Miksei mies saa hakea hoikkaa naista?
Täältä poistettiin juuri keskustelu missä aihetta käsiteltiin. Nainen voi kyllä vaatia pitkää, lihaksikasta ja sporttista miestä. Mutta jos mies vaatii esim hoikkaa naista, raivo repeää.
Eräs loistava esimerkki tästä eräällä suomalaisella fetissi-aiheisella palstalla, siellä ihan yleista että nainen hakee sporttista miestä joka ei saa olla ylipainoinen, ei tässä mitään. Mutta kerran eräs mies laittoi otsikkoon että hakee hoikkaa naista, siitä syntyi historian pisin väittely täällä seuranhakupalstalla :D
Kommentit (43)
Eli ulina jatkuu ja jatkuu. Minusta ksi tämän mielestäsi pitäisi ketään kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli ulina jatkuu ja jatkuu. Miksi tämän mielestäsi pitäisi ketään kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vain etsi sellaista puolisoa? Miksi sitä täytyy provosoivasti julistaa palstoilla?
Kyseessä oli seuranhakupalsta, mitä muuta siellä tehtäisiin kuin haettaisiin seuraa?
Hakea saa vaikka yksisarvista. Vaatimaan ei pidä ruveta, kukaan ei ole sinulle seksiä/parisuhdetta velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli ulina jatkuu ja jatkuu. Minusta ksi tämän mielestäsi pitäisi ketään kiinnostaa?
Ehkä se herättäisi naisissa vähän ajatuksia ja ymmärrettäisiin että itsekin syyllistyvät siihen mitä kovasti kritisoivat miehissä?
Saa hakea. Mitä useampi mies hakee hoikkaa naista, sitä helpompi minun on saada joku vähemmän hoikka. Se olisi tietysti vielä parempi, jos entistä useammat miehet etsisivät naisen sijaan toista miestä :D
Tietenkin saa.
Minä haen hoikkaa miestä ja tilanne on epätoivoinen. Miehistä valtaosa on YLIPAINOISIA ja osa on lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vain etsi sellaista puolisoa? Miksi sitä täytyy provosoivasti julistaa palstoilla?
Kyseessä oli seuranhakupalsta, mitä muuta siellä tehtäisiin kuin haettaisiin seuraa?
Tämä ei ole seuranhakupalsta, joten miksi tätä samaa ulinaa postataan koko ajan tänne?
Vierailija kirjoitti:
Hakea saa vaikka yksisarvista. Vaatimaan ei pidä ruveta, kukaan ei ole sinulle seksiä/parisuhdetta velkaa.
Tuo on vain hakukriteeri, mutta jostain syystä sellaisetkin naiset pillastuu jotka ei täytä hakukriteerejä jollain seuranhakupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta olen henkilökohtaisesti eri mieltä.
Itse olen lihava nainen, enkä ottaisi lihavaa miestä. Jonkunhan ne työt on jaksettava tehdä ja ei sitä mahojen lätinää kukaan kestäisi.
Saa hakea. Nyt ilmeisesti vihdoinkin ymmärsit, mitä eroa on hakemisella ja vaatimisella.
Typerää kyllä, että ketju poistui.
Kyllä pitää saada hakea jokaisen sitä mitä haluaa. Eikä siitä pidä niiden loukkaantua, jotka eivät siihen hakuhaarukkaan kuulu. Itse haen älykkäitä miehiä. Olisi absurdia, että joku loukkaantuisi siitä, että koen älykkyyden kiinnostavana.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin saa.
Minä haen hoikkaa miestä ja tilanne on epätoivoinen. Miehistä valtaosa on YLIPAINOISIA ja osa on lihavia.
Yhdistäpä vaatimuksiin vielä älykkyys niin ollaan mahdottoman tehtävän edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole seuranhakupalsta, joten miksi tätä samaa ulinaa postataan koko ajan tänne?
Vaikka täällä aihe onkin vain lainausmerkeissä vapaa niin en kyllä näe miksi tästä ei voisi/saisi keskustella. Aloittajan esittämä ongelma on kuitenkin ihan todellinen. Vai eikö muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eihän ollut. Tällä palstallahan ne keskustelut olivat. Ei tämä ole mikään seuranhakupalsta.
Ensin laitetaan tahallaan provosoiva aloitus, jossa tietoisesti käytetään sanamuotoja, jotka nostattavat toisten niskakarvat pystyyn. Sen jälkeen tehdään uusi aloitus, jossa uhriudutaan, koska naisille ja miehille on muka eri asiat sallittuja. Aika väsynyttä.
Hakekaa mitä haette, aivan sama, mutta lopettakaa toi helvetin ruikutus 😳 Mä inhoan kitiseviä ja ruikuttavia miehiä 😫