Miesten kiinnostus loppuu, kun naiselta häviää vyötärö
Kommentit (40)
Mies seuraa biologian kutsua. Vyötärö-lantiosuhde korreloi vahvasti hedelmällisyyden kanssa.
N43, joka päivä vähän pötkyläisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää provosoituko naisvihaajamiesten yrityksistä. Itse luen tätä palstaa välillä huvikseni ja lähes aina on joku vihaketju, milloin suomalaisia naisia vastaan, lihavia naisia vastaan(miehet ovat Suomessa ylipainoisempia kuin naiset), laihoja naisia vastaan jne. Tällä palstalla liikkuu paljon mt-ongelmaisia ihmisiä.
En minäkään tällaisista ketjuista pahemmin tykkää, mutta miehet ovat naisia lihavampia lähinnä keski-ikäisissä. Nuorissa on hieman enemmän lihavia naisia kuin miehiä. Tästä on tilastoja.
Ainakin kasvuikäisten keskuudessa ylipaino on yleisempää pojilla.
Jos nainen näyttää makkaralta, niin eihän se kiinnosta silloin.
Hihi ;)
Muodoton nakkimakkara ei kiinnosta. Kumma juttu.
Sinccis
Ja naisten kiinnostus loppuu miehiin kun miesten maha alkaa roikkua.
Ei pidä paikkaansa. Ihmettelen vaikka sitä kun lyhyt bodarimies kelpuuttaa rinnalleen kunnon syöttöporsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten rakkaus on ikävä kyllä todella pinnallista. Miehethän usein jättävät naisen jos tämä vaikka halvaantui tapaturmassa. :(
Itse asiassa miehet ovat todella kamalia , itsekkäitä ja väkivaltaisia olentoja, miksi on niin iso tabu sanoa se ääneen?
Feministi, N27
Jaa kyllähän naisetkin jättää usein vammautuneet tai masentuneet miehet. Vai oonko mää toksinen?
Ei tarvitse kun jäähä työttömäksi, ni nainen lähtee.
Vyötärölinja löytyy, isojen rintojen ja pyöreän pepun väliltä, mutta vatsa on silti pallomainen :D
Ei ole miehistä pulaa...
Aika harvoilla hoikilla on erottuvaa vyötäröä..
Vierailija kirjoitti:
Mies seuraa biologian kutsua. Vyötärö-lantiosuhde korreloi vahvasti hedelmällisyyden kanssa.
N43, joka päivä vähän pötkyläisempi.
Mulla alkaa olla jo varsin mahtavan kokoinen vyötärö, kun olen niin hedelmällinen.
Mulla on kapea vyötärö, hoikka yläkroppa mutta leveä lantio, muhkea peppu ja reittäkin löytyy. Kummallinen sekasikiökroppa mitä mittasuhteisiin tulee, on miehille useimmiten kelvannut ja joskus kun joku on inissyt "isosta persestä, voisit laihduttaa", niin ensin olen kertonut, että jos laihdutan useamman kilon, niin näytän vyötäröstä ylöspäin keskitysleiriläiseltä, joten ei kiitos ja ko miehelle olen sanonut heippa. N49
Valitettavasti ei pidä paikkaansa täällä periferiassa, ihan sama onko päälläsi 10kg talvivaatteita ja istut lysyssä nurkassa, yrittäjiä kyllä riittää. Vaikka nehän ei mitään laatutavaraa tietty ole :D :D Mutta en kyllä innostuisi myöskään jos joku mut vain mahdollisen vyötäröni takia valkkaisi.
Ei ole häirinnyt, kaksi aviomiestäkin jo. Hyvä kokki saa paljon (muutakin) anteeksi.
Ihan sama. Ennen kuin tuo vyötärön katoaminen on tapahtunut ,naiselta on kadonnut pieninkin kiinnostus miehiin. Elämässä on siis parempia ja tärkeämpiä asioita.
Nyt ak, sieltä sohvan pohjalta ylös ulos ja lenkille niin pallomahasi pienenee:)) Kyllä, se pallomaha alkaa olemaan jo monilla 40+v sedillä... Työkavereissani 50v naiset monet on hoikkia tai normipainoisia, katos kun hormonihoidot keksitty ja nykyään monet kuntoilee... Juu ei olla 60-luvulla enää.
Rakas ap!
Jotkut miehet jopa etsivät tällaisia naisia ja jopa maksavat seksistä ison naisen kanssa!
Ylipainoinen prostituoitu voi tienata vaikka kuinka.
Mulla on vyötärön ja lantion erotus yli 25 cm enkä silti kiinnosta miehiä. Sinkkuna jo yli 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Biologinen seikka, nainen näyttää siltä ettei vielä ole raskaana.
Sama hommahan se on miehelläkin.
Jotenkin en ymmärrä miksi miehet haluaa olla niin kuin odottaisivat viimeisillään vähintään kolmosia. Se jos mikä ei ole miehekästä.
Joo, tiedän että miehillä ei ole itsekuria mutta eikö yhtään hävetä kulkea maha pystyssä?
Otatko makkaraa ? Laitetaanko päälle sian siivua ja pekonia ?
Hihi ;)
Sinccis