Tampereelta Ihkun vessasta löytyi vainaja
https://yle.fi/uutiset/3-11144670
Tamperelaisen yökerhon vessasta löytyi viime yönä kuollut.
Kommentit (64)
Voisko olla kok sun aiheuttama sydäri? Tuolla Ihkussa kai sitä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä päätös illalle jonka piti varmaan olla iloinen 😔
Ja se on sitten niin kuin hymiön paikka...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on sitten niin kuin hymiön paikka...?
Et taida ymmärtää hymiöiden merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin myös tuota samaa, että olisi ampunut itsensä ja hänelle olisi jäänyt kaksi pientä lasta. Toivon todella, ettei pidä paikkaansa :( Surullinen tapaus joka tapauksessa....
Lapset jäivät. Ampusesta en tiedä. Surullinen tapaus, oli miten oli.
Vierailija kirjoitti:
Ihku on semmonen paikka, että sinne mennään viimeisenä ja melkosta humalassa. Joka kerta tappeluja ja aggressiivisuutta...
Onpa tosi ihku paikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan nainen mene ampumaan itseään baarin vessaan. Vai kuskailevatko monetkin av-mammat pistooleita tai revolvereja käsilaukuissaan? Tiedättekö edes miltä sellainen näyttää?
No itseasiassa sehän olisi fiksua, ettei kukaan tuttu joudu löytämään ruumista. Tuskin tämä mikään perus-av-mamma oli, jos huumeilla osuutta asiaan. Saattaa olla ihan itsepuolustukseksi pyssy käsveskassa aina mukana.
Joo, kaikilla narkkimuijilla on pislarit kun niitä on niin helppo hommata suomessa, menee vaan Prismaan ja ostaa. Ja vinguttaa s-bonarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulin, että kyseessä olisi ollut maksamattomat huu mevelat ja tästä johtunut puuko tus eli henkiri kos. Toki tämäkin vain vain kuultua eikä ole vahvistettua tietoa.
Poliisi on ilmoittanut, että ei ole henkirikos.
Puhutaa kuitenkin ”oheisrikoksista”. Ei tule oikein muuta mieleen kuin huumeet.
Jos nuo puheet itsensä ampumisesta ovat totta, niin varmaan ampuma-aserikos tulisi kyseeseen.
Jos joku varastanu uhrin laukun/tavaroita. Sehän olisi myös oheisrikos.
Kahta muuta ihmistä syytetään oheisrikoksesta eli varmasti kuolinsyy huumeet.
Tampereella käytetään tosi paljon kovia huumeita ns paremmissakin tai iha tavallisissa piireissä. Tyypit jotka 10 vuotta sitten olis istunut kaljalla kuppilassa tiuhaan vetää nyt huumeita. Kokaiinia ja piriä ihan säännöllisesti viihdekäytössä. Nämä on 25-35v ikäpolvea, pätkähommissa tai opiskelut kesken, sellaisia näennäisesti pärjääviä nuoria aikuisia. Ihan tavallisia ihmisiä.
Tulkaa katsomaan Tampereen rautatieasemalle , Hämeenkadulle, Keskustorille ja tullintorille Tampereen huumeongelmaa.. kadulla liikkuu aineita niin paljon että ne leviää helposti ja nopeasti katukauppaan ja hankinta viihdekäyttöön on naurettavan helppoa. Sitten kohta ollaanki kuolleena yökerhon vessassa. Mutta ei se mulle sattus, mä osaan käyttää, amatööri osti paskaa, sanoo nää viihdekäyttäjät ja jatkaa samaa rataa. Viihdekäyttäjistäkin 1/8 osa putoaa addiktiksi, 1/8 syrjäytyy mielenterveyshäiriön takia ja 2/8 kantaa loppuelämän mukanaan siitä huumeen tuomaa haamua, minkä jäljen huumeet jättää aivoihin. Sen kaipuun mitä ei mikään täytä mutta elämäntilanne ja järki pitää erossa huumeista. 4/8 eli puolet on sit niitä kenellä viihdekäyttö loppuu hyvin ja ongelmitta, saadaan hyvä työ ja valmistutaan insinööriksi, perustetaan perhe ja naukkaillaan kallista punaviiniä ja viskiä viikonloppuisin ilman oman tunnin tuskia.
- sosiologi
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa katsomaan Tampereen rautatieasemalle , Hämeenkadulle, Keskustorille ja tullintorille Tampereen huumeongelmaa.. kadulla liikkuu aineita niin paljon että ne leviää helposti ja nopeasti katukauppaan ja hankinta viihdekäyttöön on naurettavan helppoa. Sitten kohta ollaanki kuolleena yökerhon vessassa. Mutta ei se mulle sattus, mä osaan käyttää, amatööri osti paskaa, sanoo nää viihdekäyttäjät ja jatkaa samaa rataa. Viihdekäyttäjistäkin 1/8 osa putoaa addiktiksi, 1/8 syrjäytyy mielenterveyshäiriön takia ja 2/8 kantaa loppuelämän mukanaan siitä huumeen tuomaa haamua, minkä jäljen huumeet jättää aivoihin. Sen kaipuun mitä ei mikään täytä mutta elämäntilanne ja järki pitää erossa huumeista. 4/8 eli puolet on sit niitä kenellä viihdekäyttö loppuu hyvin ja ongelmitta, saadaan hyvä työ ja valmistutaan insinööriksi, perustetaan perhe ja naukkaillaan kallista punaviiniä ja viskiä viikonloppuisin ilman oman tunnin tuskia.
- sosiologi
Olen täällä kymmeniä kertoja kirjoittanut tänne että Tampereella on Keskustorin liepeillä, Hervannassa ja Tesomalla pahimmat huumeongelmat. Se on trollausta ja huume vastaisuutta muiden palstalsisten mielestä. Samalla asenteella asiaan suhtautuu kaupungin päättäjät. Ongelma räjähtää käsiin muutamassa vuodessa.
Yleensä kun poliisi ei mitään tiedota kuolinsyyksi, niin silloin on haluttu lähteä itse tästä maailmasta. Tämä ei mitään faktaa ole, mielestä kuitenkin yleensä näin. Oli miten oli, niin pistää kyllä mielen mustaksi tämä. Viimeksi kun tämän henkilön olen tavannut, oli hän ihana ja iloinen, kaunis nuori nainen. Toivottavasti omaiset jaksavat tämän surun yli. Voimia heille, otan osaa suruunne.
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sosiologi
Olen täällä kymmeniä kertoja kirjoittanut tänne että Tampereella on Keskustorin liepeillä, Hervannassa ja Tesomalla pahimmat huumeongelmat. Se on trollausta ja huume vastaisuutta muiden palstalsisten mielestä. Samalla asenteella asiaan suhtautuu kaupungin päättäjät. Ongelma räjähtää käsiin muutamassa vuodessa.
(Edellisen alapeukuttajat voisivat kommentoida omaa näkemystää asiasta.)
Onneksi naapurikuntalaisena ei tarvitse oikeastaan yhtään asioida keskustassa. Niinkuin kaupunkien keskustojen autioitumista käsittelevässä todettiin; Ravintoloita ja kahviloita vierivieressä.
Toivotaan, että olet väärässä tuon ongelman käsiinräjähtämisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sosiologi
(Edellisen alapeukuttajat voisivat kommentoida omaa näkemystää asiasta.)
Onneksi naapurikuntalaisena ei tarvitse oikeastaan yhtään asioida keskustassa. Niinkuin kaupunkien keskustojen autioitumista käsittelevässä todettiin; Ravintoloita ja kahviloita vierivieressä.
Toivotaan, että olet väärässä tuon ongelman käsiinräjähtämisen suhteen.
Hämeenkatu muuttuu vielä enemmän villiksi länneksi kun raitsikka tulee ja vielä varmemmin sieltä liikkeet katoaa. Tavan Ihmiset kulkee siitä vain ohi ja ongelma imiset jää. Tästä se lopullinen Tampereen alamäki alkaa.
Tottahan se on, että aineiden käyttö tampereella on kasvanut ja etenkin keskusta on jos jonkinlaista narkkia ja avohoitopotilasta täynnä.
MUTTA meillä ei ole mitään tietoa kyseisen henkilön elämästä ja siitä onko jotain käyttänyt vai ei. Ei siis tuomita häntä ja oleteta näitä asioita.
Keskustan idiooteille voi tehdä oman ketjunsa jos haluaa.
Melkein yhtä kauheaa on nämä oletukset jota kirjoituksissa näkyy. Ihmiset maalaavat heti mielikuvan kuolleesta ja sen mielikuvan pitää selittää tapahtuma. Sillä saadaan tapahtuma mahdollisimman kauaksi itsestä. Eli ei voisi tapahtua omassa lähipiirissä, koska ihminen oli "eeilainen'.
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- sosiologi
Asun olosuhteiden pakosta Hervannassa (opiskelu) ja minua ihan oikeasti pelottaa liikkua täällä yksin noiden kaikkien sekopäiden takia, enkä edes yleisesti ottaen ole mikään erityisen pelokas.