Kiihottaako miestä naisen voihkinta..
Kommentit (69)
Kyllä kiihottaa, mutta liian voimakas (ja/tai ylinäytelty) huutaminen on totaalinen turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiihottaa, mutta liian voimakas (ja/tai ylinäytelty) huutaminen on totaalinen turn-off.
En usko jälkimmäistä väittämää. Pokesta päätellen.
Kiihottaa ja liika voihkiminen poistetaan punaisella pallolla. Minusta se lisää kiihottavutta.
Jep... Poke kiljuminen ei... Mut sellainen kiihkeän käheä voihkiminen on kyl sairaan kiihottvaa...
Vierailija kirjoitti:
Jep... Poke kiljuminen ei... Mut sellainen kiihkeän käheä voihkiminen on kyl sairaan kiihottvaa...
mikä poke?
Kyllä, etenkin jos se kuulostaa kivun ja nautinnon sekoitukselta.
Poke kiljuminen ja yli näyteleminen on niin HOT mistä löydään tällaisen naisen M:24!!!!
Joo heti kun kulli on sisällä, niin suoraa huutoa vaan että koko kerrostalo kuulee.
Todellakin kiihottaa. Tulee sellainen hyvä fiilis itsellekkin, ja pumppaa kahta kauheammin.
Minä inisen, vingun, huohotan ja uikutan seksin aikana, en tiedä mitä miehet siitä ajattelee mutta itseäni se kiihottaa.
Äänet siis tulee luonnostaan, vaikka osaan olla hiljaakin jos on pakko.
Myös miehen ääntely seksin aikana kiihottaa.
Kiihottaa silloin, kun se on aitoa.
Yhteen naiseen kun tein lähempää tuttavuutta, se vauhtiin päästyään alkoi huutamaan ei, ei! Keräsin tahdonvoimani, vedin ulos ja kierähdin sivuun. Tuli moitteet.
Tämä naisen voihkiminen on myös kulttuurisidonnaista. Japanissa ja Kiinassa voihkitaan ihan eri tavalla kuin lönsinaissa.
Naapureita ainakin kiihottaa kun muija klo 3 aamuyöstä ulisee kuin ammuttu hyeena.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tosi kova huutaminen ei ole feikkiä? Kerran huusin mielipuolisesti, kun mies työnsi koko nyrkkinsä sisään. Se oli siis aivan mahtavaa, mutta myös kamalaa, enkä voinut sille huutamiselle mitään. Synnyttämäänkin olen pystynyt ilman ääntäkään, mutta sillä kertaa kyllä ei pysynyt turpa kiinni.
Vohkinta on erittäin kiihottavaa. Kovempaakin ääntä saa pitää jos siltä tuntuu. Oma nainen uikuttaa aika paljon ja välillä pitää kovempaakin ääntä jos on mahdollisuus.
olisihan kiva kun vähän voihkisi niin tietäis että tuntuuko miltään, yhtäkin naista panin moneen kertaan edestä ja takaa eikä kuulunut mitään vaikka kuinka olisi painanut, halusi kyllä aina uudestaan naida
Kyllä mua ainakin kiihottaa kun naiseni voihkii sängyssä. Voihkinu jo 8v mun lakanoissa.