Näin unta että mulla oli ihana mies t. Ammattivalittaja
Ja sitten valitettavasti heräsin ja totesin, että on sama, mies. Mies, mitä en enää rakasta yhtään.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun olet palannut ihan itsenäsi!
En mä nyt tiedä, onko tämä niin ihanaa. Päivästä toiseen yhtä tylsyyttä. Ap
Kantsisko sun sitten vaihtaa miestä? Ja jos oikeasti miellät itsesi ammattivalittajaksi, kantsisko sun vähän pohtia suhtautumistasi itseesi ja omaan elämääsi tai mennä vaikka johonkin terapiaan, jos muu ei auta? Negatiivisuus on hirveän kuluttavaa niin itsellesi kuin läheisillesikin.
Vierailija kirjoitti:
Kantsisko sun sitten vaihtaa miestä? Ja jos oikeasti miellät itsesi ammattivalittajaksi, kantsisko sun vähän pohtia suhtautumistasi itseesi ja omaan elämääsi tai mennä vaikka johonkin terapiaan, jos muu ei auta? Negatiivisuus on hirveän kuluttavaa niin itsellesi kuin läheisillesikin.
Kuinkahan moni ap:n nykyistä parempi mies haluaa ammatikseen valittavan, työttömän monisairaan puolisokseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni ap:n nykyistä parempi mies haluaa ammatikseen valittavan, työttömän monisairaan puolisokseen...
Älä ota niin tosissasi, av tarjoaa meille viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä niille puolisoille valita mitta ei tosiaan monisairasta ja työtöntä kukaan halua. Ehkä joskus lähden vaan yksin pois. Ap
Mieskin pärjäisi jo ilman minua. Ap
Miltä ap näyttää ja onko isot tissit?
Voisin joskus tulla piristämään sua.
Jorma kirjoitti:
Miltä ap näyttää ja onko isot tissit?
Voisin joskus tulla piristämään sua.
Ei mua tarvitse tulla piristämään. Ap
Ihanaa, kun olet palannut ihan itsenäsi!