Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas sai todistaa ihmisten tietämättömyyttä ja itsensä nolaamista

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että se kaupan kassa ei ole päättänyt itse henkilökohtaisesti siitä että alle 30 v NÄKÖISILTÄ tulee kysyä paperit mikäli siellä ostosten seassa näkyy tupakka-aski tai saunaoluet. Tämä lukee joka kassalla ja usein myös kaupassa jo alkoholituotteiden luona on kylttejä, että on asiakkaan on tarvittaessa todistettava ikänsä. Miksi se on niin vaikea ymmärtää vieläkin? Miksi se huuto pitää aloittaa kassalla aiheesta ja syyttää sitä myyjää huonosta asiakaspalvelusta, vaikka hän noudattaa vain annettuja ohjeita ja esittää kyllä asiallisesti kysymyksen henkkareista ja syyn sille miksi niitä kysytään?

Samantyyppisiä tilanteita näkee myös jossain huvipuistossa, jossa lasten vanhemmat aloittavat huudon kun lapsi otetaan mittaukseen ja todetaan hänen olevan liian lyhyt ks. laitteeseen joka on tällöin turvallisuusriski. Ei se mittaaja/laitteita ajava työntekijä sitä pituutta ole määrännyt ja hän tekee vain työtään sekä turvaa oman selustansa mikäli laitteessa sattuisi jotain. Jos pituusraja on 120 cm ja lapsesi mitataan alle 120 senttiseksi, ei se lapsi siitä pituutta veny vaikka kuinka huutaisit.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä minäkään ymmärrä sitä, kun nostetaan meteli ks. asioista. Täytyy aika pahvilaatikossa elää, jos ei tänä päivänäkään ymmärrä henkkareiden kyselemisen merkitystä.

Vierailija
2/7 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette nyt katsokaas nyt vain ymmärrä, että kyllä MINÄ olen niin tärkeä ja keskeinen ihminen, että KAIKKIEN pitäisi tietää tai vähintäänkin heti nähdän, että kyllähän MINÄ nyt olen täysi-ikäinen. Ja sehän nyt on suuri loukkaus MINUA kohtaan, että joku mitättömyys kaupan kassalla kehtaa MINULTA, koko maailman navalta, vaatia jotain niin triviaalia toimintoa kuin henkilöllisyystodistuksen näyttämistä, kun kyllähän nyt MINUN sanani pitäisi tällaisessa asiassa riittää. Koska MINÄ, maailman napa ja kaikkien tuntema ja kunnoittama suuruus, nyt vain olen niin tärkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tässä ravintolatyöntekijänä samaa. Varsinkin parikymppisen naisen on kovin vaikea hyväksyä sitä, että kysyn asiallisesti henkilöllisyystodistusta kun hän ostaa alkoholijuomia.

"Näytänkö muka alaikäiseltä?!"

"Pitääkö ihan oikeasti nyt kaivaa henkkarit esiin!?"

"Et voi olla tosissas!"

"Ihme niuhotusta, just viimeks näytin ja nyt taas!"

Ja jotkut sitten tinkaavat vielä enemmän ja vielä törkeämmin sanankääntein.... Ihan vinkki teille: Ei kannata kinata sen ihmisen kanssa joka päättää juotko ko ravintolassa jotain vai et.....

Vierailija
4/7 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, kassa teki ittestään tässä idiootin, ei mahda minkää 🤷‍♂️

Vierailija
5/7 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tässä ravintolatyöntekijänä samaa. Varsinkin parikymppisen naisen on kovin vaikea hyväksyä sitä, että kysyn asiallisesti henkilöllisyystodistusta kun hän ostaa alkoholijuomia.

"Näytänkö muka alaikäiseltä?!"

"Pitääkö ihan oikeasti nyt kaivaa henkkarit esiin!?"

"Et voi olla tosissas!"

"Ihme niuhotusta, just viimeks näytin ja nyt taas!"

Ja jotkut sitten tinkaavat vielä enemmän ja vielä törkeämmin sanankääntein.... Ihan vinkki teille: Ei kannata kinata sen ihmisen kanssa joka päättää juotko ko ravintolassa jotain vai et.....

Voiskohan vika olla sussa jollain tasolla?

Ittellä +10 vuoden kokemus ravintola-alasta ja kysynyt tuhansia henkareita, eikä kyllä kertaakaan kukaan siitä valittanut 🙄

Vierailija
6/7 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse nenän vartta pitkin ja kohteliaan pyynnön sijaan ylimielinen tokaisu "Onkos ikää? Näytähän paperit tai en myy sulle mitään." Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
7/7 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa, kassa teki ittestään tässä idiootin, ei mahda minkää 🤷‍♂️

Niin millä perusteella? Jos on määrätty että kysytään henkkarit jos näyttää alle 30 v niin miten kassa tekee itsestään idiootin jos noudattaa ohjeita? Olisit onnellinen jos näytät jo reilu 30 vuotiaana nuorelta jonkun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä