Minä haaveilen matkasta Lidliin
Rahaa tulee huomenna ja auto pitää laittaa hetkeksi pois liikenteestä. Itkettää. On niin paljon laskuja nyt. En oikein usko todeksi vieläkään, että joudun oikeasti kulkea julkisilla muutaman viikon. Odotan vain, että herään tästä painajaisesta :/ Kaikkialle on vaikeaa kulkea bussilla täällä päin. Haluaisin vain hurauttaa Lidliin ja ostaa ruokaa.
Kommentit (7)
No voi harmi. Oletko siis opiskelija ja rahat sen vuoksi tiukassa?
Tai siis työttömäksi jäänyt ja siksi joudut käymään jotain kursseja?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija juu. Kouluunkin on veemäistä mennä julkisilla. Autolla hurauttaa alle puolessa tunnissa kivaa reittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija juu. Kouluunkin on veemäistä mennä julkisilla. Autolla hurauttaa alle puolessa tunnissa kivaa reittiä.
Ok. Harvalla opiskelijalla sentään autoa on, mutta onneksi sulla on ollut varaa sellainen hankkia. Toivottavasti asiat järjestyy. Oletko aikuisopiskelija vai nuori vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Harvalla opiskelijalla sentään autoa on, mutta onneksi sulla on ollut varaa sellainen hankkia. Toivottavasti asiat järjestyy. Oletko aikuisopiskelija vai nuori vielä?
Aikuisopiskelija. Niin, olen siinä mielessä etuoikeutettu. Pskempi puoli on se, että sitten kun sitä autoa ei joskus olekaan, ei meinaa selviytyä mistään. Ehkä täytyy tilata koko kuukauden ruuat kotiinkuljetuksella, niin ei sitten tarvitse hyppiä kaupassa julkisilla. Haluaisin vain Lidliiiiin! No ehkä käyn hakemassa pari pientä ostosta julkisilla sitten.
Saatan saada 100 € "ylimääräistä." Takautuvat koulumatkatuet työssäoppimisen ajalta. Olen perustellut Kelaan miksi pyydän heitä myöntämään poikkeuksellisesti 2 kuukauden koulumatkatuet. Minulla on siihen hyvä syy. Jos saan "ylimääräisen" 100 €, voi olla että saan auton käyttöön. Pitää katsella...