Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kondomin valinnan kanssa

Vierailija
04.01.2020 |

No niin! Jos en tiedä miehen kokoa ja mieltymystä, minkä kondomin ostan kotiin? Onko olemassa jokin one size fits all ja mitä eroja noissa on?

En ole koskaan ostanut kumeja, joten en tiedä näistä mitään. En myöskään viitsi vaikuttaa halvalta ja helpolta, enkä siten halua kysyä häneltä itseltään. Tilanne eskaloituu jos on eskaloituakseen, mutta siinäkään vaiheessa en halua, että asiat ehkäisystä kiinni jää. Siispä kysyn teiltä.

T. Teinistä asti pillereillä vakisuhteessa ja nyt ekaa kertaa eron jälkeen tapailua uuden kanssa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla vaan ja rojut ränniin 👍

Vierailija
2/15 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan jotkut nätit verhot mihin voi kalun pyyhkiä lähtiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeviä kommentteja. Teille apinoille tiedoksi,ap on todennäköisesti vastuullinen ihminen eikä halua mm. Tauteja. Mutta ap olen pahoillani minäkään en osaa auttaa:(

Vierailija
4/15 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain keskikoon Durexeja ja toivo että mahtuu.

Mahdoton täysin passelia arvaamalla löytää jos ei ole aavistustskaan kalun koosta.

Vierailija
5/15 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä tilaat mysize jättikumeja ja olet hyvin pettynyt jos ei herralle kelpaa.

Vierailija
6/15 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen huoneeseen pesuvadillinen kortsuja vaan ja sitten hermostuneella äänellä kähiset että minulla noita kumeja palaa!

Vierailija
7/15 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat keskikoon ja vähän isompia. Sitten miehen kalua hyväillessä arvioit kumpi on sopivampi koko. Voit vaikka itse rullata päälle jolloin miehelle ei tarvitse sanoa mitään. Sopiva on teille molemmille parempi. Jos muuten vaikea arvioida kokoa, niin yli kahden pesäpallomailaotteen menevä kalu on iso. Samoin jos sormesi ei yllä ympäri.

Mutta jos mies on fiksu hänellä on omat sopivat kumit mukana. Jos ei ole kertoo sekin miehen asenteesta ja viisaudesta. Jos haluaa paljaalla heitä ulos ja etsi fiksumpi.

Vierailija
8/15 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat ihan keskikoon tavallisia kumeja. Ne mahtuu aivan jokaiselle, vaikka täällä muuta yritetäänkin väittää. Ei varmasti istu ideaalisen mukavasti, voi puristaa tai olla liian väljä ja tuntuma voi olla heikompi, mutta eihän sitä kenkiäkään osaa toiselle sovittamatta ostaa. Jos mies ei ole itse varautunut (nuija), niin voi sitten varautua sopivammilla seuraavaksi kerraksi. Pääasia että jotain löytyy.

Tai sitten hommaat valikoiman MySize kumeja ja lisäksi vielä lateksittomia, jos mies sattuu olemaan kumiallerginen.

Ei mikään ihan hirveän vaikea pähkinä lopulta, vai mitä?

Vierailija
9/15 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla vaan ja rojut ränniin 👍

Mitään kumeja tarvita, kun hommaat oikeen ehkäisyn

Vierailija
10/15 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa aloittajan puolesta asiattomat vastaukset. Kun itse jouduin joku aika sitten poikamiesstatukselle ja kondomien käyttäminen tuli ajankohtaiseksi, niin huomasin että kondomeissa on eroja. Monet kiristivät ja niissä ei lauennut. Tosin kun uuden ihmisen kanssa oli, niin toki että jänskätti vaikutti varmaan myös asiaan. Minusta aloittajan ei tarvitse ehkä ottaa niin murhetta asiasta. Useimmille käy kaikki ja ensimmäisellä kerralla vasta tutustutaan toisiin intiimisti ja hifistelyyn voi keskittyä myöhemmin. 

Mutta koska kysyttiin konkreettista apua, niin Sultan ohut kondomi ei ole kiristänyt ja sillä laukesin aika hyvin. Lisäksi Durex Mutual Climax on ollut hyvän kokoinen, siinä on paljon liukastetta ja hyvin on toiminut. Loput, joita on useita, ovat mahtuneet mutta kiristäneet tms. aina jostain paikasta. 

Toisaalta muistan sen jumalaisen tunteen kun ensimmäisen kerran pitkää aikaan pääsin yhtymään ilman kondomia ja tunsin samettisen liukkauden vasten varttani, mmm, alkoi haluttamaan...

Vierailija
11/15 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sultan Ultra Thin on kuin panisi ilman kumia, eli tunto jää hyväksi, samoin suki suki. Näissä on vaan se ongelma, että aika pienikokoisia. Mutta jos ajattelee, että minulla on kalun ympärysmitta 17 cm, niin silti onnistuu, niin onnistuu se miesyställäsikin, koska hänellä ei varmasti ole näin paksua kalua.

Eli käy reilusti pienempiinkin kaluihin.

Sitten taas toisinpäin on huonompi, eli liian iso kondomi. Itse käytän usein Sultan XXL, joka on isoin, mitä olen kokeillut, minulle ei yhtään liian iso, mutta suurimmalle osalle se on. Normaali 13-14 ympärysmittainen kalu on kyllä liian ohut tuolle kumille.

Vierailija
12/15 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla omat kumit. Jos ei ole, pistä hakemaan. 

Vääränkokoinen voi olla varsinkin uudessa tuttavuudessa kiusallinen. Liian pientä on hankala saada kunnolla päälle, ja liian iso olisi tietysti muuten nolo. Jos haluat että sinulla on omat kumit, osto jotain ihan tavallista perus sultania. Mies ei varmaan oleta sinun olevan asiantuntija. 

Vierailija
13/15 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sultan Ultra Thin on kuin panisi ilman kumia, eli tunto jää hyväksi, samoin suki suki. Näissä on vaan se ongelma, että aika pienikokoisia. Mutta jos ajattelee, että minulla on kalun ympärysmitta 17 cm, niin silti onnistuu, niin onnistuu se miesyställäsikin, koska hänellä ei varmasti ole näin paksua kalua.

Sitten taas toisinpäin on huonompi, eli liian iso kondomi. Itse käytän usein Sultan XXL, joka on isoin, mitä olen kokeillut, minulle ei yhtään liian iso, mutta suurimmalle osalle se on. Normaali 13-14 ympärysmittainen kalu on kyllä liian ohut tuolle kumille.

Aplodit sulle. Yhdessä viestissä pääsit:

1. Kertomaan että sulla on jättikalu... (uskoo ken haluaa, miksi kukaan netissä liiottelisi? Heh...)

2. ... joka on niin iso että ap ei varmasti (!) törmää vastaavaan. Siis ei varmana!!

3. Liiottelemaan että normikalu olisi 13-14cm ympärysmitaltaan ja alistamaan niitä jotka uskoo sun penisvaleisiin. Oikeastihan keskimääräinen ympärysmitta on sen 12cm, vähän alle.

Tuliko hyvä mieli? Saitko sen mitä lähdit hakemaan?

Vierailija
14/15 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aplodit sulle. Yhdessä viestissä pääsit:

1. Kertomaan että sulla on jättikalu... (uskoo ken haluaa, miksi kukaan netissä liiottelisi? Heh...)

2. ... joka on niin iso että ap ei varmasti (!) törmää vastaavaan. Siis ei varmana!!

3. Liiottelemaan että normikalu olisi 13-14cm ympärysmitaltaan ja alistamaan niitä jotka uskoo sun penisvaleisiin. Oikeastihan keskimääräinen ympärysmitta on sen 12cm, vähän alle.

Tuliko hyvä mieli? Saitko sen mitä lähdit hakemaan?

Kiitos aplodeista. Kyllä, toivottavasti sain viestini perille. Eli pointtini on se, että kortsu, pienikin, venyy hyvinkin kookkaan ja uljaan kalun päälle, joka siis minulla on. Toisaalta XXL kokoinen on vaatimattomille, joita suurin osa kaluista on, niin ehdottomasti liian suuri.

Vierailija
15/15 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostattaa miehellä kondomit, jotta ovat sitten oikean kokoisia ja homma olis siten nautinnollista molemmille. Hätävaraksi, jos meinaat niin Durex Ultra Thin on hyvä ja keskikokoisille sopiva. Sultan on pienemmille sopivampi. Kondomiverkkokauppoissa voi tutkia erilaisia kondomien ominnaisuuksia ja kokotietoja ja tilaaminen+toimitus onnistuu huomaamattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä