Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka tyytyväinen olet yhyeisen ajan viettoon puolisosi kanssa?

Vierailija
01.01.2020 |

Onko teillä yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita vai oletko ihan tyytyväinen siihen, että harrastatte erikseen tai käytte tapahtumissa ja esim matkustatte omien ystävienne kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups!

Vierailija
2/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa mentiin ja matkusteltiin yhdessä, jos minä ehdotin, minä järkkäsin, minä suunnittelin, minä maksoin. Oli kuin kivirekeä olisi perässä vetänyt.

Seuraavassa suhteessa tehtiin asoita tosi tiiviisti yhdessä. Olin että jes, nyt löyty todellinen helmi. Mutta reilun puolen vuoden jälkeen sitä ei saanut enää lenkille mukaan ja omat kuviot ja kännykkä vei enemmän ja enemmän, lopulta kokonaan =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen yhtään. Meillä on täysin erilaiset kiinnostuksen kohteet. Kotonakin olemme eri huoneissa katsomassa telkkaria. Hän katsoo ohjelmia, joita en voi sietää ja päinvastoin. Pidän ulkoilusta ja liikkumisesta hän ei. Pidän musiikista ja teatterista, hän ei.

Vierailija
4/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei harrasteta mitään. Kun olemme yhdessä, istumme sohvalla.

Meillä on hauskaa. Me nauratetaan toisiamme, kilpaillaan siitä kumpi keksii tyhmimmät jutut. Tehdään sanamuunnoksia-munasaannoksia, nauretaan omille tyhmyyksillemme. Elämäni parhaat hetket on sohvalla puolison kanssa. Oi, mää tykkään niin siitä!

Vierailija
5/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole enää muuta yhteistä puuhaa kuin tappelu, seksi ja ehkä kerran kuukaudessa saan miehen mukaan jonnekin. Esimerkiksi kauppaan mutta yleensä silloin hän on sieltä itse vailla jotakin, kuten röökiä tai kaljaa.

Sääli. Olisi kiva tehdä asioita perheenäkin, meillä siis kaksi pientä lasta jotka hoidan aamusta iltaan noin 100%:sesti yksin. En ole tyytyväinen.

Vierailija
6/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole enää muuta yhteistä puuhaa kuin tappelu, seksi ja ehkä kerran kuukaudessa saan miehen mukaan jonnekin. Esimerkiksi kauppaan mutta yleensä silloin hän on sieltä itse vailla jotakin, kuten röökiä tai kaljaa.

Sääli. Olisi kiva tehdä asioita perheenäkin, meillä siis kaksi pientä lasta jotka hoidan aamusta iltaan noin 100%:sesti yksin. En ole tyytyväinen.

Kannustuspeukku. Kyl se siit.

Vierailija
7/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän