Pitääkö tosiaan olla tekoripset, smokey eye- silmät ja tekotukka, jos haluaa saada komean miehen?
Siis oikeasti raamikkaan ja komean miehen. Varmaan moni mamma tulee nyt väittämään, että kotona on komea mies vaikka itse on kananpyrstötukkainen meikkaamaton tonnikeiju. Mutta eipä sellaista paria oikeasti koskaan näe, että tyylikkäällä, miehisellä ja komealla miehellä olisi hiirulainen kainalossa. Miten siis on? Onko kellään omakohtaista kokemusta tällaisesta muodonmuutoksesta ja miten vienti on muuttunut sen jälkeen, vai onko?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan että ulkonäöstään huolehtiva, huoliteltu (ja varakas) mies kaipaa rinnalleen varmasti samantasoista kumppania. Naista, joka on huoliteltu ja tyylikäs, mutta ei mikään överi.
Itse ajattelen, että yleensä kumppanit ovat aika samantasoisia kun katselen pariskuntia. Komeilla ja kauniilla ihmisillä on komeat ja kauniit kumppanit, söpöillä söpöt, hipeillä hipit, hevareilla hevarit, perustallaajilla peruskumppanit. Ainakin itse oon pistänyt asian merkille. Usein pariskunnat vielä jostain syystä jollain lailla muistuttaakin toisiaan, ihan ulkonäöllisesti kuin myös tyylillisesti.
Sama huomio. Mä tajusin just sukujuhlissa otettua kuvaa katsoessani, että me ollaan mun miehen kanssa molemmat pikku hiljaa alettu muistuttaa toisiamme: ollaan tällaisia kestävyysurheilijan näköisiä ihmisiä, jotka ei pelleile tekohiuksilla, tatuoinneilla tai muilla. Minä kyllä meikkaan töihin ja kaupungille ja vaatteet on molemmilla arkena fiksut. Viikonloppuisin ja iltaisin sitten mennään treenikamat päällä treenaamaan.
Sen komean miehen saamiseen (jos se on fiksu) voi tarvita loppujen lopuksi enemmän persoonallisuutta ja älyä kuin lisäkkeitä. Kunhan saat itsesi edes keskivertokuosiin, älyllä ratkaiset loput.
Eikö halutulla miehillä ole yleensä luonnostaan kaunis, hillityn tyylikäs nainen tyyliä Minttu Räikkönen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö halutulla miehillä ole yleensä luonnostaan kaunis, hillityn tyylikäs nainen tyyliä Minttu Räikkönen.
Minttu Räikkönen = luonnostaan kaunis?
https://images.app.goo.gl/n76kUaWroB24a2oh6
Tykkään kyllä Mintun nykyisestä lookista, mutta luonnostaan kauniiksi en häntä kyllä kutsuisi.
Luulen että paksu meikki ja muoviripset/hiukset ei ole se juttu. Hyvä kroppa on tärkeintä, ihon ja hiusten kunto. Vaatteet ja meikki sellaiset jotka hyviä puolia korostaa mutta ei tyrkytä.
Kyllä pitää olla ja lisäksi myös valkaisti pyllyreikä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää olla ja lisäksi myös valkaisti pyllyreikä.
Se on mistä lähdetään liikkeelle.
Kauneus on katsojan silmissä, mutta useimmat komeat miehet, jotka tunnen ovat parisuhteessa kauniin naisen kanssa. Eikä yhdelläkään näistä ole tekoripsiä/hiuksia. Eli sanoisin, ettei nuo edes riitä. Itse en ole kaunis tai ollut parisuhteessa todella komean kanssa, arvostan muita ominaisuuksia miehessäni, joka ei ehkä ole komein, mutta on silti ihanin mies minulle.
Komea mies ottaa tasoisensa kauniin naisen. Ei siinä mikään meikki tai tekotukka rumaa tai tavallisen näköistä auta.
Mä veikkaan että ulkonäöstään huolehtiva, huoliteltu (ja varakas) mies kaipaa rinnalleen varmasti samantasoista kumppania. Naista, joka on huoliteltu ja tyylikäs, mutta ei mikään överi.
Itse ajattelen, että yleensä kumppanit ovat aika samantasoisia kun katselen pariskuntia. Komeilla ja kauniilla ihmisillä on komeat ja kauniit kumppanit, söpöillä söpöt, hipeillä hipit, hevareilla hevarit, perustallaajilla peruskumppanit. Ainakin itse oon pistänyt asian merkille. Usein pariskunnat vielä jostain syystä jollain lailla muistuttaakin toisiaan, ihan ulkonäöllisesti kuin myös tyylillisesti.