Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nimettömät heippalaput

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä siinä on kun pitää uhkailla häädöllä tupakantumppien takia, mutta siihen heippalappuun ei voi laittaa valittajan osoitetta joten ei tiedä keneltä se on.

Mielelläni keskustelisin tämän naapurin kanssa asiasta ja voitaisiin varmaan yhteisymmärryskin saavuttaa, mutta kun ei voida itse tulla sanomaan on vaikea ottaa noita todesta. Ärsyttää lähinnä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri ihmetyttää kun noissa lapuissa uhkaillaan häädöllä ja syy on aina joku täysin triviaali kuten maahan heitetyt tumpit tai muutama lomake jonka humalainen yövieras on pudottanut ilmoitustaululta. Sitten tullaan työntämään noita lippulappuja. Täällä kun vielä on oikeasti mekastavia naapureita tuo on raivostuttavaa.

Ap

Huoneiston haltija vastaa vieraiden käytöksestä ja tekemisistä.

Meillä taloyhtiössä, jos asukas ei siivoa itsensä tai vieraiden jälkiä, sen tekee kiinteistöhuolto ja lähettää laskun asukkaalle ja helposti tupakan tumppien keräämisestä voi tulla 100€ lasku, kun huomioidaan matkat ja siihen käytetty aika. Ja kolmen varoituksen jälkeen häätö.

Ei ole olemassa mitään "kolmen varoituksen jälkeen häätöä". Ainoastaan tuomioistuin voi määrätä häädön, ja siihen ei ole perusteena mitkään tupakantumpeista annetut "varoitukset".

Ihme kansanuskomuksia teillä.

Vierailija
22/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon asian olisi voinut ilmaista kohteliaastikin ilman aggressiota. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittelet itse tupakantumppeja maahan ja vaadit muilta kohteliaisuutta? :D 

Vierailija
24/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittelet itse tupakantumppeja maahan ja vaadit muilta kohteliaisuutta? :D 

Nämä r oskaihmiset kerrostaloissa, jotka mölyävät ja roskaavat, ovat aina yksiselitteisesti samanlaisia eli marmattavat siitä kuinka ihmisten pitäisi tulla naamatusten sanomaan tajuamatta itse mitään mistään kohteliaista tavoista.

Vierailija
25/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vain lopeta tupakointia?

Vierailija
26/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekopäänaapureiden kanssa voi muuten viestiä kuin nimettömillä lapuilla. Nekin kannattaa jättää varhain aamulla vähin äänin, ettei kiusanhenki vaan näe kuka lapun on jättänyt. Muuten se on kohta takomassa oveasi.

Vierailija
27/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap:lla olla isot muskelit, hurjat tatuoinnit, liekkipipo ja nopeet lasit.

Kun on niin makee tyyppi, niin ei aina ehdi ajatella asioita.

Vierailija
28/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera ovisilmään, niin näät kuka niitä sulle laittaa. Voit sitten käydä hakkaamassa sen.

Vierailija
29/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harrastanut heippalappuja koska huonoja kokemuksia naapurista jos menet oven taakse pimputtaa ovikelloa

Isommasta asiasta kuin tupakan tumppi asia (häiriköinti, meteli)

Vierailija
30/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa varsin ihanalta naapurilta 😍

Vierailija
31/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ap:lla olla isot muskelit, hurjat tatuoinnit, liekkipipo ja nopeet lasit.

Kun on niin makee tyyppi, niin ei aina ehdi ajatella asioita.

No ei ole mitään noista vaan olen pieni nainen. Poltan lähinnä humalassa eli kerran viikossa. On tyhmää heitellä niitä tumppeja, myönnän kyllä, mutta on yhtä tyhmää uhkailla heippalapulla häädöllä. Ei ihmiset aina tajua omia huonoja tapojaan ja siksi asioista tuleekin sanoa, mutta sanoakin voi monella tavalla, ei heti häädöllä uhkaillen. Ap

Vierailija
32/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset häiriköt on yksi syy minkä takia harkitsen omakotitaloa

Näitä näkee liian paljon, itsekkyys huipussaan, kiusataan naapureita yömetelillä yms koska kivaa häiriköidä, ei työt eikä opiskelu paljon paina:D

Vierailija
33/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri ihmetyttää kun noissa lapuissa uhkaillaan häädöllä ja syy on aina joku täysin triviaali kuten maahan heitetyt tumpit tai muutama lomake jonka humalainen yövieras on pudottanut ilmoitustaululta. Sitten tullaan työntämään noita lippulappuja. Täällä kun vielä on oikeasti mekastavia naapureita tuo on raivostuttavaa.

Ap

Sun mielestä saa tehdä rikoksiakin, kun on toisia rikollisia?

Vierailija
34/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heität tupakantumppeja maahan, täytyyhän sinulla olla jokin ruuvi löysällä!

Lappua ei olisi tullut jos olisit fiksu. Nyt kärsit oman mokasi ja menet eteenpäin elämässä.

Vierailija
35/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkanasalaatti kirjoitti:

Näitä näkee liian paljon, itsekkyys huipussaan, kiusataan naapureita yömetelillä yms koska kivaa häiriköidä, ei työt eikä opiskelu paljon paina:D

Mistä tiedät etten käy töissä? Minulla on juhlia lähinnä järjestyssääntöjen puitteissa. Ihmeen mustavalkoisia olette. Kai menet kympin uutisten jälkeen nukkumaan? Ap

Vierailija
36/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun mielestä saa tehdä rikoksiakin, kun on toisia rikollisia?

Miten olen syyllinen naapurin metelöintiin? Ap

Vierailija
37/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät etten käy töissä? Minulla on juhlia lähinnä järjestyssääntöjen puitteissa. Ihmeen mustavalkoisia olette. Kai menet kympin uutisten jälkeen nukkumaan? Ap

Lähinnä? 

Vierailija
38/38 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen kyllä 9-10 maissa, mut 10 jälkeen alkaa sun kaltaiset metelöitsijät "elämään normaaliäänien lailla"