ketä naiset muistutatte (julkkista)...?
Itse kuulemma ainakin ennen muistutin Roswellin Tessiä.
Tämä samainen nainen näytteli myös Lost:issa sitä paksuna olevaa naista joka sai lapsen viime jaksossa (ko?) .
Useat ovat maininneet asiasta,jopa oudot ihmiset.
Kommentit (11)
Gwen Stefania, Madonnaa, Vanessa Kurria ja Tanja Saarelaa (silloin missiaikoina).
Mun mielestä ne ei kovin paljon muistuta toisiaan...
Useimmiten kyllä kuulee muistuttavansa Christina Riccia! Eikä nuo ole yhtään samannäköisiä keskenään... kai se riippuu katsojasta.
Ei minusta huonompi juttu laisinkaan ;)
Sivulle ww . myheritage . com voi ladata oman valokuvansa ja kuva vertaa sitä kuva-arkistoon, jossa on yli 3000 julkkiksen kuvat :-) Ihan hauska ajanviete katsoa, kenen kanssa on yhdennäköisyyttä - tosin tulokset riippuu paljon ilmeestä tai kuvakulmasta ym. eikä oikeasta yhdennäköisyydestä. Mulle tuli kuvasta riippuen Nicole Kidman, Catherine Hepburn tai Steffi Graf sekä joku toinen tennispelaaja, jonka nimeä en enää muista.
Ihan ok, mutta minä olen ihan vaalea. Ja toi heritage-sivu nyt ei ihan täysin aina osu oikeaan..
miks ei näytä vastauksia,kun vaihdan sivua,tulee vaan että viesti on poistettu...jne
Perkeleen kone...
Kun laitoin toisen kuvan mis eri ilme ja erikameral otettu eka webcamilla ja toinen digikameralla T : se wolfgang
Täälläkin yksi Angelina Jolie..