Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessajonon etuilijat, jotkin lapsen varjolla?

Vierailija
02.01.2020 |

Harrastatteko te tuota mielestäni typerää vessajonossa ohittelua vai pidätte sitä myös typeränä? Esim. eilen eräs nainen pienehkön lapsensa kanssa meinasi tuosta vaan kiilata ohitseni, todeten vain että ''sä varmaan voit odottaa että tyttö pääsee'', kun vihdoin itse olin pääsemässä. Lapsi tokaisi että ei hänellä kiire ole. Äidillään näytti kyllä olevan, mutta mielestäni naurettavaa käyttää lasta tekosyynä. Tuhahteli suuttumuksen merkiksi kun sanoin että valitettavasti minun on todellakin pakko päästä omalla vuorollani. (Enkä edes tehnyt ilkeyttäni, itsellänikin oli rakko aivan räjähtämispisteessä)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt 31 vuotta enkä ole kokenut tälläistä ongelmaa muistaakseni kertaakaan. Että vedähän happea ja unohda koko juttu.

Vierailija
2/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessajono? Missä sellainen on? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisiä on tarpeeksi paljon neliömetriä kohti saamme kunnon jonot vessojenkin eteen. Sitä riemua ja yhteisöllisyyden tunnetta!

Vierailija
4/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt moiseen. Mutta en todellakaan antaisi ohitella jos törmäisin.

Vierailija
5/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi saattoi hyvin sanoa, ettei ole vielä kiire ja puolen minuutin kuluttua tuli pissat housuun. Lapsen käsitys ajasta ei ole vielä kehittynyt, kuten ei myöskään arvio hädästään.

Vierailija
6/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lapsen varjolla etuilijoita on ainakin Stadissa jonossa kuin jonossa. Kohta varmaan pyytävät päästä ensin jopa Alkoon, jos sinne sattuisi vaikka juhannuksen alla jonoa kertymään.

Vierailija
7/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessajonoja näkyy eniten yökerhoissa ja siellä jonon tukkeena on usein meikkaavat ja oksentelevat naiset.

Vierailija
8/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapsi saattoi hyvin sanoa, ettei ole vielä kiire ja puolen minuutin kuluttua tuli pissat housuun. Lapsen käsitys ajasta ei ole vielä kehittynyt, kuten ei myöskään arvio hädästään.

Eikö sitten vanhempi voisi paremmalla aika- ja hätäkäsityksellä varustettuna hankkiutua sinne vessajonoon ajoissa?

Vierailija
9/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tällaiseen. Enkä ole koskaan ohittanut ketään vessajonossa.

Vierailija
10/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitten vanhempi voisi paremmalla aika- ja hätäkäsityksellä varustettuna hankkiutua sinne vessajonoon ajoissa?

Uskoisin että 99% vanhemmista tekee niin. Ne etuilevat törpöt jää vain parhaiten mieleen.

Vierailija
11/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin tässä tapauksessa lapsi ei näyttänytkään lainkaan pissahätäiseltä. Sen sijaan äitinsä eleistä huomasi häntä itseään pissattavan, eli miksi laittaa sekin lapsensa ''piikkiin'', jos ei itse viitsi pidättää sitä aikaa.. -Ap.

Vierailija
12/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUn kuopuksella oli aina salamahätä. Ei siis tunnistanut sitä hätää kuin vasta kun melkein oli pissat housussa. Onneksi silloin oli silloin ymmärtäväisiä AIKUISIA paikalla jotak ymmärsi.

Vierailija
13/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi ole ollut ikinä niin pidätyskyvytön, etten olisi voinut päästää pientä lasta edelleni vessaan. Harvoin on tarvinnutkaan. On minusta silti ihan perusasia, jota ei ole tullut edes mietittyä yhtään sen kummemmin kuin paikan antamista vanhukselle bussissa tai oven pitämistä auki pyörätuolilla kulkevalle.

Oliko ap:n harmi nyt ihan suhteessa kuvitellun rikkeen suuruuteen?

Vierailija
14/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo etuillut. Invavessaan jonotettiin viimeksi, joten normivessan jonottajat kuittailivat, kun luulivat että sitä saa käyttää vain invalidit.

Vierailija
15/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun päästät sen äidin ja lapset etuilemaan, ne jää asumaan sinne vessaan. Mitä ne mahtaa touhuta siellä vessassa, kun vähintään 10 minuuttia menee yhteen pissalla käyntiin?

Vierailija
16/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin etuilen, kun annan lapsen tehdä tarpeensa housuun. Jos lapsi suinkin pystyy pidättelemään, niin tottakai odotamme omaa vuoroamme.

Vastaavasti, jos vessajonoon tulee lapsi ja vanhempi pyytää lupaa etuilla ja niin tottakai annan luvan etuilla ja luotan siihen, että vanhempi arvioi tilanteen kriittiseksi.

Vierailija
17/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää kotona, niin ei tarvi jonotella vessaan! Ihmeellisiä lapsivihaajia taas paikalla.

Vierailija
18/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori terveen näköinen nainen, mutta sairastan ärhäkkää ja vakavaa suolistosairautta (IBD) ja pahimpina päivinä mun on pakko käyttää invavessaa, koska muuten ripuloisin housuun. Tässä taudissa on pahassa vaiheessa sekunneista kiinni, että tuleeko housuun, jos ei kiirehdi vessaan. Voi ne katseet ja kommentit mitä olen joutunut saamaan etenkin vanhemmilta naisilta silloin kun käytän invavessaa.. en toivo tätä sairautta edes eniten vihaamalleni ihmiselle.

Vierailija
19/19 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuori terveen näköinen nainen, mutta sairastan ärhäkkää ja vakavaa suolistosairautta (IBD) ja pahimpina päivinä mun on pakko käyttää invavessaa, koska muuten ripuloisin housuun. Tässä taudissa on pahassa vaiheessa sekunneista kiinni, että tuleeko housuun, jos ei kiirehdi vessaan. Voi ne katseet ja kommentit mitä olen joutunut saamaan etenkin vanhemmilta naisilta silloin kun käytän invavessaa.. en toivo tätä sairautta edes eniten vihaamalleni ihmiselle.

Missään ei ole määrätty, että inva-vessaa ei saisi käyttää kuin invalidit. Ei päde samat säännöt kuin inva-parkkipaikkaan.

Itse en jonota tavalliseen vessaan, jos invavessa on vapaana. Ikinä en ole saanut pahoja katseita saati kommentteja tämän vuoksi. Invavessoja yritän kuitenkin välttää, koska ovat usein törkeässä kunnossa (eritteitä pitkin reunoja jne).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän