Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
En kestä ahdistusta ja ero mietteitä
04.01.2020 |
Suhde on ihan hyvä. Mies ihan ok.
Mua vaan ahdistaa... tuntuu että kuolen sisältä.. en halua kosketusta. Mies ärsyttää ja ero,en ymmärrä edes miksi.
Jos olemme ulkona tai kylillä miehen kanssa kaikki hyvin ja elämä ihanaa.. kotona taas kaikki tuntuu pahalta ja ahdistavalta.
Haluan olla normaali
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Etoo* eikä ero.
Oli vain pakko kirjoittaa jos vähän helpottaisi.