Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset usein vähättelevät ja halventavat miehiä, jotka pitävät isoista rinnoista

Vierailija
03.01.2020 |

Onko tämä jokin vähemmän isorintaisten selviytymismekanismi vai mistä moinen johtuu?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku tisujen omistajia häiritsee kun miehet keskittyvät mieluummin isoihin ryntäisiin.

Vierailija
2/21 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku tisujen omistajia häiritsee kun miehet keskittyvät mieluummin isoihin ryntäisiin.

Eipä vaan minun keskitytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. On surullista, että monet naiset alentuvat tuohon. Syytä sille en tiedä.

Vierailija
4/21 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt vähä-älyisistä pitäisi?

Vierailija
5/21 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kateutta isorintaisia naisia kohtaan. Kautta aikojen isot rinnat ovat olleet naiseuden ja hedelmällisyyden symboli.

Vierailija
6/21 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa nyt vähä-älyisistä pitäisi?

Miksi noin sanot? Eihän miehetkään alennu haukkumaan naisia vähä-älyisiksi, jos nämä pitävät ominaisuuksista, joita heillä itsellään ei ole.

Vierailija
7/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa iso RINTAINEN nainen.

Vierailija
8/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on ihan ymmärrettävää, pidänhän mä itsekin isosta munasta.

Vierailija
9/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietysti pitää isoista rinnoista, tyhmäksi koen miehen vasta sitten, kun keskustellessamme esim. työasioista mies tuijottaa tissejäni normaalin katsekontaktin sijaan.

Vierailija
10/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ku arvaan, sää et saa sellasta kovin useesti?😂

Vierailija
11/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on oikeus pitää mistä pitää ja minäkin pidän isomunaisista miehistä.

Olen vaan huomannut saman jutun, että pienemmällä varustuksella olevat miehet käyvät heti katkeriksi tästä. Miksiköhän? Onhan isomunaisuus miehekkyyden symboli.

Vierailija
12/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot rinnat on turn-off, suurimmalla osalla naisista on sopivan kokoiset

Vierailija
13/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tietysti pitää isoista rinnoista, tyhmäksi koen miehen vasta sitten, kun keskustellessamme esim. työasioista mies tuijottaa tissejäni normaalin katsekontaktin sijaan.

Antaa todellakin vaikutelman idiootista.

Vierailija
14/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa katsoa, kunhan ei koske - ellei olla niin hyviä tuttuja :D

Vierailija
15/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen nanen ja vähättelen miehiä, jotka pitävät isoista rinnoista. Tämä siksi, että heiltä unohtuu nainen ihmisenä rintojen takana. Monet miehet pitävät isorintaista naista automaattisesti valmiina seksiin ja pervoleikkeihin ilman, että vaivautuisi tutustumaan naisen luonteeseen. Nainen kun voi olla vaikka aseksuaali.

Vierailija
16/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan naiset eivät pidä junteista miehistä jotka huutelevat avoimesti kiinnostuksestaan minkäänlaisia rintoja kohtaan

Vierailija
17/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähättelen herkästi kaikenlaisia ihmisiä, jotka juoksevat seksuaalinen fantasiansa edellä. Onko se Vanhemmat naiset, pitkät miehet, isot tissit, pienet tissit, tietynkokoinen pylly, iso mieselin (en muista mitkä sanat täällä on no-no :'D)

Näissä kaikissa se ihminen, persoona siinä kokonaisuudessa, jää toissijaiseksi. Itselle edes se yhden yön suhde ei kiinnosta moisten kanssa.

Vierailija
18/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pienirintainen. Nuorempana oli asiasta huono itsetunto, mutta näin kolmekymppisenä ei jaksa pätkääkään kiinnostaa.

Ensinnäkään en ole olemassa siksi, että minun tulisi olla ehdottomasti muiden silmää miellyttävä.

Jos mieheni alkaa haikailla isoja rintoja, niin se kun lähtee. Jos kymmenen yhdessäolovuoden jälkeen ne isot rinnat menisivät kaiken edelle, niin en menetä kerrassaan mitään jos jonkun isorintaisen mukaan päättäisi lähteä.

Vierailija
19/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on oikeus pitää mistä pitää ja minäkin pidän isomunaisista miehistä.

Olen vaan huomannut saman jutun, että pienemmällä varustuksella olevat miehet käyvät heti katkeriksi tästä. Miksiköhän? Onhan isomunaisuus miehekkyyden symboli.

En ole koskaan kyllä tuollaiseen törmännyt.

T. Pienimunainen jolla on myös lukuisia pienimunaisia kavereita

Vierailija
20/21 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta yhtään, mitä muut miehet ajattelee minun kehon osista. Tärkeintä on, että oma mies tykkää juuri minusta ja kehostani sellaisena kuin se nyt on. Asiasta huutelijat ovat moukkia, ja saavat pitää mieltymyksensä vain omana tietonaan.