Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiko kaveriporukka oikein?

Vierailija
03.01.2020 |

Meillä 6 hengen porukka, joka koostuu vanhoista opiskelukavereista. Meillä on ollut tapana tavata n.kerran vuodessa ja vaihtaa kuulumisia kahvin merkeissä.

Nyt olimme sopimassa uutta tapaamista. Minä ilmoitin heti ens alkuun kaksi tiettyä päivää jolloin minulle ei sopisi keväällä. Myös yksi toinen kertoi yhden sovitun menonsa ja muut kertoivat että mikä vain sopii.

Sitten yksi ehdotti sitä päivää joka minulle ei sopinut. Laittoi että tavaraanko kuitenkin aikana x, ja sovitaan sitten seuraava tapaaminen että kaikille sopii. Kaikki oli sitä mieltä että ok ja iloitsivat yhteistä tapaamista.

En laittanut viestiketjuun enää mitään. Olemme aina tehneet niin että näemme vain jos kaikki pääsee tapaamiseen. En ole myöskään mikään ilkeä tai ylimielinen, ettei minua siksi haluttaisi mukaan.

Tuntuu niin pahalta. Ei tee tuolla porukalla enää tavata.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kyllä tosi ikävästi tehty! Siis ymmärsinkö nyt oikein, potentiaalisen tapaamisen aikahaarukka oli ainakin kuukausi, ehkä jopa kaksi, ja kyse oli kahveista? Ja tämä yksi ehdotti juuri sellaista päivää joka sinulle ei sopinut ja muut suostuivat? Oliko mitään syytä miksi tämä ehdottaja olisi halunnut juuri sen päivän?

Tosi väärin ja loukkaantuisin myös.

Vierailija
22/24 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo motiivi tuolla päivämäärää ehdottaneella, miksi ehdottaa tietoisesti juuri sitä yhtä niistä kolmesta päivästä, joka ei kaikkien muiden päivien keskellä sovi. Olisit voinut kuitenkin jotakin laittaa ja saada sillä vähän tuntumaa enemmän tilanteeseen. Ensi kerralla ehdota sellaista päivää, joka tällä nyt ehdottaneelle tyypille ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin kyllä peruuttamattomasti.

Laita kuitenkin viestiä sille parhaimmalle kaverille ja ilmaise edes hänelle harmituksesi. Kuulostaa vähän siltä, että muiden kaveruus joutaakin mennä, mutta tämä yksi on vähän tärkeämpi.

Vierailija
24/24 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että yyättävän monella on vaikeuksisia viestiketjujen lukemisessa ja ymmärtämisessä:(

Joskus viestit voivat tulla viiveellä, minkä vuoksi välissä olevia viestejä voi jäädä huomaamatta. Merkitys voi muuttua toiseksi, kun muutama sana uupuu välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi