Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tunteneet hedelmöityksen hetken? Tuntuu jotenkin että nyt viimeinkin!

Vierailija
01.01.2020 |

Olen nainen 38, teiniliitto päättyi lapsettomana kaksi vuotta sitten vaikka molemmat olisi lapsen halunnut, mies lähti nuoremman mukaan, lapsuustuttu on miehen uusikin ja heillä on alle vuoden ikäinen tyttölapsi. Olen aina ajatellut olevani äiti, jotenkin ei vaan eksän kanssa onnistuttu, joskus mietin käytimmekö kaikki keinot ennen eroa. Tästä on vaikea kirjoittaa edes tänne mutta kesällä ja nyt taas pikkujouluaikaan ja uutenavuonna olen mennyt paikkoihin jossa saada vain se hedelmöitys. Oon ihan kaunis ja voi tehdä Valintaakin siinä tietysti lyhyessä ajassa. Eilen tuntui että hedelmöidyin, kokemus oli ihana ja haluaisin kokea sen yhä uudelleen mutta hänellekin oli pienet lapset josta syystä hän ymmärsi vauvakuumeeni, tiedän että tämä osa toiminnassasi oli väärin mutta pikasuhteessa tietty turvallisuuden vaikutelma on ainoa onnistumisen mahdollisuus minulla, isähahmon en ole lapselleni hakemassa, sellainen saa tulla tai olla tulematta mutta tuntuu että tämä lapsi minun on saatava. Keinohedelmöitystä en voisi ajatellakaan tai mitään muumimukijuttuja paitsi hyvän miehen kanssa muumimukileikkejä ehkä...
Onko teillä ollut heti tunne jo orgasmin hetkellä että olette yhtä ja se uusi elämä jotenkin siitä versoutuu?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi