Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toiset ihmiset ovat kasvoiltaan kapeita, vaikka olisivat muuten lihavia

Vierailija
03.01.2020 |

Ja joillakin hoikilla/normaalipainoisilla voi olla tosi pulleat kasvot tai kaulaläskit?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä vastausta?

Vierailija
2/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. T. Hoikka pallonaama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen, kun näytän naamasta samalla kuin kilpailijat jenkkien laihdutusohjelmissa, vaikka painoa on vähintään 100kg vähemmän

Vierailija
4/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plusmallit on aina kaksoisleuattomia, vaikka suurinosa lihavista omaa kaksarin.

Vierailija
5/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ne geenit määrätä miten läski kertyy. Eihän kaikki superlihavatkaan ole samannäköisiä vaikka paino olisi suht sama, osalla on keskivartalo aivan suhteettoman iso raajoihin verrattuna, osalla taas yläkroppa pienehkö ja alakroppa vähintään viisinkertainen, osalla kasvot suht normaalit ja osalla on kertynyt jopa otsaan läskiä niin ettei meinaa silmiä näkyä.

T: hoikka kaksoisleukainen joka on aikoinaan katsellut liikaa my 600lb lifea

Vierailija
6/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi????? Kokeileppa vaikka soittaa kansaradioon, jospa siellä joku kertoisi sinulle MIKSI????? Voit vaikka polkaista jalkaa, jotta joku sinulle kertoisi, että miksi?

Vierailija
7/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, epäreilua. Olen melko hoikka eikä itseäni muuten haittaisi saada muutamaa lisäkiloa kroppaani, mutta kun mulla kaikki läski näkyy ensimmäisenä naamassa.

Vierailija
8/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sama kuin kaikessa muussakin, ollaan eri näköisiä. Kenellä mikäkin ruumiinosa iso. On mahakkaita tikkujalkoja ja vyötäröltä hoikkia mutta paksupohkeisia, löytyy persjalkaisia ja niitä jotka on puoliväliin asti halki, on karvattomia ja niitä joita ei Eesausta erota, iso- ja pienipäisiä jne.

Kasvojen luusto voi vaikuttaa tuohon aloituksen ilmiöön. Suomessa taitaa pyöreänaamoja olla enemmän? Itse olen ylipainoinen kaitanaama. Joskus mm. työterveydessä hoitaja ei uskonut, kun kerroin kuinka paljon painan. Käski vaa'alle, ja sen jälkeen oli pakko uskoa. Posket on lommolla ja kaula kapea, vaikka painoindeksi huitelee jossain 35:n tietämillä. Olen miettinyt, voisiko rasvaa siirtää vaikka reisistä yläosaa täytelöittämään.

Vierailija
9/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan geeneistä kiinni. Itsellä on pullea naama jopa alapainon rajoilla, eli pitää tiristää kehosta viimeisetkin rasvat pois jotta kasvot näyttävät hoikalta eivätkä posket tai kaksoisleuka pullota.

Toiset voivat olla 130-kiloisia palleroita ja kasvot ovat samannäköiset kuin minulla 49-kiloisena.

Rasvan jakaantuminen kehoon is a bitch!

Vierailija
10/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä vastausta?

Eri ihmisillä rasvasolut sijoittuvat myös pään ja kaulan alueella eri tavoin geneettisistä syistä johtuen. Samaahan tapahtuu vartaloissakin. Kaksi yhtä pitkää ja samanpainoista voi olla vartalonmalliltaan todella erilaisia.