Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies saa hakea hoikkaa naista?

Vierailija
04.01.2020 |

Täältä poistettiin juuri keskustelu missä aihetta käsiteltiin. Nainen voi kyllä vaatia pitkää, lihaksikasta ja sporttista miestä. Mutta jos mies vaatii esim hoikkaa naista, raivo repeää.

Eräs loistava esimerkki tästä eräällä suomalaisella fetissi-aiheisella palstalla, siellä ihan yleista että nainen hakee sporttista miestä joka ei saa olla ylipainoinen, ei tässä mitään. Mutta kerran eräs mies laittoi otsikkoon että hakee hoikkaa naista, siitä syntyi historian pisin väittely täällä seuranhakupalstalla :D

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli valitat nyt vauvapalstalla, kun jossain fetissipalstalla syntyi pitkä keskustelu. 

Vierailija
22/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu täällä on kyllä tylsää pskaa päivästä toiseen 😴😴😴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ulina jatkuu ja jatkuu. Minusta ksi tämän mielestäsi pitäisi ketään kiinnostaa?

Ehkä se herättäisi naisissa vähän ajatuksia ja ymmärrettäisiin että itsekin syyllistyvät siihen mitä kovasti kritisoivat miehissä?

Luuletko että naisia kiinnostaa? Juurihan täällä todisteltiin että Suomessa on 70000 miestä, jotka jää täysin ilman mitään naista. Aloitteentekijöitä ja muita vonkaajia saa luutia kauemmaksi koko ajan. Miksi siis ei nostaisi rimaa kunnolla. Parempi yksin kuin epämieluisan kumppanin kanssa.

Vierailija
24/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa. 

Minä haen hoikkaa miestä ja tilanne on epätoivoinen. Miehistä valtaosa on YLIPAINOISIA ja osa on lihavia.

Yhdistäpä vaatimuksiin vielä älykkyys niin ollaan mahdottoman tehtävän edessä.

Äläpäs nyt liioittele. Suomessa on paljon pakkoneurooseista kärsiviä Mensaan kuuluvia todella hoikkia urpoja!! Itsekin näitä tavannut.

Vierailija
25/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakekaa mitä haette, aivan sama, mutta lopettakaa toi helvetin ruikutus 😳 Mä inhoan kitiseviä ja ruikuttavia miehiä 😫

Juuri tällaiset viestit eivät kyllä anna keskustelulle yhtään mitään. Ei sinullakaan itse asiaan ole mitään sanottavaa? Ensin tuollainen "hälläväliä" ja siihen sitten kunnon haukut perään. Mahtavaa. Tai surullista...

Vierailija
26/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakea saa vaikka yksisarvista. Vaatimaan ei pidä ruveta, kukaan ei ole sinulle seksiä/parisuhdetta velkaa.

Tuo on vain hakukriteeri, mutta jostain syystä sellaisetkin naiset pillastuu jotka ei täytä hakukriteerejä jollain seuranhakupalstalla.

En ole eläissäni käyttänyt seuranhakupalstoja, enkä käytä.

Saisko jotain listaa, jotta voin itkupotkuraivaroida kriteereitä kätevästi vaikka kotini lattialla? eri

Vierailija
27/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin laitetaan tahallaan provosoiva aloitus, jossa tietoisesti käytetään sanamuotoja, jotka nostattavat toisten niskakarvat pystyyn. Sen jälkeen tehdään uusi aloitus, jossa uhriudutaan, koska naisille ja miehille on muka eri asiat sallittuja. Aika väsynyttä.

MUKA eri asiat sallittuja? Mitenniin "muka"? Avaahan nyt silmäsi :D

Vierailija
28/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa ihan vapaasti hakea hoikkaa naista, mutta sitten kun sitä ei heti löydykään, aletaan marista, että "kaikki sinkut naiset on lihavia mätisäkkejä, miksette laihduta, että minä saisin sen mitä haluan". Mua lähinnä ärsyttää tuo asenne, että naisilla olisi joku velvollisuus muuttua jonkun ihanteiden kaltaiseksi.

Vierailija
29/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö meidän osata siis vastata, miksi jollain fetissi-palstalla syntyi pitkä raivoketju miehen hoikkuustoiveista naiselle?

No kuule täytyypä hetki miettiä.

Vierailija
30/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs fetissipalsta oli kyseessä?

Vierailija
31/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakekaa mitä haette, aivan sama, mutta lopettakaa toi helvetin ruikutus 😳 Mä inhoan kitiseviä ja ruikuttavia miehiä 😫

Juuri tällaiset viestit eivät kyllä anna keskustelulle yhtään mitään. Ei sinullakaan itse asiaan ole mitään sanottavaa? Ensin tuollainen "hälläväliä" ja siihen sitten kunnon haukut perään. Mahtavaa. Tai surullista...

Mistä sinä siis haluaisit keskustella? Kaikki ovat yhtä mieltä siitä, että saavat toivoa kumppaniltaan mitä tahansa, mutta kukaan ei ole velvollinen sinun toiveitasi toteuttamaan. Mitä tässä on keskusteltavaa? 

Vierailija
32/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja kaunis nainen, mutten kyllä missään ole erikseen joutunut korostamaan, että viehätyn ja kiinnostun ainoastaan (luonteeltaan ihanimmista ja) hyvännäköisistä miehistä. Ei ole ollut tarvetta ilmoittaa, että rumat älköön tuhlatko aikaani, osaan käyttäytyä kohtuullisen kohteliaasti ja käyttää aikani mihin haluan. Kuitenkin jo jotain 75 % kansasta on enempi vähempi läskejä, joten varmasti joku lihavuudesta kärsivä loukkaantuu kun kokee itsensä syrjityksi ja ei-halutuksi. Miksi sitä turhaan ilmoittaa? Kieltäydyt vain asiallisesti viemästä juttua pidemmälle jos saat huomiota ihmisiltä, jotka eivät kiinnosta. Tuo seksisaittiskandaali kuulosti omituiselta, mutta sori vaan, varmaan siellä on varauduttava kohtaamaan mt-vammaisia, jopa enemmän kuin av:lla. Fiksu tulee toimeen ihmisten kanssa.

Vierailija
33/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa etsiä omien toivomusten mukaisesti kaikissa asioissa.

LIhavuus on nykyään yleistä ja painosta puhutaan koko ajan jossain lehdessä, toki ylipainoiset älähtää tästä kysymyksenasettelusta.

Voi kysyä myös. saanko etsiä koulutettua, valkoihoista, treenattua, aina joku kiukkuaa.

Vierailija
34/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ulina jatkuu ja jatkuu. Minusta ksi tämän mielestäsi pitäisi ketään kiinnostaa?

Ehkä se herättäisi naisissa vähän ajatuksia ja ymmärrettäisiin että itsekin syyllistyvät siihen mitä kovasti kritisoivat miehissä?

Ehkä tämä palsta on väärä paikka koittaa herätellä kun suurin osa näihin keskusteluihin osallistuvat naiset on parisuhteessa.

Jätän tämän tähän jos se herättäisi apssa vähän ajatuksia.

Vierailija
35/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja kaunis nainen, mutten kyllä missään ole erikseen joutunut korostamaan, että viehätyn ja kiinnostun ainoastaan (luonteeltaan ihanimmista ja) hyvännäköisistä miehistä. Ei ole ollut tarvetta ilmoittaa, että rumat älköön tuhlatko aikaani, osaan käyttäytyä kohtuullisen kohteliaasti ja käyttää aikani mihin haluan. Kuitenkin jo jotain 75 % kansasta on enempi vähempi läskejä, joten varmasti joku lihavuudesta kärsivä loukkaantuu kun kokee itsensä syrjityksi ja ei-halutuksi. Miksi sitä turhaan ilmoittaa? Kieltäydyt vain asiallisesti viemästä juttua pidemmälle jos saat huomiota ihmisiltä, jotka eivät kiinnosta. Tuo seksisaittiskandaali kuulosti omituiselta, mutta sori vaan, varmaan siellä on varauduttava kohtaamaan mt-vammaisia, jopa enemmän kuin av:lla. Fiksu tulee toimeen ihmisten kanssa.

Minäkään en ymmärrä tätä joidenkin palstalla olevien tarvetta alkaa julistaa millaisista eivät välitä parisuhteessa.

Juuri tuossa oli ketju jossa joku mies kertoo ettei aio enää lähestyä lihavia naisia deittipalstoilla. Aha ja tästä piti ihan tehdä aloitus?

Minä en ole ikinä lähestynyt tai pariutumismielessä ollut tekemisissä sellaisten kanssa jotka ei kiinnosta ja olen ajatellut tämän olevan normaalia. Ei minua myöskään kiinnosta mitä joku muu hakee.

Vierailija
36/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lihava nainen, enkä ottaisi lihavaa miestä. Jonkunhan ne työt on jaksettava tehdä ja ei sitä mahojen lätinää kukaan kestäisi.

Aikalailla samat aatokset. Lisäksi lihavaa miestä tuntuu (juu tiedän, tosi rumaa ja ilkeää sanoa) inhottavalta koskea, se omituinen taikinapatja selässäkin tuntuu jotenkin yhhh.. todella vastenmieliseltä ja epäkiihottavalta. 

Miehen pitää näyttää ja tuntua maskuliiniselta eli miehellä pitää olla sopivasti lihaksia ja kiinteyttä.

Vierailija
37/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain etsi sellaista puolisoa? Miksi sitä täytyy provosoivasti julistaa palstoilla?

Kyseessä oli seuranhakupalsta, mitä muuta siellä tehtäisiin kuin haettaisiin seuraa?

Tämä ei ole seuranhakupalsta, joten miksi tätä samaa ulinaa postataan koko ajan tänne?

Miksi se on ulinaa, jos mies tekee keskustelupalstalle aloituksen selvittääkseen jonkin olemassaolevan ilmiön taustaa?

Vierailija
38/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin saa. 

Minä haen hoikkaa miestä ja tilanne on epätoivoinen. Miehistä valtaosa on YLIPAINOISIA ja osa on lihavia.

Kuntosalilta löytyy ainakin vielä toistaiseksi hoikkia miehiä. Osa heistä jopa ilahtuu jos menee juttusille.

Vierailija
39/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain etsi sellaista puolisoa? Miksi sitä täytyy provosoivasti julistaa palstoilla?

Kyseessä oli seuranhakupalsta, mitä muuta siellä tehtäisiin kuin haettaisiin seuraa?

Tämä ei ole seuranhakupalsta, joten miksi tätä samaa ulinaa postataan koko ajan tänne?

Miksi se on ulinaa, jos mies tekee keskustelupalstalle aloituksen selvittääkseen jonkin olemassaolevan ilmiön taustaa?

Koska sinulle ei kelpaa ne vastaukset joita saat. 

Vierailija
40/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkaan näillä hakijoilla ei ole antaa muuta kuin vaatimuksia. Sehän selittääkin kuinka tänne tehdään topa toisensa perään vikinä ketjuja, koska oma taso jää siihen. Ne tietää varsin hyvin mistä löytäisivät haluamansa, vaan nykyinen elämäntilanne estää tämän. Eikä ne saatavilla olevatkaan välttämättä halua heitä (syystä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän