Mies oli tunnustanut naiselle johon on kai
ollut ihastunut, että jos hän ei olisi naimisissa niin hän haluaisi olla tuon naisen kanssa. Kertoi minulle itse näin. Eipä ole kiva nähdä tuota naista enää missään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoi minunkin mies ja vielä tämän naisen kuullen. Tuntui pahalta tuolloin, mutta mitäpä tuosta, on niitä ihastuksia ajatuksen tasolla ollut minullakin ja mies yhtä lailla tietoinen. Mies kun tarkoitti asian niin, että hänellä on paras vaimo ikinä eikä halua missään tapauksessa vaihtaa ja mikäli minua ei olisi koskaan ollutkaan, niin siinä tapauksessa vaihtoehto olisi tuo nainen.
Typerää ja ajattelematonta häneltä, minä puhun nämä asiat kahden kesken juuri siksi ettei tulisi väärinkäsityksiä meille ja ulkopuolisille meidän suhde taas ei kuulu.
Ymmärsi asian kun sanoin, että mitä itse pitäisi ajatuksesta että kehuisin muiden kuullen jotain toista miestä samalla tavalla. "Tästä ottaisin miehen itselleni jos sua ei olisi". Tajuan kyllä, että tarkoitti todellakin minun olevan elämänsä nainen, mutta ilmaisutapa on joskus tökerö, siksi häntä pitää välillä valistaa, että mietipä toisin päin.
Valtakunnassa kuitenkin kaikki hyvin.
No teidän suhteessa on kyllä kaksi järjenjättiläistä löytänyt toisensa.
Onneksi sinä et tiedä meidän suhteesta yhtään mitään, millainen se todella on. Veikkaan, että paljon onnellisempi kuin monen muun :D.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te koskaan haaveile muista? Tai ihastu? Minulle on kyllä käynyt niin, mutta en koskaan tee asian suhteen mitään. Sama miehellä. Tiedän että mun mies on mun ja mä hänen, en siihen ketään haluta sotkemaan oikeasti.
Pitkässä suhteessa varsinkin tietää, että ihastuksia voi tulla, mutta ne ovat ohimeneviä.
Me tuemme toisiamme toteuttamaan haaveitamme ja niitä on saavutettukin. Koko perhe viihtyy yhdessä ja meillä on hauskaa, miksi tuhota se hyvä jonkun ohimenevän ihastumisen takia, joka ei merkkaa mitään ja jonka kanssa ei koskaan tehdä, eikä tulla tekemään mitään parisuhteen aikana.
Eri asia silti lähteä mitään tunnustelemaan. Eikö se vain yllytä toista?
Itse en haluaisi kuulla puolisoni suusta, että löytynyt niin iso ihastus, että jos puolisoni ei olisi minun kanssani niin olisi tämän uuden naisen kanssa.
Heräisi kysymys miksi minulle kerrottaisiin tämä asia? Enteileekö tämä kuitenkin sitä, että uusi ihastus voi tulevaisuudessa kasvaa nykyisen suhteen ohi ja yli - vähän niin kuin ennakkovaroituksena?
Vai onko tämä puolisolta vinkki minulle, että tilanne on nyt tunteideni osalta tämä - tee ratkaisusi omien tuntemustesi pohjalta?
En ehkä miettisi miten kohtaisin jatkossa tämän "kilpailevan" naisen, vaan että miten omassa suhteessani menee. Etenkin jos ihastuksen tunteesta vieraaseen puhutaan jo ääneen. Luulen, että tämä voisi olla herätys, joka saisi miettimään parisuhteeni tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te koskaan haaveile muista? Tai ihastu? Minulle on kyllä käynyt niin, mutta en koskaan tee asian suhteen mitään. Sama miehellä. Tiedän että mun mies on mun ja mä hänen, en siihen ketään haluta sotkemaan oikeasti.
Pitkässä suhteessa varsinkin tietää, että ihastuksia voi tulla, mutta ne ovat ohimeneviä.
Me tuemme toisiamme toteuttamaan haaveitamme ja niitä on saavutettukin. Koko perhe viihtyy yhdessä ja meillä on hauskaa, miksi tuhota se hyvä jonkun ohimenevän ihastumisen takia, joka ei merkkaa mitään ja jonka kanssa ei koskaan tehdä, eikä tulla tekemään mitään parisuhteen aikana.
En haaveile. Miehen puolesta en voi vastata, mutta asiasta ei ole koskaan puhunut. Viettää 100% vapaa-ajastaan minun ja/tai lasten kanssa. En ole koskaan edes ihastunut kehenkään toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et päätä omasta puolestasi?
Olet riidankylväjä.
Mitä se sinulle kuuluu, mitä aviopuolisot keskenään tekee.
Hoida oma elämäsi oikein - vai eikö sitä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi kuulla puolisoni suusta, että löytynyt niin iso ihastus, että jos puolisoni ei olisi minun kanssani niin olisi tämän uuden naisen kanssa.
Heräisi kysymys miksi minulle kerrottaisiin tämä asia? Enteileekö tämä kuitenkin sitä, että uusi ihastus voi tulevaisuudessa kasvaa nykyisen suhteen ohi ja yli - vähän niin kuin ennakkovaroituksena?
Vai onko tämä puolisolta vinkki minulle, että tilanne on nyt tunteideni osalta tämä - tee ratkaisusi omien tuntemustesi pohjalta?
En ehkä miettisi miten kohtaisin jatkossa tämän "kilpailevan" naisen, vaan että miten omassa suhteessani menee. Etenkin jos ihastuksen tunteesta vieraaseen puhutaan jo ääneen. Luulen, että tämä voisi olla herätys, joka saisi miettimään parisuhteeni tulevaisuutta.
Jos vain parisuhde, eikä tunteet minua kohtaan, estää tämän toisen vaihtoehdon kanssa olemisen niin vapauttaisin kyllä ilomielin tämän miehen etsimään onneaan muualta.
Ylipäätään miesten kannattaisi muistaa, että kaikkea mitä suustaan päästää voidaan käyttää todisteena heitä vastaan. Eikä sanottua saa sanomattomaksi, joten kannattaa harkita miten asiansa esittää.
Minulle vaimo on todennut, että sen kun käyt kylillä kunhan tulet takaisin ja et tuo tauteja. En ole vielä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sanoi minunkin mies ja vielä tämän naisen kuullen. Tuntui pahalta tuolloin, mutta mitäpä tuosta, on niitä ihastuksia ajatuksen tasolla ollut minullakin ja mies yhtä lailla tietoinen. Mies kun tarkoitti asian niin, että hänellä on paras vaimo ikinä eikä halua missään tapauksessa vaihtaa ja mikäli minua ei olisi koskaan ollutkaan, niin siinä tapauksessa vaihtoehto olisi tuo nainen.
Typerää ja ajattelematonta häneltä, minä puhun nämä asiat kahden kesken juuri siksi ettei tulisi väärinkäsityksiä meille ja ulkopuolisille meidän suhde taas ei kuulu.
Ymmärsi asian kun sanoin, että mitä itse pitäisi ajatuksesta että kehuisin muiden kuullen jotain toista miestä samalla tavalla. "Tästä ottaisin miehen itselleni jos sua ei olisi". Tajuan kyllä, että tarkoitti todellakin minun olevan elämänsä nainen, mutta ilmaisutapa on joskus tökerö, siksi häntä pitää välillä valistaa, että mietipä toisin päin.
Valtakunnassa kuitenkin kaikki hyvin.
No teidän suhteessa on kyllä kaksi järjenjättiläistä löytänyt toisensa.
Et se ole sinäkään mikään Edison.
Täällä paheksut toisten elämää, vaikka itse lienet yksinäinen kuin kirkonrotta..
Tekeekö se asian jotenkin paremmaksi, kun moni varattu mies ajattelee ja tuntee noin, mutta ei kerro sitä puolisolleen?
Ihastuksista pitäs kertoa ennen kuin mitään on edes lähellä tapahtua. Silloin voi yhdessä miettiä miten luovia ohi tämänkin karikon.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE