Tältä tuntuu
Olen en ketään. Tuntematon, mitätön, en merkitse mitään minusta ei ole mihinkään yhtään mitään. En jaksa mitään, en suunnitella, tehdä, olla. Olen nolla. Voimia ei ole käydä missään. Mitään ei tee mieli, ei halua mihinkään. En jaksa vastata viesteihin, en olla yhteydessä kehenkään. Makaan pedissä, aika kuluu. Muut näkevät minut ihailtavana, minusta luullaan että olen aikaansaava, energinen. Mikään ei maistu. Olen maannut 2 viikkoa kotona, käynyt suihkussa, syönyt jotain pahimpaan nälkään. Miten pääsen tästä ylös?
Kommentit (4)
Tarkoitin mm somekuvaa itsestäni. Se miten ulkoisen kuvan minusta saa kun näyttäydyn jossain. Miettinyt poistaa kaikki sometilit, ehkäpå se tosiaan vastaisi oikeaa tilannetta. Olet oikeassa, 1 huoli vähemmän. AP
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin mm somekuvaa itsestäni. Se miten ulkoisen kuvan minusta saa kun näyttäydyn jossain. Miettinyt poistaa kaikki sometilit, ehkäpå se tosiaan vastaisi oikeaa tilannetta. Olet oikeassa, 1 huoli vähemmän. AP
Kuka uskoo ihmisten some-päivityksiin?
Tuskin kukaan enää kuvittelee, että olet energinen ja tehokas. Yksi huoli vähemmän.