Los Angeles vai Miami?
Kumpi on mukavampi lomakohde huhtikuun alkupuolella? Auton voimme vuokrata.
Kommentit (21)
En ole Losissa käynyt mutta Miamissa oli ihanaa.
Miksi LA? San Fransiscossa on paljon enemmän nähtävää.
Miami, mutta tällä hetkellä kaikki USA:n kohteet boikotissa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on mukavampi lomakohde huhtikuun alkupuolella? Auton voimme vuokrata.[/quote
Et muistanut mainita, että itse et uskalla ajaa LA tai Miamissa autoa, vaan mies tekee sen puolestasi.
jeppistä jee
Mites se ILMASTONMUUTOS.....
Ei koske teitä vai?
Vierailija kirjoitti:
Mites se ILMASTONMUUTOS.....
Ei koske teitä vai?
Ei kuule kiinnosta tipan vertaa. Joka vuosi 2-3 ulkomaan reissua. Revi siitä.
Molemmat ovat ihania kohteita. Riippuu kuka olet ja mitä haluat. Itse olen lapsiperheellinen. Meille Florida on täydellinen lomapaikka, auto vaan täytyy ehdottomasti olla vuokralla. En tyytyisi pelkkään Miamiin. Orlandossa mahtavat huvipuistot, Upea Harry Potter maailma, NASA, vesipuistot, Miamissa ja lähellä upeita rantoja, luonnonpuistoja, ihana Flamingo Garden, sawgrass mill ostoskeskus, josta saa edullisesti upeita vaatteita jne. LA:ssa myös upeita rantoja, huvipuistoja, luontoa ym. Molemmissa käynyt useita kertoja, mutta itse kallistun kyllä Floridaan kokonaisuutena eli Miamiin ja Orlandon seutu, jos pelkkää Miamia vertaa LA niin sitten ehkä LA. Mutta upeita monipuolisia kohteita ovat molemmat ja takuuvarmaa aurinkoa sinulle luvassa. Hanki hyvät matkaopaskirjat kirjakaupasta ja tutustu, jos muuten et saa päätöstä tehdyksi.
SF on parempi mutta on Miamikin kiva.
Molemmat ihania kirjoitti:
Molemmat ovat ihania kohteita. Riippuu kuka olet ja mitä haluat. Itse olen lapsiperheellinen. Meille Florida on täydellinen lomapaikka, auto vaan täytyy ehdottomasti olla vuokralla. En tyytyisi pelkkään Miamiin. Orlandossa mahtavat huvipuistot, Upea Harry Potter maailma, NASA, vesipuistot, Miamissa ja lähellä upeita rantoja, luonnonpuistoja, ihana Flamingo Garden, sawgrass mill ostoskeskus, josta saa edullisesti upeita vaatteita jne. LA:ssa myös upeita rantoja, huvipuistoja, luontoa ym. Molemmissa käynyt useita kertoja, mutta itse kallistun kyllä Floridaan kokonaisuutena eli Miamiin ja Orlandon seutu, jos pelkkää Miamia vertaa LA niin sitten ehkä LA. Mutta upeita monipuolisia kohteita ovat molemmat ja takuuvarmaa aurinkoa sinulle luvassa. Hanki hyvät matkaopaskirjat kirjakaupasta ja tutustu, jos muuten et saa päätöstä tehdyksi.
Joo tarkoitus on kyllä pyöriä siinä lähistölläkin, ei pelkästään yhdessä kaupungissa.
En menis kumpaankaan. Kaveri kävi just LA:ssa eikä kokemus ollut kovin kummoinen. Itse oon käynyt vaan Miamissa enkä syttynyt ollenkaan. Pinnallista menoa.
Anteeksi negatiivisuuteni, mutta olen matkustelut jonkin verran enkä siis menisi kumpaankaan kohteeseen. Jos haluat mennä juuri jenkkeihin, niin miten esim. New York? Se on oikeasti mahtava paikka! Tai jos rantalomaa kaipaat niin mieluummin joku Thaimaan rauhallinen saari.
Upeita paikkoja molemmat.
Miamissa ollaan käyty monta kertaa, LA:ssa vasta kerran mutta mennään uudestaan.
Ja ilmastomuutoksen saavat h i ek k ap i lllut tunkea perse ese ensä. Luuletteko muka että se vaikuttaisi matkustamiseeni? *hih* 2-3 ulkomaanmatkaa joka vuosi perheen voimin viimeiset 10 vuotta ja sama homma jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ihania kirjoitti:
Joo tarkoitus on kyllä pyöriä siinä lähistölläkin, ei pelkästään yhdessä kaupungissa.
Eli Miamista on esimerkiksi Orlandoon noin 300 km, menee näpsäkästi autolla. Ja siis Florida on mielestäni kyllä tosi upea ja monipuolinen kohde. Olemme matkustaneet paljon, niin Euroopassa, Aasiassa, Väli- ja Etelä-Amerikassa, jopa Afrikassa, mutta kokonaisuutena en tiedä Floridaa parempaa kohdetta. Siellä on kaikkea mahdollista, oikeasti hauskaa ja hieno ilmasto paitsi keskikesällä liian kuuma ja kostea. Mitään sen kummempaa pinnallisuutta en ole kohdannut ja ihmiset ovat ystävällisiä. Toki jos asuisi, voisi tuntua pinnalliselta, mutta kyllä siellä kaikenlaista väkeä asuukin. Itse en mistään pintapaikoista välitä, vaan juuri yllämainitut asiat ovat kivoja.
Molemmat loistomestoja, Losissa vain saa olla hiukan varovaisempi sen suhteen missä ja mihin aikaan on liikenteessä.
LA