Netflix Messiah
Kommentit (10)
Todella hyvä, monipuolinen, hyvät näyttelijät, pitää koukussaan ja saa ajattelemaan asioita eri puolilta... Suosittelen!!
Ei ole mikään uskonnollinen sarja vanhanaikaisella tavalla, eikä muutenkaan
Kiitti vinkistä; sain just yhden sarjan loppuun ja mietinkin mitä seuraavaksi.
Ihan järkkyä shaibaa! Superimelä "messias" höpöttää vertauskuvallista skeidaa, en kertakaikkiaan pystynyt katsomaan toista jaksoa pidemmälle, vaikka aluksi ajattelin että annan mahdollisuuden. Luin vielä jaksokuvaukset loppuun ja siinä vaiheessa olikin laatta jo suussa.
Onks se joku nykyajan Jeesus-tarina?
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkkyä shaibaa! Superimelä "messias" höpöttää vertauskuvallista skeidaa, en kertakaikkiaan pystynyt katsomaan toista jaksoa pidemmälle, vaikka aluksi ajattelin että annan mahdollisuuden. Luin vielä jaksokuvaukset loppuun ja siinä vaiheessa olikin laatta jo suussa.
Et sitten tajunnut tarinaa.. Harmi kun et katsonut pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Onks se joku nykyajan Jeesus-tarina?
No tarina alkaa siitä kun tämä henkilö tekee ihmeteon, vai tekeekö? Ehkä se onkin vain sattumaa.... Vai jotain muuta?
Ei mene kauaa kun CIA ja media kiinnostuu tästä henkilöstä, jonka taakse muodostuu yhä suurempia seuraajajoukkoja.
Ei ole Jeesus-tarina.
Toki Jumalasta ja Jeesuksesta puhutaan koska aihe liittyy vahvasti siihen "Jeesuksen toiseen tulemiseen".
Lopulta itse "Messias" jää sivuun, tai ainakin itse koin mielenkiintoisimmaksi tarinoiksi muiden ns. sivuhenkilöiden tarinat. Heitä on useita ja ja kaikki liittyvät itse tarinaan jotenkin. Yritin kirjoittaa niin etten paljastaisi liikaa koska itselleni yllätyksiä tuli ja ahaa-elämyksiä joka jaksossa. Takuulla sarja joka jää mieleen. Ainakin minulle.
Tosi hyvä sarja kyllä! Erittäin mielenkiintoinen ja hyvät näyttelijävalinnat. Tulispa toinen kausi.
Kaksi jaksoa katsonut. Ihan mielenkiintoinen ja viihdyttävä. Vielä en ymmärrä miten amerikkalaisperhe tarinaan liittyy.
Todella hyvä. Eilen katsoin yhdeltä istumalta.
No ei ollut kummoinen, ennalta arvattava.