Miten laihdun ilman liikuntaa?
Olen niin täynnä rasitusvammoja ja vasta 29v. Kuluttanut itseäni kävelemällä liikaa. Minulla on liikuntakielto.
Pitäisi 10-15kg saada pois.
Kommentit (15)
Syö terveellisemmin ja vähemmän. Uinti on muuten ylipainoisellekin yleensä hyvä liikuntamuoto.
Mä pudotin 12 kg 8viikkoa.fi valmennuksen avulla liikkumatta yhtään.
”Valmennuksen aikana sinun ei tarvitse kuntoilla tai syödä mitään muuta kuin normaalia, puhdasta ja maukasta ruokaa.”
Olen tällä hetkellä työtön, pätkätyö loppui. Ei ole koskaan nälkä. Kykenen syömään vasta 20 illalla. On niin huono olo päivällä.
Pitääkö tosiaan uskoa siihen että jos ei kokoajan syö runsaasti, niin paino ei tipu koska aineenvaihdunta pysähtyy??
Peruskulutukseni (mitattu luotettavasti), on 1450kcal, rasvaprosentti korkea.
En oikeasti saa liikkua, miten saa rasvat pois? Minulla laihdutus kotisohvalla menee aina siihen et lihakset sulaavat pois.
Jos aineenvaihdunta pysähtyy, kuolet. Laihtuminen tapahtuu kalorivajeella.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tosiaan uskoa siihen että jos ei kokoajan syö runsaasti, niin paino ei tipu koska aineenvaihdunta pysähtyy??.
Oletko bilsantunneilla käynyt? Miten ihmisen aineenvaihdunta muka pysähtyisi? Ihmiset laihtuu kuoliaiksi jos ei ne syö, vai kuvitteletko että syömättä joku elää? Liikunta ei laihduta juuri ollenkaan, ruokavalio on 95% laihdutuksesta.
Miten nuori ihminen voi saada rasitusvammoja kävelystä? Oletko kilpakävelijä vai oletko kävellyt tyyliin kymmenen tuntia päivässä?
No, niin tai näin, liikunta ei ketään laihduta. Kyse on ruokavaliosta. Liikunta olisi kyllä siinä mielessä tärkeää, että laihtuessa menettää myös lihasta ja liikunta auttaisi sen säilyttämisessä. Mutta jos et voi liikkua, niin sitten et voi.
Syö vihanneksia ja proteiinia. Hiilarit minimiin.
Ketodietti oikeasti hyvä jos liikunta pois peleistä, et tarvitse hiilareita polttoaineeks ja toi todettu kyllä erittäin toimivaks, kannattaa tutustua aiheeseen.
Onko ap oikeasti ylipainoinen vai anorektikko?
169cm/83kg. Ennen vanhaa pysyin 70 kilosena kun söin vähän (silti tervellisesti). Sitten kun aloin uskoo näitä asiantuntijoita että pitää syödä enemmän jotta laihtuu sekä aamiaista paino pamahti 83 kiloon. Olo jatkuvasti täynnä.
Äitini tiputti 17kg pelkästään jättämällä sokeriset herkut pois. Mitään muuta muutosta ei elämäänsä tehnyt. On koko ajan liikkunut päivittäin, ihan kävelyä, tanssia.
Jos on rasitusvammoja niin uinti on hyvä laji. Itse käyn vesijuoksemassa kun pitää yrittää saada vahvistettua jalkojen lihaksia polven ongelmien takia. En jaksa uida niin pitkään että jalat rasittuisivat niin uin ensin sen mitä jaksan ja sitten menen vesijuoksemaan :)
Minulla on päivittäinen kulutus niin järkyttävän pieni ettei siihen edes ruokaa mahdu.
Lähetä minulle rahaa, mitä enemmän lähetät, sen nopeammin laihdut. Esim. 100 eur/kilo viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä työtön, pätkätyö loppui. Ei ole koskaan nälkä. Kykenen syömään vasta 20 illalla. On niin huono olo päivällä.
Pitääkö tosiaan uskoa siihen että jos ei kokoajan syö runsaasti, niin paino ei tipu koska aineenvaihdunta pysähtyy??Peruskulutukseni (mitattu luotettavasti), on 1450kcal, rasvaprosentti korkea.
En oikeasti saa liikkua, miten saa rasvat pois? Minulla laihdutus kotisohvalla menee aina siihen et lihakset sulaavat pois.
Aineenvaihdunta pysähtuu vasta kun kuolee.
Kulutusta ei pysty millään mittarilla mittaamaan.
Syömällä vähemmän kuin kulutat.