Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemattomat tykkääjät/seuraajat Instagramissa?

Vierailija
04.01.2020 |

En tahtoisi laittaa profiiliani yksityiseksi. Mutta en ymmärrä ilmiötä, että tuntemattomat käy tykkäämässä, jopa kommentoimassa ja seuraamassa minun Instagramia. Siis ihan ulkomaisetkin ihmiset. Miten olette itse toimineet? Tuntuu ikävältä, että joku uppo-outo ihminen käy läpi kuviani ja kirjoittaa niihin. Näitä on useita, ja koen ahdistavana. En ole mikään julkkis, jonka asioiden pitäisi kiinnostaa ketään. Kuvani ovat siellä itseäni ja tuttujani varten, kuvia Lapin luonnosta ja kahdesta erikoisempaa rotua olevasta koirastani.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi.

Vierailija
2/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa yksityiseksi, koska tuntemattomien kuvien tykkäily on ihan normaalia instagramissa. Esim. minulla on mittelspitz, josta laitan paljon kuvia instagramiin, ja seuraajissani on mittelinomistajia ympäri maailmaa. Seuraan myös itse monia ihmisiä, jotka postaavat kuvia mitteleistään, vaikken tunne heitä tai parhaassa tapauksessa ymmärrä edes heidän kuvatekstejään ilman google kääntäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan kannattaa laittaa profiili yksityiseksi. Minä seuraan lähinnä tuntemattomia instagramissa ja joskus harvoin saatan kommentoidakin kuvia. Seuraan esim. ihmisiä, joilla on kauniita luontokuvia tai joilla on sama harrastus kuin itsellä. Siellä harrastuspiireistä muodostuu eräänlaisia yhteisöjä. Ihan hauskaa mielestäni.

Vierailija
4/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en käytä sosiaalista mediaa.

N28

Vierailija
5/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nimenomaan ole Instagramin tarkoitus????

Vierailija
6/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten laitat yksityiseksi. Itseäni seuraa fortnitepelaajat ympäri maailmaa ja nuorimmat seuraajat ovat 13-vuotiaita.

N28

Vierailija
7/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitat sitten hashtageja? Niiden tarkoitushan on, että tiettyä aihetta etsivä löytää niiden avulla kuvat, joissa tuo aihe on.

Vierailija
8/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat voi tallentaa johonkin muualle kuin instagramiin, jos ei halua näyttää niitä muille.

Vierailija
9/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa yksityiseksi, koska tuntemattomien kuvien tykkäily on ihan normaalia instagramissa. Esim. minulla on mittelspitz, josta laitan paljon kuvia instagramiin, ja seuraajissani on mittelinomistajia ympäri maailmaa. Seuraan myös itse monia ihmisiä, jotka postaavat kuvia mitteleistään, vaikken tunne heitä tai parhaassa tapauksessa ymmärrä edes heidän kuvatekstejään ilman google kääntäjää.

Miksi seuraat tuntemattomia? Tämä on just se, mitä en ymmärrä. Ihmiset lataa itselleen sinne kuviaan talteen ja lähipiirin nähtäväksi, ja sitten ihan vieraat kommentoi niihin ja tykkää. Tahtoisin kuulla perusteita., tuntuu niin creepyltä.

Vierailija
10/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitat sitten hashtageja? Niiden tarkoitushan on, että tiettyä aihetta etsivä löytää niiden avulla kuvat, joissa tuo aihe on.

Käytän niitä kuvaamaan kuvieni aiheita.

Vierailija
11/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita yksityiseksi jos noin ahdistaa.

Itselleni ig toimii treenipäiväkirjana ja seuraan muita saman lajin harrastajia, ihan jopa niitä tuntemattomia. Jos tykkään henkilön tilistä ja saan siitä ideoita ja inspiraatiota omiin treeneihin, seuraan tätä henkilöä. Sama juttu toisinpäin.

Muita juttuja en tilille juuri laitakaan, perhejuttuja, lapset, työt, ne ovat yksityisiä.

Vierailija
12/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät siis väärin niitä. Ne nimenomaan luotiin, jotta toisten julkaisemia kuvia on helppo löytää.

Onko tämä provo?

Vierailija
13/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraat tuntemattomia? Tämä on just se, mitä en ymmärrä. Ihmiset lataa itselleen sinne kuviaan talteen ja lähipiirin nähtäväksi, ja sitten ihan vieraat kommentoi niihin ja tykkää. Tahtoisin kuulla perusteita., tuntuu niin creepyltä.

Sulla on tainnut mennä instagrammin idea vähän ohi...

Vierailija
14/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita yksityiseksi jos noin ahdistaa.

Itselleni ig toimii treenipäiväkirjana ja seuraan muita saman lajin harrastajia, ihan jopa niitä tuntemattomia. Jos tykkään henkilön tilistä ja saan siitä ideoita ja inspiraatiota omiin treeneihin, seuraan tätä henkilöä. Sama juttu toisinpäin.

Muita juttuja en tilille juuri laitakaan, perhejuttuja, lapset, työt, ne ovat yksityisiä.

Jatkan vielä, eli yleensä tykkään henkilöiden treenivideoista koska haluan itse kokeilla samaa temppua seuraavan kerran kun treenaan. Olen siis akrobaatti.

Ig:n avulla olen oppinut monta uutta temppua ja komboa, joita en välttämättä itse olisi keksinyt tehdä.

Vierailija
15/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti... insta ei ole mikään yksityinen galleria, siihen tarkoitukseen on parempiakin alustoja.

Vierailija
16/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Laita yksityiseksi tilisi. On sullakin ongelmat.

Vierailija
17/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät siis väärin niitä. Ne nimenomaan luotiin, jotta toisten julkaisemia kuvia on helppo löytää.

Onko tämä provo?

Ei ole provo. Ehkä olen sitten vain ajatellut niin eri tavalla asiasta. Saa minun kuviani katsoa, mutta kommentointi tuntuu minusta omituiselta. Jotenkin tunkeilevalta, amerikkalaiselta. Ja seuraaminen vain todella häiritsee.

Vierailija
18/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla todennäköisyydellä ap äänestää persuja, kukaan muu ei voi olla niin pihalla somen käytöstä. (tai sitte on trolli ja tulee kohta kertomaan äänestävänsä punavihreitä (eli ketä siis?))

Vierailija
19/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa, kun jotkut typerykset katsovat youtubeen lataamiani videoita.

Vierailija
20/30 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut viimeisten noin 2 kuukauden aikana kasvaneen ilmiön, että seuraajiksi Instaan tulee paljon ulkomaisia miehiä. Epäilen, että ennen Facebookin kautta lähestyneet huijarit ovat nyt siirtyneet Instagramiin. Itse laitoin juuri tilini yksityiseksi tästä syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi