Mitä keittiövälineitä olette käyttäneet itsetyydytykseen
Minä ratsastin kerran taluspaperitelineen varrella ja jotain muutakin on tullut joskus käytettyä
Kommentit (12)
Ap:n kanssa sama. Kokeilin kerran. Ei oikein tuntunut mitenkään, niin kova ja ohut. Mulla ei oikein tuo vagina ole kovinkaan tuntoherkkä. Just tuli kuitenkin hommattua silikonidildo. Yritystä ois näin parisuhdeseksin osana hieroa sillä sisältä toisinaan (välillå vois mies ja välillä minä itse). Tavoite olisi mulla parantaa tuota tuntoherkkyyttä. Klitan ja rintojen tuntoherkkyyttä olen vähän onnistunut parantamaan, et ei ehkä mahdotonta. Seksissä on mahdoton niin rauhassa hieroa ja tunnustella.
Olen joskus kiimoissani sovittanut kaikkea, mikä vaikutti sopivalta... Mut eipä mitään hyvää löytynyt. :( Käsin sitten, mutta joku esine olisi ollut sillälailla hyvä, että ei tarvitsisi kyyristyä samalla, oli selkä kipeänä silloin... No sormet kuitenkin tuntui paremmalta. Vähän likainen olo laittaa ruokaa samoilla välineillä ja nähdä muiden käyttävän niitä, mm. juustohöylän vartta sovitin... :D
Olen naimisissa ja saan säännöllisesti hyvää seksiä omalta aviomieheltäni. Ei ole mitään tarvetta etsiä keittiövälineitä itsetyydytykseen.
Juuresharjalla hankaa kovasti klittaa niin ai että tuntuu kivalle! Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kanssa sama. Kokeilin kerran. Ei oikein tuntunut mitenkään, niin kova ja ohut.
Mulla pepussa ohut on parempi ja kovaa helpompi ohjata. Samalla kun vetelee kädellä pitkää liikettä terskan yli niin eipä kauaa kestä kun lentää.
Ap
Viimeisin vastaaja on allekirjoittanut tekstinsä AP:llä. Hän ei kuitenkaan ole alkuperäinen kirjoittaja. Ap kirjottelee nyt tässä. Tsemppiä vaa sinullekin, ai miehetkin käyttää näitä.
Ensimmäiselle vastaajalle: Kai se itsetyydytys sitten on vähän säälittävää, joskus on vaan pakko kun niin himottaa.
Muille vastaajille: Kiitos kun jaoitte kokemuksianne.
t: Alkuperäinen kirjottaja
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kanssa sama. Kokeilin kerran. Ei oikein tuntunut mitenkään, niin kova ja ohut. Mulla ei oikein tuo vagina ole kovinkaan tuntoherkkä. Just tuli kuitenkin hommattua silikonidildo. Yritystä ois näin parisuhdeseksin osana hieroa sillä sisältä toisinaan (välillå vois mies ja välillä minä itse). Tavoite olisi mulla parantaa tuota tuntoherkkyyttä. Klitan ja rintojen tuntoherkkyyttä olen vähän onnistunut parantamaan, et ei ehkä mahdotonta. Seksissä on mahdoton niin rauhassa hieroa ja tunnustella.
Ai on?
Olen työntänyt jälkiruokaveitsen teräskahvan virtsaputkeen, Se venyttää äärimmilleen sen sulkijakohdan, joka on terskan sisällä. Nautinto on masokistista.
Olen myös käyttänyt metallista survinta, jonka pää on 40 mm halkaisijan pallo. Se mahtuu juuri ja juuri peräsuolen sulkijalihaksen läpi. Sillä hieron eturauhasta.
Hyi helvetti,onneksi en oo noin säälittävä:D