Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloinkas köyhän lapsi saa itse sytyttää raketin tuleen? Eipä varmaan tullut mieleenkään antaa patoja köyhille perheille

Vierailija
01.01.2020 |

Kyllä mannaryyniä ynnä muuta tarpeetonta ollaan kyllä antamassa hyvän omantunnon lunastamiseksi. Ei kuitenkaan rakettipataa anneta. Ei pääse köyhän lapsi rakettia sytyttämään. Eikö rakettiperheitä edes hävetä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä umpisurkea provo. Syö lisää mannavelliä ja yritä uudelleen.

Vierailija
2/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se köyhä kuitenkaan sais ostetuksi suojalaseja, niin menis sitten vaan näkö entistä useammalta lapselta, ja pääsis se rakettiperhe veroilla maksamaan senkin silmävamman hoitokulut.

Ei pysty kaikkeen, ei kykene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole onni, että lapset säilyvät ilman ilotulitevammoja? Jo pelkästään lapsen takkiin touhussa palanut reikä nosti ainakin minun verenpainettani niin, ettei jatkossa ostettu raketteja. Lapset saivat valita pienet legopaketit rakettien sijasta ja kaikki olivat onnellisia.

Vierailija
4/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun hän täyttää 18. Ilotulitteiden käsittely alaikäisenä on kiellettyä varallisuudesta riippumatta. 

Vierailija
5/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan mutta yhdenkään lapsen, tulotasosta riippumatta, ei kuulu päästä itse sytyttämään raketteja. Ne on k18 ja jos annat raketin lapselle, rikot lakia ja olet tyhmä. Meidän keskituloisen perheen lapset ei saa raketteja sytyttää eikä edes katsoa kun vanhemmat sen tekee, katsotaan kaupungin ilmainen ilotulitus ja tehdään loppuilta mukavia, turvallisia, meluttomia ja saasteettomia juttuja.

Vierailija
6/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Hursti voisi jakaa raketteja köyhille perheille?

Vierailija
7/7 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois istua raketin päälle ja ampua itsensä avaruuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi