Nimettömät heippalaput
Mikä siinä on kun pitää uhkailla häädöllä tupakantumppien takia, mutta siihen heippalappuun ei voi laittaa valittajan osoitetta joten ei tiedä keneltä se on.
Mielelläni keskustelisin tämän naapurin kanssa asiasta ja voitaisiin varmaan yhteisymmärryskin saavuttaa, mutta kun ei voida itse tulla sanomaan on vaikea ottaa noita todesta. Ärsyttää lähinnä.
Kommentit (38)
Tuon asian olisi voinut ilmaista kohteliaastikin ilman aggressiota. Ap
Vierailija kirjoitti:
Heittelet itse tupakantumppeja maahan ja vaadit muilta kohteliaisuutta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittelet itse tupakantumppeja maahan ja vaadit muilta kohteliaisuutta? :D
Nämä r oskaihmiset kerrostaloissa, jotka mölyävät ja roskaavat, ovat aina yksiselitteisesti samanlaisia eli marmattavat siitä kuinka ihmisten pitäisi tulla naamatusten sanomaan tajuamatta itse mitään mistään kohteliaista tavoista.
Ei sekopäänaapureiden kanssa voi muuten viestiä kuin nimettömillä lapuilla. Nekin kannattaa jättää varhain aamulla vähin äänin, ettei kiusanhenki vaan näe kuka lapun on jättänyt. Muuten se on kohta takomassa oveasi.
Taitaa olla ap:lla olla isot muskelit, hurjat tatuoinnit, liekkipipo ja nopeet lasit.
Kun on niin makee tyyppi, niin ei aina ehdi ajatella asioita.
Kamera ovisilmään, niin näät kuka niitä sulle laittaa. Voit sitten käydä hakkaamassa sen.
Minä olen harrastanut heippalappuja koska huonoja kokemuksia naapurista jos menet oven taakse pimputtaa ovikelloa
Isommasta asiasta kuin tupakan tumppi asia (häiriköinti, meteli)
Ap kuulostaa varsin ihanalta naapurilta 😍
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ap:lla olla isot muskelit, hurjat tatuoinnit, liekkipipo ja nopeet lasit.
Kun on niin makee tyyppi, niin ei aina ehdi ajatella asioita.
No ei ole mitään noista vaan olen pieni nainen. Poltan lähinnä humalassa eli kerran viikossa. On tyhmää heitellä niitä tumppeja, myönnän kyllä, mutta on yhtä tyhmää uhkailla heippalapulla häädöllä. Ei ihmiset aina tajua omia huonoja tapojaan ja siksi asioista tuleekin sanoa, mutta sanoakin voi monella tavalla, ei heti häädöllä uhkaillen. Ap
Ap:n kaltaiset häiriköt on yksi syy minkä takia harkitsen omakotitaloa
Näitä näkee liian paljon, itsekkyys huipussaan, kiusataan naapureita yömetelillä yms koska kivaa häiriköidä, ei työt eikä opiskelu paljon paina:D
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri ihmetyttää kun noissa lapuissa uhkaillaan häädöllä ja syy on aina joku täysin triviaali kuten maahan heitetyt tumpit tai muutama lomake jonka humalainen yövieras on pudottanut ilmoitustaululta. Sitten tullaan työntämään noita lippulappuja. Täällä kun vielä on oikeasti mekastavia naapureita tuo on raivostuttavaa.
Ap
Sun mielestä saa tehdä rikoksiakin, kun on toisia rikollisia?
Miksi heität tupakantumppeja maahan, täytyyhän sinulla olla jokin ruuvi löysällä!
Lappua ei olisi tullut jos olisit fiksu. Nyt kärsit oman mokasi ja menet eteenpäin elämässä.
Ootkanasalaatti kirjoitti:
Näitä näkee liian paljon, itsekkyys huipussaan, kiusataan naapureita yömetelillä yms koska kivaa häiriköidä, ei työt eikä opiskelu paljon paina:D
Mistä tiedät etten käy töissä? Minulla on juhlia lähinnä järjestyssääntöjen puitteissa. Ihmeen mustavalkoisia olette. Kai menet kympin uutisten jälkeen nukkumaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri ihmetyttää kun noissa lapuissa uhkaillaan häädöllä ja syy on aina joku täysin triviaali kuten maahan heitetyt tumpit tai muutama lomake jonka humalainen yövieras on pudottanut ilmoitustaululta. Sitten tullaan työntämään noita lippulappuja. Täällä kun vielä on oikeasti mekastavia naapureita tuo on raivostuttavaa.
Ap
Sun mielestä saa tehdä rikoksiakin, kun on toisia rikollisia?
Miten olen syyllinen naapurin metelöintiin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät etten käy töissä? Minulla on juhlia lähinnä järjestyssääntöjen puitteissa. Ihmeen mustavalkoisia olette. Kai menet kympin uutisten jälkeen nukkumaan? Ap
Lähinnä?
Vierailija kirjoitti:
Menen kyllä 9-10 maissa, mut 10 jälkeen alkaa sun kaltaiset metelöitsijät "elämään normaaliäänien lailla"
Ei ole olemassa mitään "kolmen varoituksen jälkeen häätöä". Ainoastaan tuomioistuin voi määrätä häädön, ja siihen ei ole perusteena mitkään tupakantumpeista annetut "varoitukset".
Ihme kansanuskomuksia teillä.