Miten huonosti teillä menee, kun täytyy ilkeillä? T. Ammattivalittaja
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä taas?
Mulle vinoiltiin viime ketjussa, kun ostin lapselleni joululahjoja enkä siitä syystä nyt heti voi ostaa itselleni nastakenkiä. Lapsella ei ole kuitenkaan ketään muuta, kuka ostaisi joululahjoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä taas?
Mulle vinoiltiin viime ketjussa, kun ostin lapselleni joululahjoja enkä siitä syystä nyt heti voi ostaa itselleni nastakenkiä. Lapsella ei ole kuitenkaan ketään muuta, kuka ostaisi joululahjoja. Ap
Ennen liimattiin nastoja kumiliimalla vanhan lenkkarin pohjaan.
Nastakenkiä ajatelleena voin kertoa, että kiinnitettävä liukueste toimii yhtä hyvin. Se kumihärpäke, näillä keleillä kumppareihin, hyvin kulkee. Näyttää miltä näyttää, mutta pääasia ettei liukastu ja luut murru. Juhliin ym ei menisi oikeissa nastakengissäkään.
Älä väheksy itseäsi. Ei epäkohtien havainnointi tai se että on eri mieltä, ole väärin. Joskin tämä alusta on hiukan yliarvostettu.
Eikö sulla ollut mieletön omaisuus ja perintö vai mikäs nyt on muuttunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä taas?
Älä piittaa näistä kirjoituksista täällä. Oikein teet, kun asetat lapsesi etusijalle elämässäsi.
Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Olihan mulla perintö mutta se meni perheen elatukseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmettä taas?
Kaikella ystävyydellä nyt sanon sulle, että ihmiset luulee sun yrittävän ärsyttää heitä näillä sinänsä turhilla alotuksillasi ja ärsytäthän sä. Osa meistä ymmärtää, että sä olet todella yksinäinen, elämääsi pettynyt ja heikkolahjainen ( kuten itse olet tuhannesti sanonut). Mieti aina ensin, mitä tänne kirjotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ole koskaan pystynyt yksin perhettämme elättämään. Minunko se raha olisi yksin pitänyt pitää itselläni? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ole koskaan pystynyt yksin perhettämme elättämään. Minunko se raha olisi yksin pitänyt pitää itselläni? Ap
No eipä muuta mutta kun olit ihan tiloissasi, kun olit sen luokan porvaristoa että ei kukaan työssäkäyväkään hyvätuloinen voi sinua ymmärtää kun he olivat vain rikkaita, ja sinä sentään ihan poikkeuksellisen varakas. Hyvä että tämä ahdistava ongelma ratkesi ja pääsit kuolevaisten rahaongelmien ääreen. Montako kymmentä miljoonaa annoit miehellesi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä muuta mutta kun olit ihan tiloissasi, kun olit sen luokan porvaristoa että ei kukaan työssäkäyväkään hyvätuloinen voi sinua ymmärtää kun he olivat vain rikkaita, ja sinä sentään ihan poikkeuksellisen varakas. Hyvä että tämä ahdistava ongelma ratkesi ja pääsit kuolevaisten rahaongelmien ääreen. Montako kymmentä miljoonaa annoit miehellesi sitten?
Se on ollut äitihullu. Ei minulla ole ollut kuin 50 000 € perintö. Ap
Joku taitaa nyt sekoittaa ammattivalittajan äitihulluun, joka hehkuttaa perintöjään.
mitäh, onko äitihullu ja ammattivalittaja olekaan sama henkilö :D
Miksi ostit niin kalliita joululahjoja kuin siinä toisessa ketjussa kerroit, jos sinulla ei kerran ole rahaa mihinkään tarpeelliseenkaan??
En ihmettele yhtään miksi saat osaksesi ilkeilyä. Valitat, valitat ja valitat, ja suurin osa valituksenaiheistasi on kuitenkin asioita, jotka ovat kiinni ihan omista valinnoistasi. Ei kenellekään tuoda täydellistä elämää tarjottimella kotiin. Joskus vain pitää tehdä muutakin kuin valittaa.
Jos ei kestä kettuilua ei kannata koko elämäänsä nettiin vuodattaa. Vieläpä monta kertaa päivässä. Ja ihan turhista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elättäähän se nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostit niin kalliita joululahjoja kuin siinä toisessa ketjussa kerroit, jos sinulla ei kerran ole rahaa mihinkään tarpeelliseenkaan??
En ihmettele yhtään miksi saat osaksesi ilkeilyä. Valitat, valitat ja valitat, ja suurin osa valituksenaiheistasi on kuitenkin asioita, jotka ovat kiinni ihan omista valinnoistasi. Ei kenellekään tuoda täydellistä elämää tarjottimella kotiin. Joskus vain pitää tehdä muutakin kuin valittaa.
Mitä sitten olisi pitänyt ostaa lahjaksi? Olisiko lapsen kovasti toivomat lahjat pitänyt jättää ostamatta? Ap
Vierailija kirjoitti:
mitäh, onko äitihullu ja ammattivalittaja olekaan sama henkilö :D
No ei. Äitihullu on kuvottava narsisti. Ammattivalittaja taas... no, heikkolahjainen kaikesta valittava turhake. Mikän ei ole koskaan hyvin.
Ehkä siksi, että ehdotin sinulle nastakenkiä jo viime talvena. En tosin ilkeillyt nytkään, vaan kehotin ostamaan. Niitä saa nyt alennuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten olisi pitänyt ostaa lahjaksi? Olisiko lapsen kovasti toivomat lahjat pitänyt jättää ostamatta? Ap
Olisi, jos ei niihin ole varaa. Tai mihinkään muuhun sen jälkeen. Kai sullakin sen verran älliä on?
Mitähän ihmettä taas?