Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko myöntää, olen ruma.

Vierailija
04.01.2020 |

Olen koittanut kaikin tavoin saada itsestäni paremman näköistä. Hiukset välillä olleet pitkät, välillä puolipitkät. Hiusvärejä ollut laidasta laitaan. Siis mustasta platinablondiin, eri asteista ruskeaa, punaista, raitoja, liukuväriä... aina kun värjään jollain muulla värillä, joku sanoo että ”se ei sopinut sinulle” tai ”se sopi paremmin kuin tuo uusi väri”. Ja nämä vaihtelevat riippuen keneltä kysytään. Koskaan kukaan ei kuitenkaan kehu nykyistä väriä, oli se mikä tahansa.

Ripsienpidennykset minulla on ollut jo monta vuotta. Välillä koitin olla ilman niitä. Sain kommentteja kuinka näytän pelottavalta. Minulla oli pari vuotta todella luonnolliset pidennykset. Ne eivät tehneet mitään ulkonäölleni. Pitkiä pidennyksiä taas ei kehtaa käyttää kun ne ovat menneet pois muodista.

Kynsissä on ollut välillä pitkät, välillä lyhyet rakennekynnet. Välillä kestolakkaus.

Vartalo on ollut välillä lihava, välillä hoikka.

Onko nyt vielä jotain mitä voisi kokeilla? Kauneusleikkauksiin ei ole varaa. Täyteiaineita on laitettu välillä, mutta ne eivät ole selkeästi parantaneet ulkonäköä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineet on yksi pahimmista turn-offeista, antaa todella huonon kuvan naisesta. Psykoterapiaan hieromaan itsetunto kohdilleen, muuta neuvoa ei tule

Vierailija
2/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyteaineet on yksi pahimmista turn-offeista, antaa todella huonon kuvan naisesta. Psykoterapiaan hieromaan itsetunto kohdilleen, muuta neuvoa ei tule

En usko kyseessä olevan itsetunto-ongelma. Miksi sitten huonoitsetuntoisetkin kauniit naiset saavat jatkuvasti kehuja ja treffikutsuja kun minä en saa. Ja usein heillä on täyteaineita eikä se ole niille miehille turn-off.

Välillä täyteaineet ovat kuluneet pois enkä ole ollut sen paremman näköinen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla hyvännäköinen? Miksi tarvitset muiden kehuja?

Vierailija
5/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö kaikki halua olla? Kauneus on naiselle kaikista tärkein asia. Miehelle voi tärkeämpää olla menestyminen ja raha, mutta naiselle kauneus on kaikista tärkeintä.

Niin se vaan on, että rumaa naista kohdellaan huonosti. Vaikka tätä monet eivät suostu myöntämään.

Vierailija
6/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö kaikki halua olla? Kauneus on naiselle kaikista tärkein asia. Miehelle voi tärkeämpää olla menestyminen ja raha, mutta naiselle kauneus on kaikista tärkeintä.

Niin se vaan on, että rumaa naista kohdellaan huonosti. Vaikka tätä monet eivät suostu myöntämään.

Kauneus voi olla SINULLE tärkein asia mitta sitä se ei todellakaan ole kaikille naisille. Lisäksi kauneus on subjektiivista. Monien mielestä luonnollisuus on paljon kauniimpaa kuin tekoripset, -kynnet ja -hiukset yms. Toiset taas tykkää juuri niistä. On mahdotonta olla kaunis kaikkien mielestä.

Vierailija
7/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus voi olla SINULLE tärkein asia mitta sitä se ei todellakaan ole kaikille naisille. Lisäksi kauneus on subjektiivista. Monien mielestä luonnollisuus on paljon kauniimpaa kuin tekoripset, -kynnet ja -hiukset yms. Toiset taas tykkää juuri niistä. On mahdotonta olla kaunis kaikkien mielestä.

Kauneus on kaikille miehille tärkeää. Ja yleensä naisetkin suhtautuvat positiivisesti kauniisiin naisiin.

Ja itse olen kokeillut myös luonnollisuutta. Ei auttanut yhtään. Kuten sanoin, olen pelottavan näköinen luomuna.

Vierailija
8/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt työssäni paljon ns. luonnostaan kauniita naisia ja voin sanoa, että kauneus heistä katosi välittömästi huonon ilmeen vuoksi. Marilyn oli oikeassa, paras asuste naisella on hymy. Itse voisin lisätä itsevarmuus. 

Vierailija
9/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä millanen ulkokuori sulla on? Minä en edes näe ulkonäköäsi nyt.

Vierailija
10/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vklp-provo

Vierailija
11/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötyä. Makuja on niin monia. Et ole vain kohdannut sopivaa

mies51v

Vierailija
12/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis löytää oma tyyli. Vaikutat epävakaalta tuuliviiriltä.

Vierailija
13/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet metsänpeikko.

On OK olla metsänpeikko.

Vierailija
14/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole liian ulkonäkökeskeinen. Kehitä itseäsi muulla tavoin kun että keskityt vain ulkokuoreesi. Parasta on juuri positiivinen olemus, hyvä ryhti, itsevarma olemus, hyvä huumorintaju ja hymy. Jos nämä ovat kunnossa myös ihminen vaikuttaa kauniilta.

Vierailija
15/17 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ne noi täyteaineet, minkä takia olet ruma?

Vierailija
16/17 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei saa mainita olevansa kaunis taikka ruma, pitää olla ei-mitään että vastaus miellyttää näitä palstan tekopyhiä tuuliviirejä. Tosiasiassa, moni tämän palstan "pyhimyksistä" nyrpistää ruman ja/tai lihavan ihmisen nähdessään ja tuomitsee vähintäänkin päässään muiden ihmisten ulkonäköä.

Kukapa ei sellaista tee? Me kaikki olemme pinnallisia jollain tasolla, mutta jotkut meistä sentään ovat asiasta rehellisiä, eivätkä kiillota jotakin keksittyä sädekehää päänsä ympärillä.

Tiedätte kyllä tasan tarkkaan, kuinka julmia ja pinnallisia ihmiset osaavat olla. Hyvänen aika, jopa omat perheenjäsenet kohtelevat minua eri tavalla, jos olen hoikempi ja laittaudun näyttäväksi. Mitä luulette millaisia tuomioita tuntemattomat ihmiset jakavat toisistaan perustuen ulkonäköön? Aika ottaa ruusunväriset lasit pois silmiltä. Puheet sisäisestä kauneudesta on scheissea. Kyynistä, mutta totta.

Vierailija
17/17 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä pelottavuus ulkonäössäsi konkreettisesti ilmenee? 

Juoksevatko naapurit karkuun? 

Villi veikkaukseni on, että olet vain epämiellyttävä persoona ja ulkonäöllä tuskin on juurikaan tekemistä tämän kanssa.