Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netflix Messiah

Vierailija
02.01.2020 |

Ihan huippu!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut kummoinen, ennalta arvattava.

Vierailija
2/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä, monipuolinen, hyvät näyttelijät, pitää koukussaan ja saa ajattelemaan asioita eri puolilta... Suosittelen!!

Ei ole mikään uskonnollinen sarja vanhanaikaisella tavalla, eikä muutenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä; sain just yhden sarjan loppuun ja mietinkin mitä seuraavaksi.

Vierailija
4/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkkyä shaibaa! Superimelä "messias" höpöttää vertauskuvallista skeidaa, en kertakaikkiaan pystynyt katsomaan toista jaksoa pidemmälle, vaikka aluksi ajattelin että annan mahdollisuuden. Luin vielä jaksokuvaukset loppuun ja siinä vaiheessa olikin laatta jo suussa. 

Vierailija
5/10 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se joku nykyajan Jeesus-tarina?

Vierailija
6/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkkyä shaibaa! Superimelä "messias" höpöttää vertauskuvallista skeidaa, en kertakaikkiaan pystynyt katsomaan toista jaksoa pidemmälle, vaikka aluksi ajattelin että annan mahdollisuuden. Luin vielä jaksokuvaukset loppuun ja siinä vaiheessa olikin laatta jo suussa. 

Et sitten tajunnut tarinaa.. Harmi kun et katsonut pidemmälle.

Vierailija
7/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks se joku nykyajan Jeesus-tarina?

No tarina alkaa siitä kun tämä henkilö tekee ihmeteon, vai tekeekö? Ehkä se onkin vain sattumaa.... Vai jotain muuta?

Ei mene kauaa kun CIA ja media kiinnostuu tästä henkilöstä, jonka taakse muodostuu yhä suurempia seuraajajoukkoja.

Ei ole Jeesus-tarina.

Toki Jumalasta ja Jeesuksesta puhutaan koska aihe liittyy vahvasti siihen "Jeesuksen toiseen tulemiseen".

Lopulta itse "Messias" jää sivuun, tai ainakin itse koin mielenkiintoisimmaksi tarinoiksi muiden ns. sivuhenkilöiden tarinat. Heitä on useita ja ja kaikki liittyvät itse tarinaan jotenkin. Yritin kirjoittaa niin etten paljastaisi liikaa koska itselleni yllätyksiä tuli ja ahaa-elämyksiä joka jaksossa. Takuulla sarja joka jää mieleen. Ainakin minulle.

Vierailija
8/10 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä sarja kyllä! Erittäin mielenkiintoinen ja hyvät näyttelijävalinnat. Tulispa toinen kausi.

Vierailija
9/10 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi jaksoa katsonut. Ihan mielenkiintoinen ja viihdyttävä. Vielä en ymmärrä miten amerikkalaisperhe tarinaan liittyy.

Vierailija
10/10 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä. Eilen katsoin yhdeltä istumalta.