Jos et ihastu naiseen ensimmäisillä treffeillä, haluatko tavata häntä enää uudestaan?
Jos siis naisessa on muuten potentiaalia. Kerro vastauksessasi myös ikäsi.
Kommentit (13)
Kyllä haluan. Ihastun yleensä vain tutustumalla naiseen lisää. En ole sillä tavalla eläimellinen kuin monet, että ekan minuutin aikana koettu panetus olisi minulle tärkeä tekijä ihastumisessa.
M/39
Tapaan siihen asti että saan sitä vedettyä. Miten ihastuminen tähän liittyisi?
Vierailija kirjoitti:
Tapaan siihen asti että saan sitä vedettyä. Miten ihastuminen tähän liittyisi?
Jotkut miehet etsivät parisuhdetta, tajuat sen varmaan itsekin.
En ainakaan treffailumielessä, ei siinä minun mielestäni silloin voi puhua potentiaalista edes.
29v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan. Ihastun yleensä vain tutustumalla naiseen lisää. En ole sillä tavalla eläimellinen kuin monet, että ekan minuutin aikana koettu panetus olisi minulle tärkeä tekijä ihastumisessa.
M/39
Kuka tässä mistään panetuksesta puhui?
No tietysti tarpeen vaatiessa. Ei sitä pakko ole ihastua.
M32
Hmmm. Ehkä. Riippuisi vähän siitä, että miten treffimme olisivat muutoin menneet ja missä merkeissä nainen haluaisi tavata. On ihmisä, joiden kanssa olen löytänyt yheisen sävelen miltei heti ja välittömästi. Sitten on ihmisiä jotka olen tuntenut ja tiennyt vuosia, enkä vieläkään ole aina varma miten heidän kanssaan tulisi olla ja käyttäytyä, mutta joita joutuu silti aina toinaaan kohtaamaan ja näkemään.
Sinkkumies
Kyllä varmaankin, jos olisi mahdollisuus seksiin ja nainen ei nyt varsin vastenmielinen ollut, eikä omannut jotain täysin hermot räjäyttävää mielipidettä, tapaa tai maailmankatsomusta.
Haluan. Yleensä lämpenen vähän hitaasti ja vaatii useamman tapaamisen, jotta voin sanoa tuleeko jutusta mitään
M33
Arvasin, että tähän ketjuun tulee vähän erilaisia vastauksia kuin siihen naisten ketjuun :D
En menisi edes treffeille jos en olisi jollain tavalla kiinnostunut naisesta. Ja jos olen kiinnostunut jostain naisesta niin aika paljon se saa töhöillä, että en tapaisi uudelleen. En usko, että kenestäkään ihmisestä kovin kummoista kuvaa saa yksien n. 1h kestävien treffien perusteella.
Terveisin Naispelko26