Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Projekti eroon itsekkäästä ystävästä 2020

Vierailija
01.01.2020 |

Jo pitkään olen ollut pelkkä kuuntelija ja jo pitkään hänen asiansa ovat olleet pääasioita, eikä minun elämäni kiinnosta häntä vähääkään. Hän ottaa yhteyttä, kun haluaa puhua asioistaan ja haluaa kuuntelijan. Jos joskus yritän puhua omista asioistani, jo kolmannen lauseeni kohdalla hän keksii jonkun yhtymäkohdan itseensä ja niin puhumme taas hänestä. Hänellä on muitakin ystäviä ja jotenkin minulla on aavistus, että hän kohtelee epäkunnioittavasti juuri minua. Esim. uuden vuoden tervehdystä en saanut häneltä. Ystäville tällainen on kai tapana lähettää? En lähettänyt minäkään, koska en halua aina olla se ensimmäinen!
Se ettei toivotettu toisillemme hyvää uutta vuotta symbolisoi koko tämän suhteemme. Ehkä hän tahollaan miettii, miten päästä minusta eroon. Teen sen hänelle helpoksi eli liukenen hänen elämästään.

Onko sinullakin tällainen projekti uudelle vuodelle? Tai joku muu, mikä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Mulla kans. "töissä sitä ja tätä" "se taas..." "aina se..." "kun mä kävin"

Sitten saatan väliin ehtiä sanoa jotain niin "mikset oo kertonu että" ja heti perään "siitä tulikin mieleeni"

Vierailija
2/2 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa tälle ihmisille kerronkin, heti löytyy vastaava esimerkki hänen lähipiiristään ja sitten puhutaankin siitä, enkä saa keskustelua siihen omaan juttuuni enää, vaikken ehtinyt edes kunnolla aloittaa, vasta ihan pääpiirteet sanoa. Joo, en halua jauhaa yksityiskohtaisesti selistaen omia juttujani, mutta joskus, kun on tapahtunut jotain erityistä, sen haluaisi toki jakaa. Mutta ne toimivat vain aasinsiltoina hänen juttuihinsa, joita sitten taas riittää ihan loputtomiin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi