Mitä lahjaksi miehelle 6kk päivänä?
Meillä tulee miehen kanssa pian täyteen 6kk seurustelua ja mietin hänelle sopivaa lahjaa. Mies ei tarvitse mitään materiaa vaan tiedän, että hän olisi enemmän jonkinlaisen elämyslahjan ystävä. Ravintolaan ollaan menossa syömään, mutta mitä vielä sen lisäksi keksisi? 😊
Kommentit (27)
Otat kunnolla poskeen. Samalla teet kädellä kullinvarteen pyörivää liikettä. Kun äijä laukeaa suuhusi, niin nielet ja katsot suoraan silmiin. Sen jälkeen kiität häntä ruoasta.
Otat 6 kertaa poskeen tunnin välein.
Voitko kirjoittaa hänelle kauniin käsin kirjoitetun kirjeen, miten olet kokenut teidän yhteiset 6 kk? Anna se kirje ravintolassa ja sulje kuori suudelmalla (siis laita huulipunaa huuliin ja laina huulet kirjekuoren taakse kuoren sinetiksi). Lisää muutama kuva teistä ja hänestä elävöittämään kirjettä . Voit sen jopa lukea ääneen ravintolassa, jolloin se on vähän juhlavaakin.
Olen huomannut, että jos ihmisille antaa kunnolla kivaa palautetta ja koostaa jonkun ajanjakson heistä kirjalliseen muotoon se on monille mieleenpainuvaa. Ehkä ainoa kerta heidän elämässään. Ei maksa mitään muuta kuin kirjoittamisen vaivan ja sen, että on avoin ja rehellinen ja tietysti myönteinen.
Aina ei lahjan tarvitse olla rahalla ostettua. Niin kuin sanotaan itse tehty voi olla jopa parempi tai ainakin tässä tapauksessa.
Viettäkää mukava päivä!
En jaksanut lukea kuin otsikon, mutta ehkä joku helistin vois olla kiva 6 kk-lahja.
Jos ei usko parisuhteen kestävän välttämättä edes yhtä vuotta, on juhlittava jo 6kk kohdalla : D
Anaali ja mämmit naamalle on kova juttu, sitten vielä lutkutat molon puhtaaksi niin a vot.
Hienoa ap että juhlitte! Elämässä ei koskaan voi olla liikaa juhlan aihetta ja jos haluatte juhlia teidän välistä suhdetta, mikä sen parempaa. Oma mies pitää liikunnasta kaikissa muodoissaan eli minä järjestäisin jonkun liikunnallisen homman alkuun: seinäkiipeilyä, tuulitunnelileijuntaa tms mitä nyt ei ihan joka päivä tule tehtyä. Mutta siis jotain sellaista mistä mies pitää mutta jollain twistillä...