Miten voitte olla noin kireinä vaikka yli kahden viikon ylimääräinen loma takana???
Tiuskitaan, kävellään päälle, tuhistaan, haukutaan, tööttäillään, rynkytellään ostoskärryjä tai lasten rattaita, huudetaan miehelle ja lapsille ymym mielenvikaista käytöstä!? Älkää pitäkö lomaa jos noin ahdistaa. Herranjestas.
Kommentit (26)
Lopetin tupakan polton, kiitos kysymästä.
Töissä olen ollut itse ja kuuntelin ensin joulunalusviikon kun hehkuteltiin kuinka ihanaa kuin sai joustovapaata tms että sai yhdisteltyä pitkän loman. Tapaninpäivänä takakireys jo nyki tupsupipoa ja oli niin ihanaa päästä kaupoille tuulettumaan. Sit alkoikin nakkivöyhötys ja vihdoin uskallettiin myöntää itselle että vituiks se tämäkin vuodevaihde menee kun ukko ostaa taas kaljaa. Nyt rullataan kuorihousut kipinää iskien kun oli paska loma. Tätä olen kuunnellut nyt töissä kolme viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut mitään lomaa.
Normaalit työvuorot ovat pyörineet, normaaleilla vapaa-päivillä.
Miksi aina luullaan, että kaikki suomalaiset käyvät töissä 8-16 ja la ja su ovat vapaa, sekä kaikki juhlapyhät.
Tuo on historiaa, yhä enemmän lisääntyy ihmisten epätyypilliset työajat.
Minulla on nuo työajat mutta ei minulla mitään lomaa ole ollut tässä. Pyhät vapaa mutta ei se loma ole ja pisin vapaaputki oli kolme päivää. En ymmärrä mitä työaikoja ap kuvittelee että kaikilla on.
Aapeelle kolmen päivän pyhävapaa olisi loma.
Mä olen etuoikeutettu, senkin juntti, et näköjään vaan tajuu. Sen takia pitää käyttäytyä noin, kun et muuten tajuu väistää, tai mielummin vielä kadota kokonaan. Se on sun syy, idari!
Minulla on nuo työajat mutta ei minulla mitään lomaa ole ollut tässä. Pyhät vapaa mutta ei se loma ole ja pisin vapaaputki oli kolme päivää. En ymmärrä mitä työaikoja ap kuvittelee että kaikilla on.