Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten usein saatte suuseksiä?

Vierailija
04.01.2020 |

Antaako teidän puoliso tai rakastaja teille suuseksiä säännöllisesti? Nautitteko suuseksistä? Osaako miehesi imeä klitorista, näykkiä klittaa hampailla vai lipooko mies kielellä klitorista?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. En saa nykyiseltä mieheltäni seksiäkään muutenkaan juuri koskaan. Ja silloin minä otan suihin, teen kaikkea mistä tiedän hänen tykkäävän ja hän vaan hoitelee itsensä minuun. En koskaan laukea.

Edellinen mieheni nuoli pillua vuodesta toiseen niin innoissaan, että välillä piti jo rauhoitella 😊 hän oli muutenkin paljon seksuaalisempi ja aina perseessä kiinni ja tykkäsi pervoista leikeistä kuten minäkin. Seksielämämme oli täydellistä. Saatoin tulla jopa 10 kertaa yhden aktin aikana.

Nykyisen kanssa sitä ei ole eikä siinä ole mitään kivoja vivahteita. Elämäni ensimmäinen mies, kuka on haluton eikä muutenkaan osoita romanttista huomiota tai anna läheisyyttä. Minä sitä kyllä kaipaisin, seksuaalisena naisena kuolen henkisesti tässä suhteessa. Ja tunnen itseni nymfomaaniksi.

Vierailija
22/32 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen nyt puolentoista vuoden suhteen aikana saanut, ihan alkuaikoina kun kokeiltiin lyhyesti kuusysiä. Kerran, myös alkuaikoina on kysynyt haluanko ja sanoi silloin että antaa pyytämättäkin jos tulee sellainen olo mutta eipä ole tullut. Pitäisi itse kehdata pyytää mutta pelottaa pitääkö ajatusta jotenkin vastenmielisenä, ei ilmeisesti kiihottavana ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen nyt puolentoista vuoden suhteen aikana saanut, ihan alkuaikoina kun kokeiltiin lyhyesti kuusysiä. Kerran, myös alkuaikoina on kysynyt haluanko ja sanoi silloin että antaa pyytämättäkin jos tulee sellainen olo mutta eipä ole tullut. Pitäisi itse kehdata pyytää mutta pelottaa pitääkö ajatusta jotenkin vastenmielisenä, ei ilmeisesti kiihottavana ainakaan.

Sama jatkaa vielä. Ei kyllä ole nautinnostani muutenkaan kovin kiinnostunut ja orgasmia en ole saanut hänen kanssaan kertaakaan. En ilmeisesti kuulu panemalla tuleviin ihmisiin eikä orkkua olla minulle muutenkaan hoidettu. Välillä olen yrittänyt itse räpeltää mutta joko se vie liikaa huomiota kaikkeen muuhun keskittymisestä enkä halua, tai sitten en ehdi mukaan. Tässä yhtenä päivänä kokeilin yhdynnän jälkeen masturboida nähtensä että saisi vihdoin nähdä minun tulevan mutta ei ainakaan silloin vaikuttanut yhtään kiinnostuneelta edes katsomaan ja lopetin kun meni siinä itseltäkin fiilis :( Pitänee joku kerta yrittää uudestaan vaikka heti aluksi.

Vierailija
24/32 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama jatkaa vielä. Ei kyllä ole nautinnostani muutenkaan kovin kiinnostunut ja orgasmia en ole saanut hänen kanssaan kertaakaan. En ilmeisesti kuulu panemalla tuleviin ihmisiin eikä orkkua olla minulle muutenkaan hoidettu. Välillä olen yrittänyt itse räpeltää mutta joko se vie liikaa huomiota kaikkeen muuhun keskittymisestä enkä halua, tai sitten en ehdi mukaan. Tässä yhtenä päivänä kokeilin yhdynnän jälkeen masturboida nähtensä että saisi vihdoin nähdä minun tulevan mutta ei ainakaan silloin vaikuttanut yhtään kiinnostuneelta edes katsomaan ja lopetin kun meni siinä itseltäkin fiilis :( Pitänee joku kerta yrittää uudestaan vaikka heti aluksi.

Eikä kun jätä se sika.

Vierailija
25/32 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa suuseksiä aina kun vaan haluaa, koska nuoleminen on minusta ihanaa ja minullekin tosi kiihottavaa. Itse tykkäisin nuolla vielä useamminkin, mutta vaimo tykkää suuhoitoa enemmän panemisesta, sormettamisesta ja seksileluista.

Vierailija
26/32 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin saan, eilen kylläkin pitkästä aikaa.

Mies on erittäin taitava, liikuttelee kieltään pehmeästi ja imee kevyesti klittaa. Samalla surisee g- pistesauva ja joskus laittaa sormen pyllyyn. Siinä katoaa kyllä mielestä ihan kaikki muu, tuntuu niin mahtavalta. Mies tykkää itse sormettamisesta enemmän, sitä onkin lähes joka kerta tarjolla enkä kyllä löydä valituksen sanaa siitäkään.

Vierailija
27/32 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla joka seksi kerralla. Yleensä olemme yhdynnässä vähän aikaa ja sitten mies nuolee orgasmin jonka jälkeen taas yhdyntää, kunnes mies laukeaa. Joskus saan toisen orgasmin yhdynnässä ja pari kertaa olen lauennut pelkästä yhdynnästä.

Vierailija
28/32 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla joka seksi kerralla. Yleensä olemme yhdynnässä vähän aikaa ja sitten mies nuolee orgasmin jonka jälkeen taas yhdyntää, kunnes mies laukeaa. Joskus saan toisen orgasmin yhdynnässä ja pari kertaa olen lauennut pelkästä yhdynnästä.

Kuukautisetkaan eivät tee muutosta vaan suuseksiä saan silloinkin.

Vierailija
29/32 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miehiä jotka eivät halua omalla naiselleen tuottaa nautintoa antamalla suuseksiä.

En ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka saavat nautintoa naisen alapään nuolemisesta. Lähinnä yrjöttää pelkkä ajatuskin, ja sen jälkeen se maku, joka ei lähde suusta edes hampaita pesemällä. Ainoa syy tehdä tuota on tosiaan nautinnon tuottaminen naiselle, mutta onneksi hän ei ole kovin usein suuseksiä vaatimassa.

Vierailija
30/32 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt miehiä jotka eivät halua omalla naiselleen tuottaa nautintoa antamalla suuseksiä.

En ole koskaan ymmärtänyt miehiä, jotka saavat nautintoa naisen alapään nuolemisesta. Lähinnä yrjöttää pelkkä ajatuskin, ja sen jälkeen se maku, joka ei lähde suusta edes hampaita pesemällä. Ainoa syy tehdä tuota on tosiaan nautinnon tuottaminen naiselle, mutta onneksi hän ei ole kovin usein suuseksiä vaatimassa.

Yökkistä. Joutaisit roskiin.

Vierailija
31/32 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Jospa se maku suussasi ei ole vaimosi pimpistä. Pese hampaasi muulloinkin.

Tykkään nuolla vaimoani juuri hänen nautinnokseen, eikä maistu pahalle.

Vierailija
32/32 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Jospa se maku suussasi ei ole vaimosi pimpistä. Pese hampaasi muulloinkin.

Tykkään nuolla vaimoani juuri hänen nautinnokseen, eikä maistu pahalle.

Jos olisit ollenkaan ymmärtänyt lukemaasi, harrastan suuseksiä juuri vaimon nautinnon takia, itse en vaan siitä pidä.

Ymmärrän toisaalta, että jos on fetissi toisen sukupuolielimien nuolemiseen, niin on hyvin vaikeaa ymmärtää ja hyväksyä sitä, että kaikki eivät saa siitä mitään kiksejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi