Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksikumppani kysyy aina "saanko luvan" ennenkun laittaa sen sisään, tuntuu tyhmältä

Vierailija
04.01.2020 |

Jotenkin menee koko fiilis kun siinä kiihkeimmällä hetkellä etääntyy vähän ja kysyy "saanko luvan" luulisi että tuossa tilanteessa asia etenisi ihan luonnollisesti eteenpäin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä vaan jaksaa yllättää 🤣 Itse kun elää ja liikkuu normaalimaailmassa ja sitten kun täällä törmää ap:n kaltaiseen kummajaiseen, niin ei sitä voi lakata ihmettelemästä, että tuollaisiakin peikkoja tällä maanpäällä liikkuu 😱

Vierailija
22/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa raiskaukselta, sillä suostumus-lain mukaan naisella on oikeus muuttaa mieltään kesken seksin eli oikeasti olisi kysyttävä joka työnnön kohdalla, että saako, ei pelkästään ennen seksiä.

Ymmärrätkö tahallaan asioita väärin? Jos toinen osapuoli sanoo haluavansa lopettaa, pitää lopettaa. Ei se sitä tarkoita, että pitäisi ilman mitään syytä olettaa, että suostumus ei ole enää voimassa ja kysyä joka työnnön jälkeen uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi aika ärsyttävästi sanottu, mutta ei minulla missään suhteessa (parisuhde, fwb, fb, ons) ole mies vain työntynyt sisään ilman, että tästä on jokin 'sopimus' olemassa ts. jompikumpi ehdottaa asiaa kuten myös asentoja ja niiden vaihtoja.

Minulla kerran fb-ehdokkaan kanssa oltiin etukäteen puhuttu turvaseksistä ja mies sanoi harjoittava saa "AINA turvaseksiä".

Kuitenkin esileikkien lomassa alkoi hieroa t3rskaansa hæpyhuuliani vasten ja se sujahti sisään pikkuisen. Minun käsitykseni turvaseksistä ei tarkoita limakalvojen yhteen hieromista, ei kysynyt tähän lupaa vaan työntyi voimalla päälleni.

V***u miten idiootti mies.

Vierailija
24/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset:

Suostumus 2018! Suostumus vööööö öyh

Myös naiset:

Mies joka kysyy lupaa on kyl siis niin turn off vässykkä

Enemminkin näin.

Naiset:

Olisi ihan kiva jos ette raískaisi meitä.

Miehet:

Öyhötiöyhöti feminismi mennyt liian pitkälle pitääkö kysyä lupa joka työntöön uliluli!!!

Vierailija
25/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinä #metoo-aikoina ei voi olla liian varovainen.

Ei voi mitään, mutta tuo on niin typerä ilmaisu ettei mitän rajaa.

Vierailija
26/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan sen vetää ulos ilman naisen lupaa, vai tuleeko siitäkin jotain sanktiota?

Vierailija
27/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa meillä pienimunaisilla on asiat paremmin. Ei tarvitse kysyä mitään paneskelee vain kaikessa rauhassa ja nainen kyselee, joko se on sisällä kun ei tunnu missään.

Vierailija
28/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesmäisyys ei ole kovassa arvossa, olen huomannut :(

Vierailija
29/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiathan menevät Ap'llä ihan luonnollisesti eteenpäin kun vain itse suunsa avaa ja kertoo kantansa kysyttävään asiaan. Eihän se miehen vika ole ettei hän oleta mitään vaan haluaa tietää missä mennään ja onko kanta aiemmasta muuttunut.

Vierailija
30/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi aika ärsyttävästi sanottu, mutta ei minulla missään suhteessa (parisuhde, fwb, fb, ons) ole mies vain työntynyt sisään ilman, että tästä on jokin 'sopimus' olemassa ts. jompikumpi ehdottaa asiaa kuten myös asentoja ja niiden vaihtoja.

Siis ymmärsinkö oikein, aina asentoa vaihtaessa keskustelette asiasta? Kesken seksin?

Vierailija
31/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiesmäisyys ei ole kovassa arvossa, olen huomannut :(

Näinhän se on.Mutta eiköhän kaikki kuitekin mene lopulta kuitenkin enimmäkseen aika hyvin ja kehitystäkin tapahtuu...

Vierailija
32/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin nuoren romanimiehen kanssa jolla oli tapana sanoa ennen seksiä "nyt sie saat peeloa ja siitähän sie tykkäät". Suhde kariutui kun yrittivät väkisin naittaa sukuun ja kulttuuriin

Mikä on peelo?

Etkö asiayhteydestä ymmärtänyt, ressukka? Ei sivistymättömyyttään ole aina pakko mainostaa.

Vierailija
33/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon taas kerran, että suostumus on vain idioottien ongelma. Muut osaavat kommunikoida.

Vierailija
34/34 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosta aloituksesta mieleen mun exä, ei kyllä ainoo syy miks on exä. Mut kyl lopahtaa mielenkiinto touhuun täysin, jos ruvetaan kyseleen ....