Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero vai ei?

Vierailija
02.01.2020 |

Hei! Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa yli vuoden. Meidän suhde on aina ollut melko hyvä. Toki meilläkin on huonoja kausia ja riitaa. Tämä on minun pisin suhde jossa olen ollut ja ennen tätä on ollut enemmän ja vähemmän säätöä eri miesten kanssa. Ennen tätä suhdetta oleva eksäni ei päässyt minusta yli ja vieläkin soittelee sekä lähettelee viestejä. Tässä oli vähän taustatietoja. Minun ongelmani on se ettei nykyinen mieheni ole ikinä vastannut ulkonäöltään mikä miellyttää ja minulta puuttuu intohimo. Rakastan kyllä valtavasti nykyistä miestäni, mutta se ei ole intohimoista eikä hänen ulkonäöllään ole osuutta. Rakastuin siis hänen luonteeseen. Voiko tälläinen toimia pidemmän päälle? Tämä eksä, joka ei päässyt yli minusta harrasti jääkiekkoa ja miellytti minua ulkoisesti. Siinä suhteessa minulla oli intohimoa, mutta eksäni petti minua. Nykyinen mieheni sanoo monesti, että hän ei ikinä ymmärrä miten hänen ulkonäöllään on saanut minut. Myönnän itsekin, että olen mielestäni paremman näköinen miestäni ja meidän yhteiset tutut ihmettelevät olenko silmät kiinni hänet valinnut. Puolustan miestäni tälläisissä tilanteissa, koska en pidä, että miestäni haukutaan. Mies laittaa tässä suhteessa itse itsensä tossun alle eli antaa minun määrätä kaikesta. En pidä siitä, että minä saan määrätä ja toinen hyppii pillini mukaan. Välillä kaipaan myös aikaa milloin ei vielä ollut tätä suhdetta. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta suhde ennenkun tuhlaat miehen elämää enempää. Jossain vaiheessa jätät sen kuitenkin, jos jo vuoden jälkeen on tuollaisia ajatuksia. Älä myöskään palaa pettävän exän luo, vaan odota että löydät jonkun joka kelpaa kaikkineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän