Miksi nuoret naiset pitävät....
Vanhempia miehiä pelkkinä valtavan kullinkanto telineinä. Missään kapakassa ei voi ulkea ilman, että nuoret daamit ei olisi ja mittailemassa etumustani. Vaikka pidänkin kireitä vaaleita housuja ja etumus on todella vahvasti esillä, niin ei heillä silti olisi oikeutta kosketella.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ah hah hah nauroin tälle:D ja kysymys miksi pidät hinttihousuja?:D
Mietin just samaa, että ne tuijottavat APn katkarapua ja tuntevat myötähäpeää.
Tanssiessa nämä samat kissat kääntävät upeat pakaransa kaluani kohti ja alkavat hankaamaan, vaikka sanon, että ei ole soveliasta täällä, hokevat vain että ei jaksa enää odottaa. Varmaankin siksi, kun minä en tee aloitteita tuollaiseen nuorille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saasta. Emme.
Kyllä. Näin kävi taas eilen. No, oli niin hyväperseinen parikymppinen tällä kertaa, että korjasin mukaan. Viime yö ja melkein tämä päiväkin meni sitten naidessa tuon kyltymättömän kissan kanssa. Takaapäin on vaan niin mahtava ottaa noita hyväperseisiä naisia ja ampua lasti pakaroille, selälle ja niskaan. Lopulta en enää jaksanut ja heitin hänet kotiin, kovasti kyseli että koska otetaan uusiksi, käsi etumuksellani kulliani sivelemässä. Ap.
Miksi nait takaapäin? Eikö muissa asennoissa yllä enää sisään? Sehän lyhenee sentin kymmenessä vuodessa ja ohenee samassa suhteessa. Ovatko naiset pettyneitä, kunn pyyhe putoaa lattialle etumuksestasi, kun riisuvat kiihkoissaan sinulta housut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nait takaapäin? Eikö muissa asennoissa yllä enää sisään? Sehän lyhenee sentin kymmenessä vuodessa ja ohenee samassa suhteessa. Ovatko naiset pettyneitä, kunn pyyhe putoaa lattialle etumuksestasi, kun riisuvat kiihkoissaan sinulta housut?
Hyvin ylettää muissakin asennoissa, enkä ole huomannut naisissa pettymystä nähdessään kaluni. Takaapäin tykkään sen vuoksi, kun se näkymä on vaan aivan upea, kauniit pakarat siinä edessä, eli visuaalisuus ja minulle nyt vaan tuntuu kullissakin parhaalta asennolta tuo takaapäin nainti. Tykkäänhän minä nyt tietysti ihan mies päällä "lähetyssaarnaajastakin", mutta siis paras on takaapäin. Ei kait se keneltäkään ole pois.
Ah hah hah nauroin tälle:D ja kysymys miksi pidät hinttihousuja?:D