Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanha olet nyt ja miten vanhaksi toivoisit, tai arvelisit voivasi elää?

Vierailija
03.01.2020 |

Siinäpä otsakkeessa kysymykset? Siis antakaa kolme ikävuotta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v, toivoisin eläväni ehkä joksikin noin viisikymppiseksi, luultavasti elän 150-vuotiaaksi.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
2/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kohta 28,, ja johonkin 60v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 v ja molemmat vanhempani ovat jo yli 90 v. En ole ajatellut, miten pitkään voisin tai haluaisin elää.

Vierailija
4/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias. Näillä elämäntavoilla ei pitkään eletä, ainakaan terveenä. Korkeintaan viisikymppiseksi tahtoisin elää, enkä usko kovin paljon sitä kauemmas pääsevänikään.

Vierailija
5/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 48 ja toivon etten elä enää kauan. Johan tämä piip on niin nähty.

Vierailija
6/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v. Toivoisin että voisin elää ainakin 8kymppiseksi mutta luultavasti kuolema korjaa 70+. Äitini ja mummoni kuoli 74v.

Vierailija
7/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 54. Sain 10 vuotta sitten diagnoosin, jossa odotettavissa oleva elinaika oli todennäköisimmin 5 - 15 vuotta. Vointini ei ole vielä huonontunut kovin paljon, joten olen onnellinen jokaisesta päivästä jolloin pystyn elämään normaalia elämää. Jäljellä olevaa elinaikaa tai edes toivetta siitä en osaa arvailla, mutta sitten kun en pääse edes vessaan omin jaloin, toivon kuolevani mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
8/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä halua elää kovin vanhaksi. En halua mihinkään "palvelukotiin" kidutettavaksi.

Vierailija
9/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v. ja terve nainen. Isovanhemmista puolet on elänyt liki 100-vuotiaiksi, joten saatan olla pitkäikäinen. Kuolisin kuitenkin mieluummin esimerkiksi 85-vuotiaana. Ei siinä vanhuuden hauraudessa ja sairastamisessa mitään odotettavaa ole, vaikka isovanhemmat pitkään kotonaan saivatkin elellä verraten hyvää elämää.

Vierailija
10/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 v, toivon, etten elä yli nelikymppiseksi, mutta jos pysyn terveenä, niin isovanhempien eliniän mukaan eläisin yli 80-vuotiaaksi, jopa yli 90-vuotiaaksi. (Isovanhemmat kuolleet 83 v, 80 v, 84 v ja 92 v.) Jos taas en pysy terveenä, niin sittenhän varmaankin kuolen aiemmin. Mutta en kyllä haluaisi elää kovin pitkään. Max. 45 v, mieluummin kuolisin jo muutaman vuoden sisään.

Vierailija
11/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60-vuotias perusterve työelämässä oleva nainen,ja toivoisin,että voisin elää noin 90-vuotiaaksi.

Eihän siihen ole kuin 30 vuotta.Taaksepäin tuo 30 on säälittävän lyhyt aika.

Syy miksi haluaisin elää näinkin kauan,on että näkisin kaikki lapsenlapseni aikuisina ja kenties kaikkien lapsienkin varttuvan ainakin jonkin verran.

Vanhimman pojan kohdalla ei ole huolta,jos en ihan pian kuole.Hän täyttää kuukauden päästä 18 ja seuraavakin 14.Mutta sitten on aikavälillä 10-1/2 vuotta neljä tyttöä.Olisi ihanaa saada seurata heidän elämäänsä,olen kaikkia hoitanut,että vanhemmat saavat joskus omaa aikaa,kaikki ovat läheisiä.

Etenkin kun vaari kuoli muutama vuosi sitten,oli minua huomattavasti vanhempi,niin toivon luojalta että saisin elää suht`terveenä vanhaksi.Sitten jos sairastun lopullisesti,en tahtoisi kitua kauan.

Vierailija
12/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

49

Toivon 80 asti eläväni mutta

todennäköisesti 95 suvun mukaan

13/31 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41, toivoisin eläväni ok-kuntoisena 95-vuotiaaksi, arvioin eläväni 82-vuotiaaksi.

Muuten arvioikäni olisi korkeampi, ehkä reilu 90, mutta huomioin tuossa sairastamani MS-taudin vaikutukset toipumiseen hengitystieinfektioista yms., joita vanhana saattaa tulla. Tuo 82:kin on tilastojen valossa optimistinen, mutta en ajattele olevani keskiverto MS-diagnosoitu.

Vierailija
14/31 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65-vuotias ja koska jatkan vielä 3 vuotta työssäkäyntiä, niin toivoisin saavani nauttia parisen vuotta eläkkeestä. Niinpä uskon ja toivon eläväni noin 75-vuotiaaksi, siis 10 vuotta vielä.

Olen kyllä vielä terve ja hyvässä kunnossa, mutta minä lähdenkin retkeilyjalkineet jalassa.

Vierailija
15/31 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias. Jos elämä jatkuu tällä mallilla, niin 35 - 40 vois olla sopiva aika exitillle. Moottoriurheilupohjaisten harrastusteni vuoksi viikatemies hakee todennäisesti paljonkin aikaisemmin.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vierailija
16/31 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 63-vuotias, ja koska vakaumukseni on, että olen sielu, kehoni on vaatteeni, niin se astraalitasolle siirtyminen on ikään kuin sivuseikka, mutta olisihan se kiva vielä elellä, kun lapsikin on vasta 21 v. :)

Vierailija
17/31 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 ja toivon eläväni ikuisesti, se ei kuitenkaan ole mahdollista joten oletan että elän 70-80 vuotiaaksi kuten suurin osa suvustani tuntuu eläneen.

Vierailija
18/31 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

32. 33

Vierailija
19/31 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 yksinhuoltaja ja haluaisin elää niin vanhaksi että lapseni olisivat omillaan, eivätkä tarvitsisi minua enää. Lapset ovat nyt 17 ja 15. Toinen heistä on autisti ja tulee tarvitsemaan apuani vielä pitkään. Hänen takiaan toivon vielä eläväni jonkin aikaa. Myös lapsenlapsia olisi kiva nähdä ja suttaa mahdollisimman paljon lapsia ruuhkavuosiaikana. Hyvä ikä kuolla olisi joku 80+, mikäli olisi suht terve.

Vierailija
20/31 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja toivon eläväni ainakin 90+ vuotiaaksi sillä minulla on hyvät elintavat ja isovanhemmistani lähes kaikki elivät reilusti yli 80-vuotiaiksi vaikka tupakoivat ja söivät vain kermaa ja kahvia. Lisäksi veriryhmäni on O, joten dementian todennäköisyys on keskimääräistä pienempi tai aivot alkaa sakata muita myöhemmin ainakin. Jes!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan