Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katoitko Ari Behnin hautajaiset? Mä en

Vierailija
03.01.2020 |

Miksi ne näytettiin Ilta-lehden kautta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyvät vieläkin Ylen nettisivuilta.

En tosin katsomut. Jäin miettimään, miten paljon maailma on muuttunut jostain 50-luvulta lähtien. Ennen ei itsemurhaajalle järjestetty suuria hautajaisia, vaan se tapahtui hiljaisuudessa. Lehteen ei välttämättä laitettu edes kuolinilmoitusta, hautajaisten jälkeenkään. Kun olin lapsi, tätini näytti minulle hautausmaan kiviaidan takaa metsän puolelta haudan, johon oli tädin tietämän mukaan haudattu itsemurhaaja. Silloin 60-luvun alussa siinä oli vielä nähtävissä hauta, ei tosin kiveä eikä istutuksia. Kävin aikuisena katsomassa paikkaa uudelleen, mutta luonto oli hoitanut tehtävänsä ja hauta painunut maan tasalle eli mitään ei ollut enää nähtävissä. Olen varmaankin vanhanaikainen,mutta minusta oli aika puistattavaa järjestää julkiset hautajaiset ja vielä lähettää ne television / netin välityksellä jopa naapurimaihin. Eikö olisi riittänyt, että olisi pidetty vain omaisten kesken pieni tilaisuus? Siitäkin huolimatta, että kyseessä oli kuninkaan entinen vävy. 

Vierailija
2/4 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen hautajaiset näytettiin? Ei ole enää edes kuninkaallista perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen hautajaiset näytettiin? Ei ole enää edes kuninkaallista perhettä.

Hänellä oli yhteishuoltajuus Märtha Louisen kanssa kolmesta tyttärestä. Toiseksi on tervettä, ettei itsemurhaa pidetä enää vuonna 2020 tabuna vaan kehoitetaan ihmisiä hakemaan apua.

Olivat kyllä sydäntä musertavat erityisesti tyttären ja sisarusten viimeiset tervehdykset edesmenneelle. Mette Maritilla kyyneleet sekä ripsiväri valuivat. Yksi aikakausi päättyi Norjan hovissa, jolle Ari Behn oli tytärten isä ja välit appivanhempien kanssa kunnossa.

Onneksi shamaani älysi jäädä pois hautajaisista.

Vierailija
4/4 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tytöt olivat normaalissa kodissa isänsä luona kuin äitinsä ja jyystöshamaanin kanssa :(. Sitä ei vain saa sanoa koska äiti on kuninkaan tytär.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän