Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan tilannut Saksan Amazonista?

Vierailija
01.01.2020 |

Millaisia kokemuksia? Uskaltaako sinne syöttää luottokortin tiedot (muuta maksutapaa ei ole)? Ja miten toimii se ilmainen toimitus yli 39 euron ostoista? Ostoskorini summa on 50 euroa, mutta vain yhdessä kympin tuotteessa luki, että oikeuttaa ilmaiseen toimitukseen, joten eikö 39 euron ostoraja pädekään? Ja mitä ne postit maksaa, jos on useita tuotteita, joissa osassa myyjä on eri kuin Amazon (mutta toimittaja on Amazon)?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortilla olen maksanut. Amazonissa on myös muita myyjiä joten jos lähettäjänä ei ole Amazon niin postikulut maksavat. Ostan välillä UK:n Amazonista koska maarajoitukset estävät ostamisen. Postikulut näkee ostoskorista.

Vierailija
2/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei uskaltaisi laittaa kortin tietoja? Hyvin on toiminut, nopeasti tulee tavarat. Sivusto kertoo kyllä mahdolliset toimituskulut ennen maksamista ja tietenkin voit perua siinä vaiheessa jos et haluakaan tilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useastikin. Kertaakaan ei ole ollut ongelmia. Sähköpyörän tilaus tosin epäonnistui ison rahtikoon takia. Olin ehtinyt maksaa pyörän, koska tilausvaiheessa sivusto ei ilmoittanut maarajoituksia yms. Rahat palautettiin hyvin nopeasti tililleni. Voin suositella.

Vierailija
4/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Olen useastikin. Kertaakaan ei ole ollut ongelmia. Sähköpyörän tilaus tosin epäonnistui ison rahtikoon takia. Olin ehtinyt maksaa pyörän, koska tilausvaiheessa sivusto ei ilmoittanut maarajoituksia yms. Rahat palautettiin hyvin nopeasti tililleni. Voin suositella.

Mistä ne maarajoitukset siellä sitten näkee? Ap

Vierailija
5/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut. Ei ongelmia.

Vierailija
6/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkis kirjoitti:

Mistä ne maarajoitukset siellä sitten näkee? Ap

Ostoskorista. Kielen voi vaihtaa englanniksi.

Vierailija
7/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herraisä, jos et uskalla Amazonille antaa maksutietojasi, niin parasta kun ostat käteisellä paikalliselta torilta!

Ne 'ilmaiset' toimituskulut eivät välttämättä päde Suomeen.

Ja ainakin täällä Englannissa jos toimittaja on Amazon, oli myyjä kuka tahansa, niin tavarat lasketaan yhteen mitä tulee toimituskuluihin. Jos on 'marketplace' myyjä/toimittaja, niin heillä on erilliset toimituskulut.

Vierailija
8/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii loistavasti. Kerran pakettini hävisi matkalla ja rahat palautettiin ennen kuin osasin edes lähetystä kaivatakaan.

Vierailija
9/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä että on toiminut! Miten se kuljetus sitten pikkutavaroille teillä on mennyt, kun jossain luki että Posti kuljettaa ne, mutta saattaa tuoda kotiin tai saattaa viedä jonnekin postiin noudettavaksi. Voiko päättää itse? Ja voiko määrätä mihin Postiin menee noudettavaksi? Ap

Vierailija
10/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut. Kannattaa varmistua, että tavara tulee EU-alueelta, niin ei ole huolia tullin tai alv:n kanssa. Jos lähetysmaa on esim. Kiina ja tavara lähetyskuluineen on yli 22 euroa, on alv 24 % maksettava. Tulliraja on luokkaa 150 euroa. Tulliprosentti riippuu sitten tavarasta.

Vierailija
11/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kirjautuneena näkee, toimitetaanko tuotetta Suomeen. Yleisesti ottaen Amazon Marketplacen tuotteet tulevat rahtivapaasti, jos toimitus on Amazonin varastosta eikä omasta varastosta. Toista kymmentä vuotta olen kuukausittain Saksan Amazonilta tilannut eikä ongelmia ole ollut.

Alv-erojen takia Amazonin loppulaskuun tulee noin 4 %:n korotus (19 % vs. 24 %). Samoin Marketplacen tuotteisiin, jos myyjän suomimyynti on ylittänyt tietyn rajan, muistaakseni 30 000 €.

Vierailija
12/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut. Kaikki on mennyt erinomaisen hyvin.

Vierailija
13/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miten luulet että "ilmainen kotiinkuljetus toimii".

Toimii ihan siten että toimitetaan kotiin ilmaiseksi.

Vierailija
14/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paljon Saksan Amazonista. En muista eurorajoja, mutta aina välillä tulee ilmaiset postitukset. Toimittaa tosi nopeasti, varmaan aina ollut nopeampi toimitus kun ilmoittavat. Välillä olen noutanut paketit, pienet on tulleet postiluukusta.

Vierailija
15/15 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kirjautuneena näkee, toimitetaanko tuotetta Suomeen. Yleisesti ottaen Amazon Marketplacen tuotteet tulevat rahtivapaasti, jos toimitus on Amazonin varastosta eikä omasta varastosta. Toista kymmentä vuotta olen kuukausittain Saksan Amazonilta tilannut eikä ongelmia ole ollut.

Alv-erojen takia Amazonin loppulaskuun tulee noin 4 %:n korotus (19 % vs. 24 %). Samoin Marketplacen tuotteisiin, jos myyjän suomimyynti on ylittänyt tietyn rajan, muistaakseni 30 000 €.

Lisäksi tuote tai osa tuotteista voi tulla vaikka Italian Amazonilta, vaikka tilaus on tehty Saksan Amazonilta. Tällä ei kuitenkaan ole rahtivapauteen merkitystä. Kerran tilasin polkupyörään erikoisrenkaat, toinen tuli Espanjasta ja eri päivänä toinen Englannista:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän