Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset kestäneet 10 päivää

Vierailija
02.01.2020 |

Mitä tämä on? Yleensä kestää 2-3 päivää ja vuoto on niukkaa. Nyt tulee joka päivä paljon enemmän kuin yleensä, ja liikkuessa alkaa juilia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuttanut jotenkin ruokavaliota/ ehkäisyä viime aikoina?

Vierailija
2/4 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastaava diagnosoitiin "vuotohäiriöksi". Keskenmenoepäilynä ottivat vastaan sairaalassa, mutta en ollut edes raskaana (testattiin kyllä ja sanoin itsekin olevani varma, etten ole raskaana). Lääkityksellä vuoto kuriin, seurattiin yön yli tarvitseeko mennä kaavintaan (ei onneksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt jo testamentin?

Vierailija
4/4 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vastaava diagnosoitiin "vuotohäiriöksi". Keskenmenoepäilynä ottivat vastaan sairaalassa, mutta en ollut edes raskaana (testattiin kyllä ja sanoin itsekin olevani varma, etten ole raskaana). Lääkityksellä vuoto kuriin, seurattiin yön yli tarvitseeko mennä kaavintaan (ei onneksi).

Mulla on raskauden mahdollisuus periaatteessa ollut mahdollinen, mutta on tehty viisi negatiivista raskaustestiä ja tähän asti tulleet niukat kuukautiset normaalisti. Nyt vuotaa paljon enemmän ja pidempään kuin tavallisesti, ja tulee aaltomaista kipua välillä. Olen nyt menossa lääkäriin, mutta pelkään, ettei oteta tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi