Monetko treffit saman ihmisen kanssa?
Kun olette treffailleet niin monensien treffien jälkeen mielenkiinto on toisella lopahtanut jos jutusta ei olekaan tullut mitään? Mihin juttu lopahti? Tai monensien treffien jälkeen tiesitte, että nyt on vakavaa?
Kommentit (7)
Jos on oikeasti kiinnostusta molemminpuolin ne ensitreffit jatkuu 35 vuotta ilman erillistä sopimusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat vakavalla? Että suunnitellaan yhteenmuuttoa, kihloja tai jopa naimisiinmenoa? Vai että ei enää tapailla muita?
No ihan, että on tietänyt että molemmat on jutussa täysillä mukana ja menossa kohti vakavaa suhdetta. Ei nyt varmaan ekojen treffien aikaan suunnitella kihloja yms vielä.
Esimerkiksi kuukauden tiivis viestittely ja parit treffit niin onko mielestänne juttu jo kuinka vakavaa?
Lähes aina olen laittanut pisteen heti ekoihin treffeihin, tapailuun asti olen halunnut edetä vain kerran. Kolmansien treffien ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen oli tosi hyvä tunne kaikesta ja melko varma että toinen tunsi samoin. Neljänsien jälkeen hänen kiinnostus lopahti, jos sitä sitten koskaan oli ollutkaan. Olen aika haastava monellakin tapaa mikä tuskin vaikutti vähiten lopputulokseen.
Ehdin kayda yksilla treffeilla ennen nykyista seurustelukumppaniani (takana 16 vuoden suhde, joka paattyi hiljattaen).
Tiesin jo treffien aikana etten halua nahda ko. ihmista enaa ja sanoinkin sen hanelle siina heti kesken treffeja.
Seuraavat treffit ja tiesin heti etta nyt on ns. tosi kyseessa, nyt reilua vuotta myohemmin ollaan jo avoliitossa.
Poistettiin treffisovellukset heti ekojen treffien jalkeen ja sovittiin etta seurustellaan eksklusiivisesti.
Ekat treffit tosin kesti yli 24 tuntia. :)
1-5 krt yleensä, sen jälkeen mielenkiinto alkaa loppumaan kun toinen alkaa haluamaan seksiä.
Jätän yleensä yksiin treffeihin, jos ei kiinnosta.
Jonkin kerran olen ollut epävarma, ja toinen on kirjoittanut, ettei halua tavata.
Mitä tarkoitat vakavalla? Että suunnitellaan yhteenmuuttoa, kihloja tai jopa naimisiinmenoa? Vai että ei enää tapailla muita?