillä, ei voi mitään 😂.