Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aina eri mieltä kaikesta, menee hermo.

Vierailija
04.01.2020 |

Tilanne on siis tämä: sanon jonkun asian -> mieheni kommentoi aina (siis todellakin aina) sanoen, että hänen mielestään asia on juuri päinvastoin. Esim.jos sanon, että karhu on ruskea, hänen mielestään se on vihreä. Muilla samanlaista?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä aloittajan kanssa.

Vierailija
2/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain värisokea, yritä ymmärtää poloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies.

Vierailija
4/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli sellanen, että ihan sama mitä sanoin, myötäili mukana. Siis jos sanoin että koulu on kivaa, hän sanoi, että niin, koulu on kivaa! Käytännössä siis tositi aina sanani vielä! En sitte tiedä kumpi on ärsyttävämpää..

Vierailija
5/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä oli sellanen, että ihan sama mitä sanoin, myötäili mukana. Siis jos sanoin että koulu on kivaa, hän sanoi, että niin, koulu on kivaa! Käytännössä siis tositi aina sanani vielä! En sitte tiedä kumpi on ärsyttävämpää..

No just. Siis tällaisiakin miehiä on olemassa. 😅

Olisihan se mukavaa vaihtelua, jos joskus olisi samaa mieltä, mutta jos kaikesta olisi, menisi hermo. Ap

Vierailija
6/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain värisokea, yritä ymmärtää poloista.

Olisikin, niin ymmärtäisin. 🤔😂

Vierailija
7/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Siis tällaisiakin miehiä on olemassa. 😅

Olisihan se mukavaa vaihtelua, jos joskus olisi samaa mieltä, mutta jos kaikesta olisi, menisi hermo. Ap

Jep! Ei kyllä ollut meidän eron syy tämä, mutta kyllä välillä meinasi hermo mennä.

Lainaamasi

Vierailija
8/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon voi nähdä myös niin että olet aina eri mieltä kuin miehesi. Useimmiten se tarkoittaa sitä että olet väärässä ja miehesi koittaa saada sinut ymmärtämään asia oikein.

Vierailija
9/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon voi nähdä myös niin että olet aina eri mieltä kuin miehesi. Useimmiten se tarkoittaa sitä että olet väärässä ja miehesi koittaa saada sinut ymmärtämään asia oikein.

Jaahas, mielenkiintoinen näkökulma tähän asiaan. Ap

Vierailija
10/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kokeile käänteispsylogiaa: Sano joku asia juuri päinvastoin kuin mitä itse ajattelet, niin saat kuulla miehesi suusta toivotun vastauksen :D

Toimii uhmaikäisillä pikkulapsilla, miksei siis vänkäämään tottuneella miesvauvallakin.

Vierailija
11/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kokeile käänteispsylogiaa: Sano joku asia juuri päinvastoin kuin mitä itse ajattelet, niin saat kuulla miehesi suusta toivotun vastauksen :D

Toimii uhmaikäisillä pikkulapsilla, miksei siis vänkäämään tottuneella miesvauvallakin.

Tämä on erittäin hyvä neuvo ja olen tätä joskus kokeillut. Toimii kyllä. 😁

Vierailija
12/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksatteko te naiset oikeasti katsella tällasta miesvauvaa? Eikö mukavempi olisi aikuinen kumppani vierellä?

Vierailija
13/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksatteko te naiset oikeasti katsella tällasta miesvauvaa? Eikö mukavempi olisi aikuinen kumppani vierellä?

Välillä tulee kyllä mieleen, että onko tässä mitään mieltä. Ap

Vierailija
14/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama esimerkki väittelyn kohteista kertoisi tilanteestanne enemmän kuin sata turhanopäiväistä sanaa.

Vihreä karhu esimerkkisi oli pölvästeintä mitä olen aikoihin kuullut.

Vierailija
15/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän siinä olet aina eri mieltä.

Vierailija
16/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama esimerkki väittelyn kohteista kertoisi tilanteestanne enemmän kuin sata turhanopäiväistä sanaa.

Vihreä karhu oli vain esimerkki. Todellinen on tämä: Minä: "Meillä on jääkaapissa todella paljon ruokaa nyt." Mies: "Ei siellä ole oikeun mitään." Jne jne... kaikki asiat käännetään toisin päin miehen toimesta. Ap

Vierailija
17/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreä karhu oli vain esimerkki. Todellinen on tämä: Minä: "Meillä on jääkaapissa todella paljon ruokaa nyt." Mies: "Ei siellä ole oikeun mitään." Jne jne... kaikki asiat käännetään toisin päin miehen toimesta. Ap

Mielipidekysymys.

Olette eri mieltä ruoan määrästä ja ei kyllä riitä mielestäni esimerkiksi, mieheni on aina eri mieltä kuin minä.

SInä voit nähdä jääkaapin täynnä ruokaa, joka miellyttää itseäsi ja miehellesi ei sieltä oikein löydy syötävää, joten näette jääkaapin sisällön eri näkökulmista.

Vierailija
18/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipidekysymys.

Olette eri mieltä ruoan määrästä ja ei kyllä riitä mielestäni esimerkiksi, mieheni on aina eri mieltä kuin minä.

SInä voit nähdä jääkaapin täynnä ruokaa, joka miellyttää itseäsi ja miehellesi ei sieltä oikein löydy syötävää, joten näette jääkaapin sisällön eri näkökulmista.

Tai miehesi organisointikyky on parempi ja hän näkee että jääkaappiin mahtuisi vielä paljon enemmän jos se järjesteltäisiin paremmin.

Vierailija
19/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehellä ole oikeutta omaan mielipiteeseen? Melko ikävältä kuulostaa tuollainen parisuhde=(

Vierailija
20/43 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, mielenkiintoinen näkökulma tähän asiaan. Ap

Tuo kommentoimasi viesti oli varmaan vitsi, mutta vakavasti: onko tosiaan niin, että joka asiassa sinä olet se, joka ensin sanoo jonkin mielipiteen? Tuskin...

Jos ukkosi sanoo ensin jotain ("Lappi olisi hyvä lomakohde." ; "Eiköhän tuolla vanhalla autolla aja vielä pari vuotta"; " Ei kannata äänestää demareita", " Bach oli loistava säveltäjä", tai mitä tahansa), kuinka reagoit? Oletko aina tai yleensä eri mieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi