Miesten kiinnostus loppuu, kun naiselta häviää vyötärö
Kommentit (40)
mulla ei oo koskaan vyötäröä ollutkaan, olen hoikka, mutta suora pötkylä. Ei näytä vaikuttaneen kiinostukseen, sitä on edelleen.
Jos tissit erottuu pötkylästä niin ei kyllä kiinnostus lopu.
Kurvikas tiimalasineito alasti poseeraamassa = vaikea vastustaa;)
Miesten rakkaus on ikävä kyllä todella pinnallista. Miehethän usein jättävät naisen jos tämä vaikka halvaantui tapaturmassa. :(
Itse asiassa miehet ovat todella kamalia , itsekkäitä ja väkivaltaisia olentoja, miksi on niin iso tabu sanoa se ääneen?
Feministi, N27
Vierailija kirjoitti:
Miesten rakkaus on ikävä kyllä todella pinnallista. Miehethän usein jättävät naisen jos tämä vaikka halvaantui tapaturmassa. :(
Itse asiassa miehet ovat todella kamalia , itsekkäitä ja väkivaltaisia olentoja, miksi on niin iso tabu sanoa se ääneen?
Feministi, N27
Jaa kyllähän naisetkin jättää usein vammautuneet tai masentuneet miehet. Vai oonko mää toksinen?
Kukapa se makkaran kanssa haluaa deittailla.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Feministi, N27
Provo kai mutta sen verran vastaan, että kohdalleni ei ole sattunut elämässä yhtään väkivaltaista miestä. Ei edes isäni lyönyt minua koskaan.Eikä lyönyt äitiäkään. Miksi sanoisin jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Feministi, N27
Ja naiset eivät koskaan vaadi komeaa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Makkara varmaan sais kuitenkin puhdistettua yhden säälittävän "lasiesineen" ilman av-palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Makkara on housuissas. Eiku sori, sehän onkin prinssinnakki.
Ei mun vyötärö hävinnyt ole. Se on vain hieman.... laajentunut. Onneksi miesten kiinnostus ei ole koskaan ollut minulle ongelma - sitä ei ollut normaalipainoisenakaan. Saa olla rauhassa, se on hyvä tunne.
Älkää provosoituko naisvihaajamiesten yrityksistä. Itse luen tätä palstaa välillä huvikseni ja lähes aina on joku vihaketju, milloin suomalaisia naisia vastaan, lihavia naisia vastaan(miehet ovat Suomessa ylipainoisempia kuin naiset), laihoja naisia vastaan jne. Tällä palstalla liikkuu paljon mt-ongelmaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää provosoituko naisvihaajamiesten yrityksistä. Itse luen tätä palstaa välillä huvikseni ja lähes aina on joku vihaketju, milloin suomalaisia naisia vastaan, lihavia naisia vastaan(miehet ovat Suomessa ylipainoisempia kuin naiset), laihoja naisia vastaan jne. Tällä palstalla liikkuu paljon mt-ongelmaisia ihmisiä.
Yleensä kymmeniä ketjuja päivittäin.
Kyllä minulla halut varmaan katoaisivat jos mieheni lihoisi muodottomaksi. Sama kahteen suuntaan.
Miksi jotkut ottavat oikeudekseen lihoa muodottomaksi.
Sitten ihmetellään kun kukaan ei halua olla sian kanssa saati pystyä naimaan tälläistä.
Terve ihminen huolehtii itsestään, sairaan paikka on laitos.
Biologinen seikka, nainen näyttää siltä ettei vielä ole raskaana.
Hoikka normaalipainoinen luonnollinen nainen on paras ja houkuttelevin. Joutakin poikkeuksia on mutta yleensä naisella on vyötärö kunnossa jos ei ole lihava / ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Loppuskin.
Miksi?
N41
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tällaisista ketjuista pahemmin tykkää, mutta miehet ovat naisia lihavampia lähinnä keski-ikäisissä. Nuorissa on hieman enemmän lihavia naisia kuin miehiä. Tästä on tilastoja.
Loppuskin.