Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rakastelun jälkeen...

Vierailija
19.06.2006 |

Millain siis toimitte...ette välitä vaikka olisitte kuin märkiä ja annatte lakanan sotkeentua vai lujaa kyytiä vessaan pesulle? Miten teillä toimitaan :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok - joskus jos kutittaa, saatan käydä nopsalla alapesulla. Mutta mua ei kauheasti häiritse, jos lakanoissa on spermatahroja. Se on vain merkki siitä, että parisuhde toimii :-)

Vierailija
2/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu paljolti mielen tilasta...yleensä halitaan hetki.

mutta jos oon just vaihtanu uudet lakanat passitan miehen kanssani heti suihkuun! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näitä tilanteita varten aina pieni pyyhe jemmassa. Sen voi sitten laittaa alle rakastelun jälkeen.

Lekottelun jälkeen käväisen kyllä usein vessassa ja pesulla, sillä en tykkää siitä, että spermaa valuu pöksyihin vielä seuraavana päivänäkin.

Nainen

Vierailija
4/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin paikka rakastelulle meillä on olkkarin sohva! Ja mieheltä tulee sitä tavaraa ehkä noin 5 litraa kerralla.

Ensin on pakko nousta silleen ylös, että suurin osa ylimääräsistä tippuis jonnekin muualle kuin sohvalle eli käytännössä lattialle tai sitten ne valahtaa reisiä pitkin aina polviin ja nilkkoihin asti.

Pakko siis mennä pesulle heti, halusi tai ei!

Vierailija
5/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten joko menen se paperi jalkovälissä vessaan ja suihkuun, tai asetun nukkumaan, siis paperi jalkovälissä. En tykkää kauheasti siitä valumisen tunteesta, läikät lakanassa eivät haittaa.

Vierailija
6/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko nopeasti suoriudutaan pesulle!

Vierailija
7/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaa sotkut meitä, halaillaan ja jos on yö nukutaan, päiväsaikaan mennään pesulle sitten kun on halailtu tarpeeksi.

Vierailija
8/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun yritetään vauvaa niin makaan aamuun tai ainakin aamuyöhön saakka vaaka-asennossa, ettei siittiöt mee hukkaan ;)

Vierailija
9/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei hötkyillä mihenkään, jos on yö nii käyään nukkumaan. Jos on aamu, riippuu sitten jo ylösnousuajasta. Jos vain on aikaa ni unet päälle. Päiväsessioistakaan ei pesulle rynnätä, mutta pakko on vähän vaatettaa jos on muita ihmisiä tulossa

Vierailija
10/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin menettekö paperi jalkain välis niinkuin minä :). Meillä yöpöydällä aina vessapaperirulla näitä tilanteita varten. Mut jotenkin se latistaa tunnelmaa toi vessaan lähteminen. Ois ihana vain antaa unen tulla mut mua ei kiinnosta se märkyys jalkain välis lakanalla.

Vierailija
11/21 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko pian. Joskus halaillaan vähän aikaa. Riippuu siitä kuinka rankkaa oli :)

Vierailija
12/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään yhdessä ja sit takasin sänkyyn halimaan tai nukkumaan. Mua ainakin yököttäis nukkua spermat jalkojen välissä ja lakanalla. Kyllä se parisuhde toimii vaikka lakanat ei olekaan täynnä spermajälkiä...

Vierailija
13/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää niinku on sit vaan mun mielipide! Mutta jos itse laukkaisin heti pesulle sen jälkeen kun mies on lauennut, tekisin sen koska en haluaisi koskettaa sen enempää kuin on pakko - enkä haluaisi pitää itsessäni " miehen eritteitä" yhtään sekuntia.

Vierailija
14/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään siis pesulle, koska ei harrastella useinkaan sängyssä eli pakkohan siitä on jossain vaiheessa ylös nousta (ja tosiaan vielä mieluiten niin, ettei sohva sotkeennu).

Minä kyllä yleensä annan vaan spermojen valua jalkoja pitkin. Suihkutellaan itsemme ja käydään sitten pyyhkimässä lattia, jos sinne on jotain tippunut.

Eikä meillä ole mitään tarvetta hali-pussailla seksin jälkeen, kyllä sitä sen aikana on jo ihan tarpeeksi tehty. Ei olla kummatkaan mitään halittelu ja pussailu -luonteita ja läheisyyden tarve tyydyttyy jo tuolla seksillä. Kiusallista ja hankalaa vaan sellainen jatkuva kiehnääminen... ja hikistäkin näin helteillä...

Vierailija
15/21 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus, jos ollaan jossain, missä ei ole paperia, on marssittu vessaan tai ainakin paperirullalle peräkkäin, miehen kalu vielä sisällä. Ja hihitetty...

Minä ainakin alan kutisemaan, jos niitä sylkiä ja spermoja ei pese pois ennen unia. Ja haluan myös pestä käteni, pillun haju ei ole kiva seksin ulkopuolella :D

Vierailija
16/21 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko lukea? Mua ei ällötä sperma, vaan nukkuminen spermat jalkojen välissä... On kai kaksi eri asiaa... mut eihän mun tartte sitä täällä sulle todistella...

Vierailija
17/21 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa huomata,et joku muukin touhuaa keittiöpaperin kanssa..Mulla on sitä aina tyynyn alla.

Vierailija
18/21 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taas ottaa kaiken vähän vakavasti...jos ei osaa lukea niin sitten ei...

Vierailija
19/21 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/21 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrasta mänkkipyyheitä tm.