Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mökillä ja tässä kävi joku mies muka koiraa etsimässä

Vierailija
03.01.2020 |

Säikähdin ihan hirveästi kun joku koputti! Mies veljensä kanssa tulossa vasta huomenna. Ovella oli sitten joku mies, joka "asuu lähellä" ja etsi koiraansa. Kun selvisin säikähdyksestä ja aloin kysellä että millainen koira, niin mies vastaili epämääräisesti ja yritti kurkkia olkani yli. Lopuksi sanoi että jos olen yksin niin voi tulla teelle. No en sanonut olenko!!

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap enkä tuo ilmeisesti oikeasti mökillä yksin ollut. Tulin juuri saarimökkiimme yksin, saunomaan ja uimaan. Saari sijaitsee pienellä järvellä, lyhyen soutumatkan päässä mantereelta ja on saaren ainut mökki. Lähimmät naapurit ovat järven toisissa päissä mantereella metsien takana olevat talot. Huutoani ei kuulisi kukaan ellei sattumoisin liiku järven lähellä. Täällä on tosi pimeää ja hiljaista, sauna lämpiää ja saunan pesästä näkyy tulen loimotus. Enkä pelkää yhtään vielä, mutta ehkä onnistutte siinä? Ja olen siis oikeasti yksin mökillä ja ollut aiemminkin usein.

N 31

Mä voin yrittää :)

Oma mökkini on ihan samanlainen kuin teidän kuvailemasi perusteella. Olen siellä lähes aina yksin ja mökkeilen niin kauan kuin jäät sallivat. En ole pelännyt siellä koskaan ennen kesää kolme vuotta takaperin. 

Kaikki alkoi siitä kun huomasin pienellä perätuupparilla varustetun paatin ohittavan saaren useamman kerran päivässä. Veneessä oli mies, joka kiikaroi aina saareen ja minua. Hänellä oli onki veneen perässä, mutta hän ei todellakaan uistellut. Aluksi kuvittelin olevani vainoharhainen, mutta pian kävi selväksi, että mies tarkkaili minua. Kerran hän jopa pysäytti veneen ja ihan avoimesti katseli minua kiikareilla.

Onneksi veljeni tuli paikalle. Mies ajoi lopulta rantaani, veljestäni tietämättä. Ensin hän kysyi olinko yksin ja kun vastasin myöntävästi, hän nousi veneestä ja sanoi tarvitsevansa apua veneensä moottorin kanssa. Koska toki silloin käännytään yksin mökkeilevän nuoren naisen puoleen. Veljeni tuli mökistä kysymään millä asialla mies liikkui ja mies juoksi saman tien takaisin veneelle ja ajoi pois. Soitin poliisille ja kerroin tapahtuneesta. Samainen mies oli kyttäillyt useita mökkipaikkakuntani nuoria naisia, tunkeutunut pihoihin ja käynyt ikkunan takana. Jälkeen päin sain kuulla paikallisilta, että kyseinen mies oli tuomittu ja istunut rai skauksesta.

Tuon tapauksen jälkeen en meinannut uskaltaa mökkeillä enää yksin ja vieläkin usein mietin mitä olisi tapahtunut jos veljeni ei olisi ollut paikalla. Hankin parivuotta sitten itselleni koiran (saksanpaimenkoira-husky-karhukoira-mix) ja olen jälleen uskaltanut mökkeillä yksin.

Terkkuja tutuille ja viestinä kaikille, varsinkin yksin liikkuville naisille, ikinään ei voi olla liian varovainen.

N 32

Kuulostaa just kamalalta jos noin kävisi. Koirasta on kyllä iso turva. Ainut mitä täällä oikeesti pelkään on just noi tommoset miehet. En pelkää susia, karhuja, ukkosta, hukkumista tms. Vaan, että esim. se tuolla joskus hillunu nuorisoporukka (nuoria miehiä) huomaa mut ja saa päähänsä typeryyksiä.

Onneksi sun veli oli paikalla.

Vierailija
142/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukkasuihke laukaisuvalmiiksi.

Itsepuolustus on onneksi vielä tätäkin paremmassa terässä. Sopii yrittää.

Hohhoijaa taas. Taas joku nykyelokuvien vieraannuttama yksilö. Tässä sulle reaalielämän faktaa: nainen ei miehelle pärjää fyysisessä tappelussa vaikka ois mitä "itsepuolustus" kursseja käyny

T. Heteromies

Hohhoijakkaa hetero(miksi veetussä tämäkin piti mainita)mies, minulla on mökillä kirves, pitkä fileerausveitsi ja toisinaan myös ase. Ei välttämättä tarvitse pärjätä, mutta vahinkoa saan varmasti ihan homon,heteron tai yksisarvisseksuaalin edestä kenelle vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko pohjoissuomessa sun mökkisi ja mies pitkä n 190cm?

Hei, ei ole, länsirannikkoa. Mies oli pitkä ja epäsiisti.

Ok. Pohjois-pohjanmaalla kiertää T. S. Kiertää se joskus muuallakin. Toivottavasti ei ollut se.

Kuka tää on?

Vierailija
144/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukkasuihke laukaisuvalmiiksi.

Itsepuolustus on onneksi vielä tätäkin paremmassa terässä. Sopii yrittää.

Hohhoijaa taas. Taas joku nykyelokuvien vieraannuttama yksilö. Tässä sulle reaalielämän faktaa: nainen ei miehelle pärjää fyysisessä tappelussa vaikka ois mitä "itsepuolustus" kursseja käyny

T. Heteromies

Hohhoijakkaa hetero(miksi veetussä tämäkin piti mainita)mies, minulla on mökillä kirves, pitkä fileerausveitsi ja toisinaan myös ase. Ei välttämättä tarvitse pärjätä, mutta vahinkoa saan varmasti ihan homon,heteron tai yksisarvisseksuaalin edestä kenelle vaan.

Antaa vain luulla, että se on helppoa, parempi niin. Suunnitelmia ei myöskään kannata kertoilla, mutta valvontakameroita on hyvä olla keskeisillä paikoilla, että oikeudessa sitten näkee mitä on tapahtunut. Kaipa siitä jonkinlainen tuomio tulee hätävarjelun liioittelusta, mutta ei haittaa.

Vierailija
145/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap enkä tuo ilmeisesti oikeasti mökillä yksin ollut. Tulin juuri saarimökkiimme yksin, saunomaan ja uimaan. Saari sijaitsee pienellä järvellä, lyhyen soutumatkan päässä mantereelta ja on saaren ainut mökki. Lähimmät naapurit ovat järven toisissa päissä mantereella metsien takana olevat talot. Huutoani ei kuulisi kukaan ellei sattumoisin liiku järven lähellä. Täällä on tosi pimeää ja hiljaista, sauna lämpiää ja saunan pesästä näkyy tulen loimotus. Enkä pelkää yhtään vielä, mutta ehkä onnistutte siinä? Ja olen siis oikeasti yksin mökillä ja ollut aiemminkin usein.

N 31

Oma mökkini on ihan samanlainen kuin teidän kuvailemasi perusteella. Olen siellä lähes aina yksin ja mökkeilen niin kauan kuin jäät sallivat. En ole pelännyt siellä koskaan ennen kesää kolme vuotta takaperin. 

Kaikki alkoi siitä kun huomasin pienellä perätuupparilla varustetun paatin ohittavan saaren useamman kerran päivässä. Veneessä oli mies, joka kiikaroi aina saareen ja minua. Hänellä oli onki veneen perässä, mutta hän ei todellakaan uistellut. Aluksi kuvittelin olevani vainoharhainen, mutta pian kävi selväksi, että mies tarkkaili minua. Kerran hän jopa pysäytti veneen ja ihan avoimesti katseli minua kiikareilla.

Onneksi veljeni tuli paikalle. Mies ajoi lopulta rantaani, veljestäni tietämättä. Ensin hän kysyi olinko yksin ja kun vastasin myöntävästi, hän nousi veneestä ja sanoi tarvitsevansa apua veneensä moottorin kanssa. Koska toki silloin käännytään yksin mökkeilevän nuoren naisen puoleen. Veljeni tuli mökistä kysymään millä asialla mies liikkui ja mies juoksi saman tien takaisin veneelle ja ajoi pois. Soitin poliisille ja kerroin tapahtuneesta. Samainen mies oli kyttäillyt useita mökkipaikkakuntani nuoria naisia, tunkeutunut pihoihin ja käynyt ikkunan takana. Jälkeen päin sain kuulla paikallisilta, että kyseinen mies oli tuomittu ja istunut rai skauksesta.

Tuon tapauksen jälkeen en meinannut uskaltaa mökkeillä enää yksin ja vieläkin usein mietin mitä olisi tapahtunut jos veljeni ei olisi ollut paikalla. Hankin parivuotta sitten itselleni koiran (saksanpaimenkoira-husky-karhukoira-mix) ja olen jälleen uskaltanut mökkeillä yksin.

Terkkuja tutuille ja viestinä kaikille, varsinkin yksin liikkuville naisille, ikinään ei voi olla liian varovainen.

N 32

Kuulostaa just kamalalta jos noin kävisi. Koirasta on kyllä iso turva. Ainut mitä täällä oikeesti pelkään on just noi tommoset miehet. En pelkää susia, karhuja, ukkosta, hukkumista tms. Vaan, että esim. se tuolla joskus hillunu nuorisoporukka (nuoria miehiä) huomaa mut ja saa päähänsä typeryyksiä.

Joo, villieläimet, ukkoset, pimeä yms. ei ole koskaan pelottanut minua. Ei ole ollut ongelma olla syyspimeillä yksin mökillä pinkka kauhukirjoja mukana ja aina jopa naureskelin sille, kun ihmiset kauhistelivat kuinka minä, nuori nainen, uskallan yksin mökkeillä. Olin suorastaan tyhmänrohkea kun en osannut varautua pahimpaan, eli ihmiseen.

Jatka mökkeilyä, niin minäkin, koska se on parasta ikinä, mutta suosittelen miettimään jonkun varasuunnitelman.

Vierailija
146/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 31

Lueppa netistä semmoisesta kuin Metsätien musta vartija. Joko alkaa kuumottaa?

no hyi, en oo missään mökillä mutta tuli aika kylmät väreet kun luin niitä juttuja

Vierailija
147/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on T.S? Antakaa joku vihje jos ei saa nimeä tänne kirjoittaa?

Minä vuonna on tuomittu? Mikä kotikaupunki?

Vierailija
148/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mökissä oli nainen yksin kun tänään tultiin, on monesti. Hänellä on kyllä hirvikivääri, että jos ei varpaiden tai jonkun muun menetys kiinnosta niin tuskin kannattaa käydä hiipparoimassa kenenkään siellä :D

Vierailija
149/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo TS nimikirjaimet järjestyksessä etunimi-sukunimi vai sukunimi-etunimi?

Vierailija
150/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s on sama kuin ”äitee” rantasen oikea etunimi (googlaa)

Vierailija
151/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin mökissä oli nainen yksin kun tänään tultiin, on monesti. Hänellä on kyllä hirvikivääri, että jos ei varpaiden tai jonkun muun menetys kiinnosta niin tuskin kannattaa käydä hiipparoimassa kenenkään siellä :D

Niin eihän sitä varmaan ylävartaloon tähtäis jos hirvikivääriä pitäis käyttää kun riittää että pysähtyy, joten alavartaloon :D

Vierailija
152/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo Siiri. Lue googlesta ja facebookista.

Vierailija
153/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele meille tulemista, voi tulla iso pipi.

Vierailija
154/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiippari T... S.... kävi vanhempieni talossa Pohjanmaalla vuosia sitten. Oli jättänyt kahvipaketin eteiseen. Luulin että hänet olisi jo laitettu telkien taakse mutta ei näköjään sitten. Olen naisena ostamassa omakotitaloa yksin mutta mietin peräännynkö viime hetkellä, kun ei tiedä mitä kulkijoita siellä hiippailee ja koputtelee ikkunoihin.

Älä ainakaan pohjanmaalta osta. Osta jostain etelämpää.

Vierailija
155/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tai pahempikin hiippari lopetti paikallisten miesten toimesta kaikki häiriköinnit lopullisesti... 

Vierailija
156/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
157/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen peruspersu.

Vierailija
158/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ST ja TS eri henkilöitä. ST on Turun tiirikkar*iskaaja/vessakourija. TS on se Pohjanmaan hintelä hiippari jolla on pimeäkiikarit ja jättää lahjoja ”kiitokseksi” vierailuistaan.

Vierailija
159/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 31

N 32

Joo, villieläimet, ukkoset, pimeä yms. ei ole koskaan pelottanut minua. Ei ole ollut ongelma olla syyspimeillä yksin mökillä pinkka kauhukirjoja mukana ja aina jopa naureskelin sille, kun ihmiset kauhistelivat kuinka minä, nuori nainen, uskallan yksin mökkeillä. Olin suorastaan tyhmänrohkea kun en osannut varautua pahimpaan, eli ihmiseen.

Jatka mökkeilyä, niin minäkin, koska se on parasta ikinä, mutta suosittelen miettimään jonkun varasuunnitelman.

Ilta on jo pitkällä ja ihan rauhassa olen saanut täällä olla. Ei näy sitä kiikaroijaakaan. Ja tosiaan varasuunnitelma on ollut hakusessa jo hetken, olen ottamassa koiran.

Kuu paistaa ihanasti tai kenties jonkun mielestä kammottavasti veden pintaan mustan metsän siluetin näkyvän järven toisella puolella. Joskus kuuluu molskahdus, ehkä hirvi ui tästä läheltä?

Vierailija
160/184 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen peruspersu.

No tuo peruspersu on liian kulunut läppä.